An Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Carolien: geweldig , geweldig, haha... toch helpen mij die beelden, raar he. Die frites pan was ook een goeie, hij heeft zich heel lang niet meer laten zien. Okay, vandaag ga ik wel redden, morgen zal meneer wel weer komen. Ik moet morgen toch stofzuigen, nou dan haal ik jouw plaatje wel voor me, heb er nu al lol aan. Ook het beeld van die gremlins die je van je rug weg moet laten glijden ook een goeie.Maar Carolien, gaat het jou nu zo makkelijk af of lijkt dat maar zo?Sandra: een hele tijd ging het goed en daarna begon het gesukkel weer, met uiteindelijk weer (WEER) een wanhoopskreet hier naartoe. En ik ben zo goed geholpen. Ook heb ik alles van mijn behandeling van Tactus weer nagelezen en kwam tot de ontdekking dat ik weer indezelfde valkuil donderde en die is:ik voel me super waardeloos, ellendig, lelijk (van binnen en buiten) en om dit maar niet te voelen ga ik drinken. Met als gevolg dat ik me de volgende dag nog lelijker ga vinden en de cirkel is rond.Gremlin in de frituurpan en ... het lange termijn denken. Aan morgen denken, hoe je kan slapen en dan fris en fit kan opstaan, en dat werkt (morgen) alweer 14 dagen. Niet te geloven dat het me weer lukte.Tina: wat ben ik blij voor je, het gaat dus weer beter met je, vasthouden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Hahaaa...Caro, eigenlijk zou je ons Adb'ers ook Ghostbusters kunnen noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Carolien: je hebt me echt aan het lachen gemaakt.Har: idem, haha, echt een goeie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Dit soort dingen helpen mij momenteel echt, haar raar ik het zelf dan ik vind, misschien is er een verklaring voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 An, volgens mij kunnen we de handen schudden. IK ben nu ook een aantal jaren bezig te stoppen en het is elke keer met vallen en opstaan. Het gaat een tijdje goed en dan krijg ik weer het gevoel dat een glaasje weer mag en voordat ik weet beland ik weer in een binge-bui. Maar vandaag werd ik echt bang. En het gevoel dat als ik nu niet stop, echt doodga is heel sterk. Ik moet nu iets doen aan mijn patroon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Effe happie Appie eten..latersss Zet Caro's stofzuiger maar op max. laadvermogen An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Hahaha, ik zat met mijn voeten in een bakje water, kon niet bij mijn laptopjeB)lekker stom natuurlijk.Fijn sammy dat je klachtenvrij bent en nu houden zo he.Hahaha, An pak die sofzuiger en opzuigen maar die gremlins, hij is leuk.Zo nu even koken, tuinboontjes met zure room en gedroogde zontomaatjes, aarappelpuree en een kalkoenfiletje, alleen jammer dat ik het zelf moet maken.Jammie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Tina: dat klinkt lekker allemaal.Sandra: zo zijn de meeste hier bezig. Wat telt is dat we weer opstaan en er komt een moment dat het ons heel lang gaat lukken en dat we steeds meer van ons zelf leren, als we maar de moed niet opgeven, daar gaat het om Sandra. Nieuwe start en nieuwe kansen. Ik ben er in ieder geval stukken beter aan toe dan voordat ik op dit forum kwam. Soms denk ik dat ik niks vooruit ben gegaan, maar dat is niet reeel.Ik ben nu ook aan het fietsen en dat heb ik al jaren en jaren niet gedaan. Ook in de periode dat ik heel lang niet dronk, dus iets is er toch veranderd bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Lotgenoten, ook ik ben er weer met de refusal achter de kiezen!Bedankt, Carolien, voor de leuke tekeningen van die rotbeesten! Trouwens, die van Har vind ik ook schitterend! Ik vind die plaatjes, tekeningen en foto's echt erg leuk, het vrolijkr de boel vaak een beetje op! In ieder geval is het altijd minstens goed voor een glimlach, en daar kunnen we niet genoeg van hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Gelukkig An, ik ben een tijdje stopt met sporten. Ik probeer a.s. weekend weer op te pakken. Moet hoognodig mijn leven omgooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Test, even kijken of mijn hadtekening aangepast is! Ik vergeet alle droge maanden hieraan voorafgaand niet, die tellen ook mee, maar nu maar weer even opnieuw (door)tellen! Dat geeft wat meer motivatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babe Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 dag allemaal,ik heb geen tijd genoeg om elke keer bij te lezen,hoe doet iedereen dat toch,enfin,hier ben ik weer fff,kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babe Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 2 dagen niet gedronken,nu zit ik in de fase van eentje kan toch wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Néé, Katermies, alsjeblieft niet doen! Krijg je gegarandeerd spijt van! (sprak de ervaringsdiskundige).... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babe Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 tis al te laat,heb er 3 gedronken,toen met alarm bellen naar hier,om in elk geval te stoppen dat ik niet doorga,dat doe ik nl altijd:niet stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 En stop je nu dan wel?....Als de drank er eenmaal inzit is het zó verrekte moeilijk om te stoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babe Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 wat nu belangrijk is is inderdaad niet doorgaan,terug draaien gaat immers nietik hoop dat het niemand stoort,maar het helpt me nu dus om fff hier te praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babe Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 ja daarom ben ik hier,om niet door te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Carolien: dat was een prachtige preek. En ja daar kan ik me helemaal in vinden. Het is de drank die mij dat doet geloven. Mijn hersens zijn dan dusdanig van streek dat ik de werkelijkheid niet meer zie.Dat besef ik maar al te goed. En inderdaad elke dag dat ik niet drink zit ik beter in mijn vel. Als ik nu in de spiegel kijk, zie ik gewoon mezelf. Ik ben helemaal niet kritisch eigenlijk, naar mezelf niet en naar anderen al helemaal niet. Daarom is het juist zo'n raar bijverschijnsel. Een soort angst denk ik.Ik wil je echt bedanken hiervoor, en zal het nog beter in mijn kop moeten prenten.Kater: heb je de rest dan weggekieperd???? anders kwel je jezelf totdat je in bed valt en morgen opstaat met een mega kater, metjezelf dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 avond luitjes , viske van harte met je maand waauuww dsv , liep ons knuffie ook niet gelijk met jou op , dus knuffie ook voor jou van harte orleando ik heb veel an jou gedacht , hoe het met je was , welkom terug en we gaan er voor vie het klinkt een beetje wrokkig je weg gaan , nu ja mag alles je goed gaan en je weet ons wonen he drupke neem de raad van de anderen hier aan , neen heb je en ja kan je krijgen suc6 har ik ga dadelijk je fotos bekijken , raar dit weekend komen er mensen van eindhoven EINDELIJL hun tv ophalen , en neen ik zal ze niet ontmoeten want vertrek vrijdag na het werk na mijn stekkie aan zee aan de nieuwelingen hartelijk welcome alleen vandaag laten we de eerste staan suc6aan iedereen de groetekes heb al meer als anders op mensen gereageerd :-))ik ga plat vandaag 7 uren in tuin gewerkt maar geestelijk doet mij dit echt goed maar lichamelijk voel ik mij eentje van 150 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Hoi Katermies,Ik had vandaag hetzelfde, terwijl ik me na mijn uitglijder van maandagavond had voorgenomen niet meer te drinken...gisteren heb ik het drooggehouden, maar ik vond het nodig om vandaag met boodschappen doen toch een 0,25 liter jww mee te nemen. Die heb ik vanmiddag opgedronken en dat smaakte naar meer....toen bedacht ik me, waar ben ik in godsnaam mee bezig en dacht aan het afschuwelijke kater- EN schuldgevoel dat ik dinsdagmorgen had. Nee, dat wil ik niet meer en gelukkig kon ik me na vanmiddag inhouden en zit ik nu aan de fanta. Hopelijk lukt het jou ook,suc6 en ga er voor!Rosanaangepast: soort drank aangepast in jww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Welkom Ingrid en Katermies!Ik log even in maar voel me zwaar @#$^%& in verband met iets wat mijn dochter heeft uitgespookt.We zouden vrijdag gaan tekenen voor haar schooljaar zodat ze eindelijk haar middelbare schooldiploma zou kunnen gaan halen! Dit staat nu op losse schroeven!Jullie hoeven niet te reageren, maar heb ff afleiding nodig. Ik blijf dus even ingelogd staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Overigens geen haar op mijn hoofd die eraan denkt te gaan drinken hoor! Althans denken wel, maar DOEN niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Kater,Stop ermee. Ik ben nu bezig met mijn eerste dag weer . En met de uur voel ik me steeds beter.Afgelopen periode vanaf zaterdag heb ik per dag 2 flessen wijn gedronken en neem het van mij aan als je dat 4 dagen volhoud dan ben je een wrak, en ik weet dat na dag drie je je beter voel maar waarom niet langer beter voelen. De drang naar alco blijft het is de kunst om nee te zeggen. Ik weet dat als ik de eerste neem, dan is bij mij de rem los en dan ga ik door tot ik in coma lig. Dus niet doen, het is nergens goed voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2008 Hoi Gem, wat waardeloos nou! Wanneer wordt beslist of het wél of niet doorgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden