Spring naar bijdragen

zaterdag 17 mei

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 326
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Pippi, Ik maak voornamelijk druk over uniformfanaten... Degene die hun aanzien denken te krijgen door een uniform.. Wat mij super trekt en wat andere minder belangrijk vonden. Is de vechtsport. Super! Andere hadden het al over hun wapen... No interest. Wanneer je een wapen gebruikt dan doe je dat ik zou liever zien dat het op de vuist gedaan werd.. That's me ik regel alles zelf en destemoeielijker een partner te krijgen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Pa hield ook van moppen, is nu 14 jaar dood. Was al duidelijk dat hij gauw ging sterven toen hij deze mop vertelde. Galgenhumor voor ham maar was dan zo benauwd van het lachen dat we toen al dachten dat dat de laatste was die hij vertelde.

Er was een vrouw die vreselijk nijdig was op haar man om alles wat hij haar had aangedaan, vreemgegaan etc. Toen het eind in zicht was smeedde ze snode plannetjes. Hij krijgt zelfs geen kist meer maar een doos is goed genoeg! En zo geschiedde. De begravenis was geweldig, ze kreeg alle aandacht en steun.

Komt ze de 2 maanden daarna weer eens bij het graf en ligt er een briefje. "Lieve Toos, ik zit niet meer in de doos, maar ben verhuist naar dat mens op rij 5"..

mijn pa is al 35 jaar dood, ik weet geen eens of ie van moppen hield...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las gisteren een overlijdensadvertentie van een redelijk jonge man, stond er boven:

"Tjonge, tjonge,
ik lig hier dan wel,
maar ik ben het er niet mee eens!"

Had die man moeten weten dat-ie ook nog bij een stelletje alcoholisten over de vloer zou komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet in de bedstee hè Charlie! Kruip maar eens tegen je vent aan!
Hoewel, je moest zelf je hondje uitlaten, dan ben je waarschijnlijk alleen! Nou, da's ook lekker, zo'n groot bed voor jezelf!
Sinds zoon op reis is, neem ik de hond ook mee. Ik kneed en duw hem dan zó (formaat jack russel) dat-ie precies een kussen in mijn rug is! En als ik 's morgens wakker word, ligt nog bijna hetzelfde!
Kijk, dat zou je nou met een vent ook moeten kunnen! Zó neerleggen dat-ie goed ligt, en dan de batterij eruit! En dames, ik heb het over een levende vent hè, niet zo'n apparaatje! (sorry Tactus):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof niet dat ik zo bang ben voor de dood. Wél voor het doodgaan. Maar ik heb eens een paar weken in coma gelegen, of in ieder geval zó ziek op de I.C. dat ik me daar niets van herinner, en dat er aan de kinderen gevraagd werd of ze me nog moesten reanimeren als er wat zou gebeuren.
En aangezien ik me daar niets van herinner, denk ik dat dood zijn ook zoiets is.
En ik kan me ook voorstellen dat je op een gegeven moment (pas over heeeel lang hoor) dat je zó moe bent van het leven dat je het wel lekker vindt om te gaan slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vent is er idd niet, en ik kruip altijd tegen hem aan, helaas zonder respons...Verder zijn we gewoon "vriendjes" , meer niet....Maar om dat nu nog te gaan veranderen dmv een scheiding ofzo, denk het niet! We hebben een leuk koophuis, verdienen genoeg om leuk te leven, gaan dus als vriendjes met elkaar om, hebben samen kids en kleinkids, dus ik kies voor zekerheid. Laf, ik weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Charlie, dat is niet laf! Ik ben gewoon hartstikke blij voor je dat je nog vriendjes bent met hem! En eigenlijk is het ook onzin om te denken dat je alles, alle bevrediging die je nodig hebt om gelukkig te zijn, kan halen bij één mens! Dat lijkt mij bijna onmogelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Hé Charlie, dat is niet laf! Ik ben gewoon hartstikke blij voor je dat je nog vriendjes bent met hem! En eigenlijk is het ook onzin om te denken dat je alles, alle bevrediging die je nodig hebt om gelukkig te zijn, kan halen bij één mens! Dat lijkt mij bijna onmogelijk!

Gewoon vriendjes he Trees, dus geen sprake van intimiteit....en dat mis ik juist zo....

Maar ik ga slapen nu, tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...