Spring naar bijdragen

Zondag 8 juni


Aanbevolen berichten

Ik heb even niet van me laten horen, en dacht, nu (ik kan niet slapen) weer even meedoen, maar helaas, iedereen ligt op bed????
Misschien heb ik hiermee wel het dagdraadje geopend! Zou leuk zijn.

Velen van jullie kennen mij niet, ik ben ook nog niet zo lang op het forum.
Voor degene die me wel kennen, het gaat me best goed.
Het onderzoek zit er op, sinds een week, en vol goede moed gaan we verder. Ik heb dus NIET na het onderzoek een borrel gepakt om het te vieren, ik ga door, ik moet wel, voor mijzelf, mijn kinderen, o voor zoveel, en bovenal voor mijn gezondheid.

Drank, wat een ellende. Geen drank, wat een genot!

O ja! Stel dat ik hiermee echt het dagdraadje open: GOEDEMORGEN ALLEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag 3 is gelukt, en nog wel de zaterdag test, en morgen zoooooo blij dat ik geen kater heb....
Lekker gefietst met mn vriendje en terrasje gepakt, hij pils en ikke niet, netjes aan de cola zonder problemen.
Daarna bij mij thuis samen romantisch cola gedronken (lief he van hem) en het was net zo leuk en tof en fijn als altijd. Hij is nu nog even naar het cafe, ikke niet en heb er geen last van of moeite mee..
Morgen dag 4, dat zal vast wel lukken, zag erg tegen de vrijdag en de zaterdag op...Hieperdepiep, Hoera !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, Staartje fijn van je te horen en dat het goed met je gaat.

Woman: dat geeft zeker een goed gevoel, een overwinning en je kan het dus. Lekker zo door gaan.

Carolien: hier nog een hele vroege vogel.

Aura: een goede beslissing gewees gisteren, was niet eenvoudig voor je volgens mij.

Ik ben weer op het goede spoor. Vrijdagavond was gewoon een misser en ik denk een grote les voor me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aura: dank je. Ik ga wel een mooie tijd tegemoet maar dat wil ik niet gaan verzieken met drank. Nieuw voor mij is dat ik volgens mij voor het EERST van mijn leven zo makkelijk gister niet heb gedronken, want normaal ga ik gewoon door. Door schaamte en stress, door mezelf stommeling te noemen. Dat is dan zo ondraaglijk dat ik dan weer doorga, zo onlogisch natuurlijk. Dus misschien heb ik toch wel weer wat geleerd. Hoop ik dan maar.

:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
FLOOR.............. bloemen voor jou. Geweldig wat je gisteren voor elkaar hebt gekregen. Vandaag dag 21, dat doe je op je sloffen. Je bent gewoon een kanjer en doorzetter een ster!!!!!!
:present: :present: :present: :present: :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen ,
gisteren om 01:30 gaan slapen en jawel nuchter , nu al mijn bedje uit dadelijk douche en eens kijken of er al rommelmarkt is , van daar rij ik door naar huis waar ik om 12 uur moet zijn .
etentje in een mpi school och wat stoorde ik mij daar vorig jaar aan want daar zou gedronken worden en ik ..ik mocht niet mee drinken , nu trek ik het mij niet aan laat een andere drinken die kan drinken , ik kan het namelijk niet remmen zijn kaput .
wens iedereen een fijne dag toe en samen laten we de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen ,
gisteren om 01:30 gaan slapen en jawel nuchter , nu al mijn bedje uit dadelijk douche en eens kijken of er al rommelmarkt is , van daar rij ik door naar huis waar ik om 12 uur moet zijn .
etentje in een mpi school och wat stoorde ik mij daar vorig jaar aan want daar zou gedronken worden en ik ..ik mocht niet mee drinken , nu trek ik het mij niet aan laat een andere drinken die kan drinken , ik kan het namelijk niet remmen zijn kaput .
wens iedereen een fijne dag toe en samen laten we de eerste staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen geitebreiers!
Ik geloof dat er gister geen schokkende dingen gebeurt zijn hier? Had tot savonds laat een druk program.
Hier alles ok, steady en still going strong met her en der een verkeerde gedachte, maar te handelen.
Ik ga het ontbijt verzorgen. Lekker warme broodjes en Jus dorange, eitje erbij, jam jam.
allemaal weer een fijne droge en zonnige dag toegewenst.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meuning :)
Mooi, goed nieuws van Aura, Staartje, Charlie, Blacky en Woman :present: Hou het droog beste Adb'ers en zorg dat je met het warme weer vandaag iets lekker verfrissends koel hebt staan B)

Slecht nieuws van Carolien :brokenheart: Hahaa... die Pip, ze zag het al helemaal voor zich :D het Caha team en de (2e?) romance op het forum..
Nou, aanlokkelijke gedachte hoor....Carolien met haar mooie lange rooie lokken en meneer hier met de rest van zijn krullen samen op een bankie ergens in Nederland innig omhelst het Adb lied zingend (hum...ideetje?) :heart:
Nee hoor, ben blij dat ik het leven heb dus dames weest niet bevreest, deze rokkenjager staat op non actief en dat zal voorlopig wel zo blijven. En Carolien, veel geluk met je vriend....hij kan iig verrekkes sexy swingen, mooie slip ook en pracht neus B)

An, bijzonder hoor die samenkomst. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, mooi zo Pip....je hebt natuurlijk niet in de gaten dat ik je ook nog hypnotiseer...ssslllllaaaaapppp. Hum....deze methode pas ik ook toe als ik wel aan het rokkenjagen ben anders lukt het natuurlijk noooooooooiiiittt! :D

link verwijderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

anti-drinklied van Raymond van het Groenewoud

Laatste nacht draaide alles in het rond
Zo zeeziek, bibberen, beven
't Komt tot hier, ach kwam alles er maar uit
Oh, ik wil 't niet meer beleven

Nooit meer drinken
Goede raad en echt niet duur
Nooit meer drinken
Och, mijn keel zo droog en zuur
Nooit meer drinken
Nee nooit meer

'k Heb gedacht, als ik nu eens na vannacht
Bij de anti-alcoholisten
Zo eens vroeg hoe je 't drinken laten kan
Toen dus bleek dat zij het wisten

Nooit meer drinken
De hersencellen gaan kapot
Nooit meer drinken
Je zuivere adem gans verrot
Nooit meer drinken

Nooit meer drinken
Onthou m'n eigen wijze raad
Nooit meer drinken
Maak van Vlaanderen een sterke staat
Nooit meer drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, ik zie je lampie nog branden. Hoe gaat het verder met je? Ik vond het jammer dat je gisteren zei dat het niet uitmaakte (of zoiets) dat je gedronken hebt, ik neem aan dat je bedoelde dat je er even niet over wilde praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...