Trees Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Liggen?...Nee, mop, ik zit! En alleen Har kan nog staan op dit tijdstip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Dat snap ik natuurlijk weer niet... Hoezo kan Har staan?Die valt om!ooh vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Weltrusten har! Sweet dreams for you!Trees, hoe is het nu met jou....?Je reageerde vanavond een beetje geprikkeld...waarom?Of heb je gewoon behoefte aan een beetje afleiding en een dosis geitjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Was dat Thé lau? Heb ik otch een heeel ander beeld bij...Oppergeit!TOCH!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Hoi Joann...we zijn hier allemaal net zo ver als de ander.....dus ja, geiten nu maar even! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Wat een scéne..Draai ze nooit meer.. Slapen, dromen, zweten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 De god van Nederland...Onder aan de dijk...Wacht, zoek het even op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 weltrust lieve geitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Trusten, mooi mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Tiny!!!Nu weet ik het weet ... weer.....Tiny en Louw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 ja verdorie!Pilletje te laat ingenomen.Morgen weer een zitzak... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Zijn er nog geiten hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Nou, jij bent gezellig zeg!Ja hoor! Zeg dat maar morgen bij de koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Drupje kruipt ook haar nestje in, morgen een grote behandeling van de tandarts maar nu de katten tegen me aan en m'n hondje kreeg de hoofdprijs.Slaap lekker allemaal, niet piekeren en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 quote: Originally posted by: pippiWomen je kwam hier al erg vastberaden over, ik heb nu helemaal respect voor je nadat je over je vader hebt vertelt. Ik denk dat ik juist dan de andere kant op was gegaan. Ja wat dacht je dat ik de afgelopen drie maanden heb gedaan aiaiai Dieptepunt was dat ik midden in de nacht moest aanbellen bij de buurman omdat ik niet meer naar binnen kon, ik lag straalbezopen op de stoep, twee dagen niet gegeten en de kroeg in gegaan na twee flessen wijn, gaat niet he..... en kon nog net aanbellen, gelukkig wist hij wat er gebeurd was dus geen scheve gezichten......How low can you go...........Thanx for support !!!!!! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Piekeren? was dat?Lekker slapen Drup..Sterkte dan morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Haha pip, beetje onder z'n voeten kietelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Weet iemand hoe lang die ontwenningsverschijnselen duren of wanneer ze beginnen? Ik merk niks en ik heb nu al 5 dagen niks gedronken (donderdag meerekenend).Alleen de eerste 2 nachten slecht slapen. Dat is zo'n "reden" waarom ik niet eerder gestopt ben. En ik zoop echt veel hoor....... rustig ruim een halve liter jonge of zo per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 dames, ik kan jullie niet meer bijbenen....geit lekker verder.......doe ik ook...maar wel in mijn bed:DTrees, leg je me morgen nog even uit wat je precies bedoelde met dat we allemaal even ver zijn?Mijn brein neemt het op dit tijdstip niet meer op.........oftewel, ik snap er ff helemaal niks van:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Ja ik merkte niet niks trouwens..... 2e dag een beetje hoofdpijn en vandaag ontzettend moe tot dat ik even koffie was wezen halen op de fiets. Die vermoeidheid was zo weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Vandaag goeie dag gehad, schilderij gemakt, is echt eeeeeeeuwen geleden, en mn buurmeisje geholpen met haar huiswerk. Voor bereiden op een proefwerk morgen....Was gelukkig fit zodat ik haar kon helpen, anders had ik nee moeten zeggen zoals de vorige keer, omdat ik te brak was erg he...... Nu voel ik me weer zinvol en heb een dankbare taak verricht...Ga nu lekker douchen en wie weet lig ik er vannacht wat eerder in dan gewoonlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Elvez,Misschien behoor je tot de gelukkigen die weing of geen lichamelijke afkick verschijnselen krijgen...dat kan!Misschien heb je ook zoveel gedronken dat de alcohol na 5 dagen nog niet helemaal uit je lichaam is verdwenen en komt de lichamelijke afkick wat later op gang?Prijs je gelukkig met je 5 nuchtere dagen!Dat is wat telt! Volhouden nu......! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Surry mensen. trek het ook niet meer. Morgen weer vroeg. Nog een oerol voor de boeg....Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Welterusten iedereen!Nah ik geloof niet dat ik zoveel gedronken heb dat de alcohol nu nog in mijn lijf zit. Ik heb vrijdag 2 flessen wijn op. Zaterdag zo'n heupflesje Smirnoff en sindsdien niks. Tis nu donderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2008 Nou, Joann, ik begrijp dat we allemaal op dezelfde weg zijn.Soms zijn we wat verder dan de anderen...en soms ben je heel ver en dan val je ineens weer terug...maar het is wel heel goed om te weten dat we dan altijd nog elkaar, het forum hebben om op terug te vallen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden