Spring naar bijdragen

Zondag 8 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet iemand waar de discussie staat met ideeën over herstructurering van het forum, ik kan nergens wat vinden. Ik dacht dat er een aparte draad over was geopend nl. Maar ik kan ook wel een morfine-aanval gehad hebben en een stukje gezweefd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik schreef gisteren dat ik een week niet zou forummen;),
helaas ik kan het toch niet laten.
Ben zo gewend geraakt de afgelopen tijd dat als ik uit mijn werk kom
ik even inlog om een beetje te lezen hier.
Dus zo ook nu.
Staat ook zo raar als ik helemaal niets zeg.
Het is ook beslist niet dat ik niet meer geeintresseerd ben of zo maar
ik vind gewoon van mezelf dat ik een beetje uit dat vaste patroon moet stappen.
Nou jullie zien al, lukt niet echt hahahaha ik kan geen pap meer zeggen 5 vroege diensten in één week is erg veel,
dus ik ben gewoon moe.
Morgen moet ik op BHV training(bedrijfs hulp verlening)daar heb ik al helemaal geen
zin in. Helaas verplicht bij ons als je een leidingevende funtie heb.
Als is die funtie soms lijden, pfffffffff.
vandaag ging ook alles mis wat maar mis kon gaan.
En als ik dan zoveel dagen midden in de nacht ben opgestaan is mijn lontje soms wat kort.
Dus of mijn team echt blij met me was vandaag, ik denk het niet.
Ik ga zo naar vrienden daar kan ik lekker in de tuin hangen en een beetje van de zon genieten.
Hoop dat ik mijn ogen wel open kan houden want ik ben slaperig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, Water hij is leuk, er komen veel mensen dus ik zeg lekker niets.
er zal ook flink gedronken worden, dus ga ik alles eens lekker bekijken.
Dat is nou bij mij het rare, ik heb nooit last als ik ergens anders ben dan taal ik niet
naar drank.
Tjee dat het weer overal zo verschillend is, het is hier echt warm, net in de auto terug naar
huis moest ik echt mijn airco aanzetten, smoorheet was het in de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Houtje dat zou gezellig zijn, nee ik ga wel heb ik beloofd en ik sleep mijn Pa ook mee,
die is een beetje sip omdat zijn oudste collega en vriend van de week is overleden.
Maar als ik vakantie heb gaan wij elkaar zeker zien, kom je lekker naar mij of anders om,
oh oh oh wat zullen we kletsen.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een onmogelijke regel van de poortwachter.
Van de week om precies te zijn donderdag wordt de vriend van mijn vader gecremeerd,
nu is het zo dat ik een aantal weken (6) aan een gesloten moet werken dus zonder snipperdagen.
Die periode loopt de 16e juni af, dus kan ik niet naar de crematie.
Gelukkig heb ik mijn zus bereid gevonden met mijn Pa mee te gaan, ik vind dat ouders op leeftijd wel
een beetje steun kunnen gebruiken bij dit soort trieste gebeurtenissen,
Maar het is toch eigenlijk te gek voor woorden allemaal?
Nou ja het is eenmaal zo en ik zal zo blij zijn als het de 16e is, heb ik meteen een snipperdag, is mijn pa jarig.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, hoi. Heb er al wat km. opzitten; ging effe suiker halen bij de pomp en toen brak het zonnetje eindelijk door....heb maar een eind doorgefietst.

Mensen, ik heb een mailtje aan Tactus gestuurd.
Ze vonden het niet zo'n goed plan om het forum van opzet te veranderen. Ik heb alleen maar gevraagd hoe een poll te openen, zodat jullie meningen daarover mooi op een rijtje zouden komen staan...maar ze zijn dus niet in voor veranderingen.
Ik heb dat al meegedeeld hier op het forum, geeft niet hoor ;)

Tsja Houtje, ik vind ook dat je je niet zo aan moet stellen....:huh: Ik zeg maar niets meer :moon:

Hahaa Tina, welkom terug!

Water.. puf...wat je zegt, die tegels van 60x40 ken ik. Liggen ook bij M. op de plaats en heb daar al vaker mee gestoeid. De bamboe deed die tegels omhoogkomen...ken je nagaan hoor sterk bamboe is.
Inmiddels heb ik er een betonnen rand omheen gemetseld en die loodzware tegels opnieuw gelegd.
Was een rotklus. Kan me voorstellen dat je dit niet met 25+ graden moet doen :o

Ga is bedenken wat ik nu verder ga doen. Hum....eerst maar een senseo, heb die suiker niet voor niets gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Een goede middag allemaal.
Gisteren liep ik tegen een migraine aan en vanochtend werd ik er mee wakker.
Na met tegenzin wat gegeten te hebben, ben ik terug het duister ingegaan.
Geen paracetamol of iboprufel genomen, omdat ik al zoveel slik nu wat nogal belastend is voor de maag.
Uitgezongen dus. Over een uurtje, als de was hangt, ga ik maar weer een flinke wandeling maken.
Nu ga ik even mail beantwoorden en het draadje lezen.

Floortje, je 21ste dag vandaag. Ik geef je alvast de felbegeerde slinger.
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nodig ik Houtje uit om haar hart te luchten, ben ik zelf weer wieberen, sorry... ik zat tv te hangen, de was te doen, dekbed per ongeluk ipv uit het raam te hangen op mijn keukendak gemieterd dus zo nog even klimmen enzo, ach, wat een stof dus maar de trap gaan zuigen en de stofzuiger boven gezet in de hoop dat ik boven ook ga zuigen vandaag... stofïger laten staan en met de was naar beneden en toen weer tv gehangen en toen dacht ik opeens, zou Houtje al gereageerd hebben? ja dus!

Meid, ik kan me zo voorstellen dat je het gisteren helemaal gehad had, je had zo gehoopt op een leuke dag en je er zo je best voor gedaan! dan liggen de verwachtingen hoog en als die dan niet uitkomen doet dat zeer.. zoals water ook al schreef in heel mooie bewoordingen.

Pijn is een enorme stoorzender en emotiemaker, ik heb vandaag ook pijn in mijn arm en schouder maar dat komt door mijn getuinier gisteren en is nog niet een fractie van wat jij voelt, maar ik word er nu al kribbig van!! Laat staan dat dat dag en nacht doorgaat en in hevige mate, eigenlijk is het patiëntenmishandeling dat je zo lang op die injectie moet wachten en nu verplicht zowat aan de morfine moet.

Zelfstandig willen zijn en hulp moeten vragen is ook zo'n leuk ding, jij staat voor iedereen klaar maar het blijft moeilijk te accepteren dat dat andersom ook geldt. Ik vind dat zeer herkenbaar maar je zult het nu wel even moeten accepteren want het is niet anders dan dat het is.

dus deze muts gooit er maar weer een heel vervelende waarheid tegenaan: het is zoals het is en het gaat zoals het gaat en je zal het moeten verdragen... pijnlijk maar waar dus bedenk voor jezelf wat jij nodig hebt om dit zo draagbaar mogelijk te verdragen... en weet dat dat niet zonder hulp kan... sterkte met alle sores want het is wat veel.

nou ik ga weer verder beginnen met dingen die ik niet afmaak en waardoor ik weer voor de tv belandt.. vandaag mag het!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Ben weer boven water! Internetverbinding lag er weer eens een paar dagen uit. Terug in de tijd. Gelukkig stralend mooi weer en dito humeurtje!
Veel gedaan, zelfs voor de derde keer hardgelopen in de hitte (7,5 km)!
Gistermiddag haringhappen en gerookte paling eten tijden te waterlating van "een boot", De avond ervoor een "straatfeestje" waarbij de rosé onder mijn stoel stond, mijn voeten genoeglijk voor het "vuurtje-fik. Compleet droog gehouden, zonder enige moeite me staande gehouden en zelfs wel een beetje gezellig durven vinden...

Sorry, ff dochter helpen, is verbrand en in brandnetels gevallen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het draait hier wel heb ik in de vluchtigheid gelezen.
Ik ga nu maar naar buiten voor mijn wandeling.
Zoonlief is thuis gekomen van een weekeinde Ardennen.
Het was daar slecht weer en op hun campingplaatsje hadden ze aan de ene kant een groep jongeren uit Brabant die tot rond drie uur doorgingen en aan de andere kant een stel jonge Duitsers waarvan de kinders al om 5 uur buiten gingen spelen.
Hoezo rust?

Ik ga. Tot straks. Droog van buiten en van binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh heel appart om op zondag gewoon een sociaal praatje te kunnen maken in het park, als ik met mn hondje uit ben, ipv zo snel mogelijk weer naar huis en vooral mensen vermijden wegens een ongelovelijke kater..........
Heb echt weer zin in dingen, lusteloosheid is weg, en nu volhouden, de eerste laten staan......gewoon niet doen. Blijkt ook helemaal niet nodig want het is echt net zo gezellig zonder, zij het niet gezelliger omdat ik wel heel wat geduldiger ben en beter luister naar andere mensen ipv zelf maar monologisch doorratel in mijn Bachus rush, en de volgende dag niets meer weet.
Wel weer heel slecht geslapen, maar ik eet ook niet zo goed, helemaal geen trek, dus daar gaan ik iets aan doen.
Gister iemand gesproken die zei:veel cola drinken is wel heel slecht voor je, ben echt verontwaardigd geworden, ik zei: nu drink ik drie flessen cola per dag, mag ik effe, voorheen waren het drie flessen wijn !!!! Potdorie moet ik nu ineens heilig macrobiotisch gaan worden ofzo in 1 dag. Pffff die cola word ik wel zat hoor, dan wordt het spa Henriette, maar nu ga ik toch echt daar nog niet over nadenken zo,n eerste weekend droog !!!!
Stay Strong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!!

Niks gelezen vandaag hopelijk gaat het jullie goed, aan het weer kan het haast niet liggen iniedergeval:)

Vandaag voor mij dag 53!
Vandaag is het weer moeilijker dan andere dagen, dit was bij uitstek een Mega drinkmoment!
Manlief brengt stiefkind weer terug naar Amsterdam en heeft heeft de rest meegenomen, ik had dan altijd ff een dik uur om bij te komen van een roerig weekend met een wijntje of één, twee of drie!!
Als hij dan terug kwam voelde ik hem altijd wel zitten en vond het dan nodig om tijdens het eten het weekend te evalueren wat vaak escaleerde in ruzie omdat het zoals ook nu weer een ingewikkeld weekend was!
Toch maakte het me rustig en vond ik dat een heerlijk gevoel na al die spanning, nu ben ik niet rustig en weet ook niet hoe ik het moet worden, kan je wel eens hebben.....
Ik ga maar ff lekker in de zon, houden gremlins niet van!!!

Wellicht tot later

Liefs voor jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...