charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Mannetje is er niet, moet ik dat gekke hondenbeest ook nog gaan uitlaten...charlie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: HarNou we toch bezig zijn wat vinden jullie van dit kunstwerk? (over surrealistisch gesproken dan, natuurlijk) Bye, bye....sweet dreams, don't let the bedbugs bite you moet je daar óverheen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: pippiFijn Charlie dat het iets beter lijkt te gaan. Ik zag dat het mannetje kan lopen, kan het niet zijn dat hij gewoon "öngelukjes" heeft bv met zich overal aan stoten? Die van mij zag er weleens zo uit op zijn benen dat het leek dat hij mishandeld werd daardoor. Trees moet wel een beetje om je actie lachen. Sorry. Je kletst meer dan ooit tevoren. Wel gezellig hoor. En die kleine voetjes! Ik heb ze als geboorte kaartje gebruikt. Gelijk na de bevalling voetje geverfd en afgedrukt. Er is nu al een maat 40 bij. Kan je je bijna niet meer voorstellen. ja Pip, tuurlijk weten we dat wel, maar er zijn blauwe plekken op de raarste plekken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ja, Pippi, 't zal net zoiets zijn als dat je tegen jezelf zegt: je mág wel drinken, maar je hóeft 't niet te doen...en dan met forumschrijven hè? Ik voelde me toch altijd een beetje schuldig als ik zo weinig postte! Nou, da's vandaag niet nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: pippiBokspringen net als vroeger..wat had jij in gedachten dan Charlie? Precies, wij mannen worden gewoon gebruikt....dat springt gewoon van de ene bok naar de ander! Pffff.....en nou ga ik echt pitten.Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 nee hoor pip, heel begrijpelijk!! De meeste blauwe plekken komen ook van vallen en stoten, vandaar dat het zo moeilijk is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hé Marion! Ook weer in 't land? Sorry, normaal roep ik niet naar iemand als die zich aanlogt, maar ik heb jou al zó'n tijd gemist! Ik ben blij je weer eens te zien! Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: pippiBokspringen net als vroeger..wat had jij in gedachten dan Charlie? Precies, wij mannen worden gewoon gebruikt....dat springt gewoon van de ene bok naar de ander! Pffff.....en nou ga ik echt pitten.Amen. erop springen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ik weet het niet, Pip, ik heb er ook zin aan! Leuk gezelschap enzo hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 ik ga even hondje doen...tot zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Har, je hebt stiekem een filter op jou links gezet antie spud. Want ik word nog elke keer van de site gekickt! Pestkop! @ corinne, eenzaam voelen met mensen? Hihihi dan voel ik me vaker eenzamer dan dat ik alleen ben.. Geen mens die dat snapt tenzij die dat zelf ondervindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Als we het over oma's gaan hebben dan haak ik af.... Ik doe al een poging bij moeders... Hé ben ik uniek in mijn leeftijdsklasse ofzo? Heb nooit last van leeftijdsverschil behalve vanaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Nee, joh Spud, we proberen juist mijn knappe zoon te koppelen...niets voor jou? Heeft aardig wat airmiles! (oooo hij vermoordt me écht als hij dit wist...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 He Pip, hoe ouwer hoe gekker....laat ons ouwetjes ook eens lekker fantaseren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Bij mij doen de linken het allemaal wel (misschien omdat ik Vista heb?!?!?) geen idee.Ik ga naar bed, heb goede hoop op wat betere slaap dan gisteren, en morgen naar Nijmegen.Welterusten allemaal en tot morgen, weer een nieuwe (droge) dag.XXXHoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 @ Trees, dat wil ik je zoon en mij niet aandoen. Ik kan echt vervelend zijn En heeft hij intussen geen vriendinnetje gevonden? En Pippi, ik ben en blijf een re nog wat vrouw.... Ik heb ontdekt dat ik niet bij vrouwen hoor en mannen evenmin... Waar hoor ik thuis.. Meestal de groep van ouder dan... Maar die snappen vaak niet mijn problemen waarmee ik kamp of ze kunnen de trent niet volgen Waar zou jij mij plaatsen bij de zotten? Ben ik zeer op m'n plek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Houtje, sterkte morgen! Ik zal aan je denken! En bedank de postbode van me, hè ( sorry, insidergrapje!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hé Houtje,Sterkte met het afsluiten van alles. Da's bestwel heftig.. sorry voor mijn uitdrukking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Ja, sterkte, Houtje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Charlie, fraaie uitzwaaier! Als het maar geen doodlopende weg is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Hé Pippi! Ik doe m'n best om m'n rug niet tonen.. Er waren al enkele man die ontdekte dat ik geen klein en fijn meisje ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Pastoor Komt een jongen bij de pastoor. "pastoor, ik heb een zonde begaan." Vertel mijn kind" "Nou ik heb een meisje mee naar huis genomen" "maar dat is toch geen zonde zegt de pastoor maar daarna zijn we naar boven gegaan. Maar dat is ook nog geen zonde" "En toen kleden we ons uit en zijn we op bed gaan liggen." "Nou dat is nog steeds geen zonde" zegt de pastoor. Dus het jongetje gaat nog even verder: "En toen kwam mijn vader binnen" "ach, dat is zonde!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: TreesCharlie, fraaie uitzwaaier! Als het maar geen doodlopende weg is! nee hoor, het onkruid wordt gewied!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 quote: Originally posted by: charlienee hoor, het onkruid wordt gewied!! Heel goed, Charlie! En als het nodig is komen we helpen wieden, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 voorlopig hebben we een hele grote fles onkruidverdelger gekocht !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden