Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Sorry, ik knap echt af nu. Tot morgen, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2008 Goeie dag gehad vandaag, fijn hoor, ging erg makkelijk. Ik sta ook echt achter mijn beslissing en ben er dit weekend uitgekomen dat het allemaal net zo leuk en gezellig is zonder die rotzooi.Morgen dag 5Stay Strong ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2008 Hallo Adam, Ja ik denk er ook over na, ik heb me voorgenomen om als ik in de verleiding kom, weg te gaan uit de situatie. Inderdaad, je weegt altijd voors en tegens tegen elkaar af, ratio versus gevoel, en de overwegingen komen allemaal langs. Net als mensen die stoppen met roken nooit meer een trekje van een sigaret willen/kunnen nemen omdat ze anders meteen weer hooked zijn, geldt voor ons hetzelfde.Ik zeg wel tegen mezelf eigen schuld dikke bult hoor, want ik had ooit afgesproken met mezelf minder te gaan drinken, anders zal ik ooit helemaal nooit meer mogen drinken, en voila, daar ben ik dan, die consequentie neem ik dan nu ook.Een of twee glazen kan echt niet, dan worden het twee flessen en meer. Heb nog een afweging die bij mij goed werkt: Wat is erger, een trekmoment uitzitten of een kater uitzitten....Voor mezelf weet ik het antwoord , ik wil nooit nooit nooit meer een kater, dus van het eerste glas blijf ik af !!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden