staartje Geplaatst 7 juni 2008 Rapport Geplaatst 7 juni 2008 Ik heb even niet van me laten horen, en dacht, nu (ik kan niet slapen) weer even meedoen, maar helaas, iedereen ligt op bed????Misschien heb ik hiermee wel het dagdraadje geopend! Zou leuk zijn.Velen van jullie kennen mij niet, ik ben ook nog niet zo lang op het forum.Voor degene die me wel kennen, het gaat me best goed.Het onderzoek zit er op, sinds een week, en vol goede moed gaan we verder. Ik heb dus NIET na het onderzoek een borrel gepakt om het te vieren, ik ga door, ik moet wel, voor mijzelf, mijn kinderen, o voor zoveel, en bovenal voor mijn gezondheid.Drank, wat een ellende. Geen drank, wat een genot!O ja! Stel dat ik hiermee echt het dagdraadje open: GOEDEMORGEN ALLEMAAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Otje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Dag 3 is gelukt, en nog wel de zaterdag test, en morgen zoooooo blij dat ik geen kater heb.... Lekker gefietst met mn vriendje en terrasje gepakt, hij pils en ikke niet, netjes aan de cola zonder problemen. Daarna bij mij thuis samen romantisch cola gedronken (lief he van hem) en het was net zo leuk en tof en fijn als altijd. Hij is nu nog even naar het cafe, ikke niet en heb er geen last van of moeite mee.. Morgen dag 4, dat zal vast wel lukken, zag erg tegen de vrijdag en de zaterdag op...Hieperdepiep, Hoera !!!
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Goedemorgen allemaal, Staartje fijn van je te horen en dat het goed met je gaat.Woman: dat geeft zeker een goed gevoel, een overwinning en je kan het dus. Lekker zo door gaan.Carolien: hier nog een hele vroege vogel.Aura: een goede beslissing gewees gisteren, was niet eenvoudig voor je volgens mij.Ik ben weer op het goede spoor. Vrijdagavond was gewoon een misser en ik denk een grote les voor me.
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Aura: dank je. Ik ga wel een mooie tijd tegemoet maar dat wil ik niet gaan verzieken met drank. Nieuw voor mij is dat ik volgens mij voor het EERST van mijn leven zo makkelijk gister niet heb gedronken, want normaal ga ik gewoon door. Door schaamte en stress, door mezelf stommeling te noemen. Dat is dan zo ondraaglijk dat ik dan weer doorga, zo onlogisch natuurlijk. Dus misschien heb ik toch wel weer wat geleerd. Hoop ik dan maar. :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: FLOOR.............. bloemen voor jou. Geweldig wat je gisteren voor elkaar hebt gekregen. Vandaag dag 21, dat doe je op je sloffen. Je bent gewoon een kanjer en doorzetter een ster!!!!!! :present: :present: :present:
blacky Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 goeden morgen , gisteren om 01:30 gaan slapen en jawel nuchter , nu al mijn bedje uit dadelijk douche en eens kijken of er al rommelmarkt is , van daar rij ik door naar huis waar ik om 12 uur moet zijn .etentje in een mpi school och wat stoorde ik mij daar vorig jaar aan want daar zou gedronken worden en ik ..ik mocht niet mee drinken , nu trek ik het mij niet aan laat een andere drinken die kan drinken , ik kan het namelijk niet remmen zijn kaput .wens iedereen een fijne dag toe en samen laten we de eerste staan
blacky Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 goeden morgen , gisteren om 01:30 gaan slapen en jawel nuchter , nu al mijn bedje uit dadelijk douche en eens kijken of er al rommelmarkt is , van daar rij ik door naar huis waar ik om 12 uur moet zijn .etentje in een mpi school och wat stoorde ik mij daar vorig jaar aan want daar zou gedronken worden en ik ..ik mocht niet mee drinken , nu trek ik het mij niet aan laat een andere drinken die kan drinken , ik kan het namelijk niet remmen zijn kaput .wens iedereen een fijne dag toe en samen laten we de eerste staan
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Blacky: een hele fijne dag, ha heerlijk rommelmarkt.Charlie: goede... avond... nachtje zit er gelukkig weer op? Had je het druk?
charlie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Hoi An, doen jullie in de familie dat elk jaar, de overleden familieleden herdenken?En waren het er veel afgelopen jaar?Sterkte in elk geval!
charlie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 AN, ik zat onverwacht op een locatie in mn uppie en had het zo druk, dat ik zowat de hele nacht lekker op een groot waterbed(voor de bewoners overdag) onder een deken comedy central heb liggen kijken, na eerst color purple te hebben gezien!
An Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Nee Charlie: afgelopen jaar was een rampjaar voor onze familie, dit is het eerste jaar.Jij ook sterkte vandaag en ik moet er nu van door.Doeiiii (ik hoor nog van je he Charlie?!)
visje Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Goedemorgen geitebreiers!Ik geloof dat er gister geen schokkende dingen gebeurt zijn hier? Had tot savonds laat een druk program.Hier alles ok, steady en still going strong met her en der een verkeerde gedachte, maar te handelen.Ik ga het ontbijt verzorgen. Lekker warme broodjes en Jus dorange, eitje erbij, jam jam.allemaal weer een fijne droge en zonnige dag toegewenst.
charlie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 ik duik maar eens op tijd de koffer in..................enne, Anna, nog bedankt he..
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Meuning Mooi, goed nieuws van Aura, Staartje, Charlie, Blacky en Woman Hou het droog beste Adb'ers en zorg dat je met het warme weer vandaag iets lekker verfrissends koel hebt staan Slecht nieuws van Carolien Hahaa... die Pip, ze zag het al helemaal voor zich het Caha team en de (2e?) romance op het forum..Nou, aanlokkelijke gedachte hoor....Carolien met haar mooie lange rooie lokken en meneer hier met de rest van zijn krullen samen op een bankie ergens in Nederland innig omhelst het Adb lied zingend (hum...ideetje?) Nee hoor, ben blij dat ik het leven heb dus dames weest niet bevreest, deze rokkenjager staat op non actief en dat zal voorlopig wel zo blijven. En Carolien, veel geluk met je vriend....hij kan iig verrekkes sexy swingen, mooie slip ook en pracht neus An, bijzonder hoor die samenkomst. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
Madinda Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Goeiemorgen allemaal,Vandaag ben ik weer wat frisser na die stomme kater van gisteren. Vandaag werken en daarna nuchter blijven. tot straks
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Ha, mooi zo Pip....je hebt natuurlijk niet in de gaten dat ik je ook nog hypnotiseer...ssslllllaaaaapppp. Hum....deze methode pas ik ook toe als ik wel aan het rokkenjagen ben anders lukt het natuurlijk noooooooooiiiittt! link verwijderd
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Morgen Madinda. Ja man, gelijk heb je. Droog ben je toch echt beter af, bedenk maar eens wat welke voordelen dat op gaat leveren. Werk je in de horeca? Ik heb net je verhaal gelezen bij Wie is Wie, keep in touch
ziba Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 helo allemaal goedemorgen ik ben vandag beetje ziek gisteren bij spoedeisende hulp geweest bleek dat ik onsteking in mijn bloed heb en nu de kuur afmaken ik wens jullie een fijne droge zondag gr ziba
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Goedemorgen Ziba. Je staat al een jaar droog hé? Hartstikke goed van je Toch niets ernstigs hoop ik? Beterschap iig.
charlie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 anti-drinklied van Raymond van het GroenewoudLaatste nacht draaide alles in het rondZo zeeziek, bibberen, beven't Komt tot hier, ach kwam alles er maar uitOh, ik wil 't niet meer belevenNooit meer drinkenGoede raad en echt niet duurNooit meer drinkenOch, mijn keel zo droog en zuurNooit meer drinkenNee nooit meer'k Heb gedacht, als ik nu eens na vannachtBij de anti-alcoholistenZo eens vroeg hoe je 't drinken laten kanToen dus bleek dat zij het wistenNooit meer drinkenDe hersencellen gaan kapotNooit meer drinkenJe zuivere adem gans verrotNooit meer drinkenNooit meer drinkenOnthou m'n eigen wijze raadNooit meer drinkenMaak van Vlaanderen een sterke staatNooit meer drinken
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Charlie, ik zie je lampie nog branden. Hoe gaat het verder met je? Ik vond het jammer dat je gisteren zei dat het niet uitmaakte (of zoiets) dat je gedronken hebt, ik neem aan dat je bedoelde dat je er even niet over wilde praten.
charlie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 goed gezien Har, wilde even niet meer praten..........Gelukkig bleef de schade beperkt!En nu ga ik slapen! 2 nachtjes to go!
Har Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 Ha Charlie, die song doet me denken aan Stef Bos (herstellend alcoholist). Heb de CD "Zien" maar weer eens opgezet Truste Charlie, sweet dreams!
charlie Geplaatst 8 juni 2008 Rapport Geplaatst 8 juni 2008 das een goeie Har, bij "papa" springen steeds weer de tranen in mn ogen..........Ben mn vader verloren toen ik 15 was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden