visje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Nou Houtje ik ga ff piekeren, maar weet het echt niet???? Zo kan ik nooit een dutje doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 ??? Houtje!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Houtje???????Leg uit ik begrijp het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Internet ligt er telkens uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 An bij mij niet!Oh Tina, dus het ligt niet aan mij!!!Heeee Koh, ben je erweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ja ik had net naar je geschreven Visje.Ik ben ook 'veilig' na het avond eten. Al heel mijn leven heb ik moeite met de namiddag, er overvalt me dan iets naars. Een rot gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 ik weet het wel denk ik, en anders hebben we de foto's nog hihihiAn en Houtje, flink doorbreien he, ik wil een heeeeeeeeele mooie slinger en daar pak ik mezelf dan helemaal mee in!!!! en zo kom ik dan 5 juli naar de meeting toe!!dan ben ik tenminste te herkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 en daar ligt denk ik ook de sleutel van het raadsel van Houtje en Visjejanuari 2008??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Tina, ik verheug me er op, omdat ik, als ik thuis ben, voortdurend alle dingen om me heen zie die nog "gedaan" moeten worden, en daar heb ik er geen last van. Ik heb daar een soort rust die ik thuis niet heb, maar tegelijkertijd ben je zó weer thuis als het moet. Ik kom al meer dan 20 jaar op Texel denk ik maar ik vind het nog steeds leuk. Toen de kids nog klein waren (Zoon nog net niet naar school, dus bijna 4, en Dochter was toen 2) ging ik ook in het najaar nog een weekje (dat scheelt zo waanzinnig veel zeg in prijs met het hoogseizoen) en in het voorjaar in mei een weekje. Ze vonden toen alles nog leuk, van een paddestoel tot een zeehond, dat is nu wel over. Toen ik zei dat we naar Texel gingen bromde Zoon (met zijn laag wordende stem): Getverrrrrr, wat afschuwelijk saai en dom, IK WIL NAAR NEW YORk !!!!!Toen dacht ik: hier mag ik wel even zijn pappie voor misbruiken en gaf hem mijn mobiel, hij heeft er natuurlijk zelf ook een, daar niet van, tiepte het nr. van zijn vader in en gaf hem aan Zoon, en zei dat hij dat wat mij betreft oké was maar dat hij dat even met zijn vader moest regelen. Zwaar gebrom terug, hij heeft niet gebeld.Overigens mag ik blij zijn als mijn Ex ze één week heeft deze zomer. Het is verd*mde ingewikkeld, omdat de combi van Ex met zijn Nieuwe Geliefde en Wurm niet gaat met mijn kids, en zeker niet op vakantie met zijn allen, dus hij moet dan NG en W. in de steek laten voor een week en dat vindt NG niet leuk. Ik benijd hem niet, de relatie is nog steeds erg instabiel en kan elk moment wéér exploderen. Dat is tot dááraantoe, maar dan NIET met mijn kinderen erbij en zeker niet op vakantie, want ik kan dan weer uitrukken om de kids te komen ophalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ja Tapas, zo is het. Slimmerdje !!!!!!De oplossing van het raadsel is inderdaad 20 januari 2007 en zie posting van Tina over meerijden naar meeting van 5 juli as. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ik vind de klok zo rond 16.oo het moeilijkst, ik moet dan iets te doen hebben want anders komen de gremlins zeker langs.Ook in de jaren dat ik niet dronk, had ik ook geen gremlins hoor, vond ik die tijd altijd naar, i ja weet ook niet zo goed hoe dat komt.Grappig dat het bij ons allemaal zo is, nou ja voorzichtig:Dbij An Houtje Visje en mijn persoontje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Houtje Wasvrouwtje gaat even haar was in de droger mikken, lekker milieu-onbewust, maar prettig voor de (overigens zeer pijnlijke) arm. Het gekke is dat die árm zo pijn doet en voelt alsof die bont en blauw is, maar met die arm is niets aan de hand......het zit in mijn nek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Mensen ik moet nu echt eens gaan douchen en aankleden, tjonge is mijn dag al bijna om.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Okee, ik snap dat we onze woonplaats genoemd hebben, maar ik dacht nog geen adres:huh:Nou ja, whatever ik ga nu ff plat! Tot laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ik wilde trouwens ook nog een stukje muziek laten horen wat mij zeer raakt, over het thema doe wat je wilt maar doe het voor jezelfAls iemand zich eraan stoort (de religies komen er nogal in voor) dan hoor ik het wel en haal het weer weg, maar het thema: 'red mij niet' is zo mijn thema, vooral dit stukje tekst:Laat mij in mijn zeven slotenLaat mij de draad volslagen kwijtAan gezelligheid ten onderRichting eindeloze tijdUit volle borst op weg naar nergensZonder reden zonder doelMet m'n zeden en m'n zondenEn mijn angstig voorgevoelLaat mij mijn kont tegen de kribLaat mij dit goddeloze liedHef jij je handen maar ten hemelMaar red mij nietkomt ieMaarten van Roozendaal met Red mij niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Nou luitjes, ik ga nu afsluiten en ga het droog houden vandaag. Gewoon genieten van de mensen, het feest en lekker eten. Doei, sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Adam,Klopje terug op je andere schouder.Hoe is het met de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Ja Tina, om tien over vier ging bij mij standaard een literfles open en die ging elke dag schoon léég. Ik vind het nog steeds geweldig fijn dat dat niet meer hoeft. Maar ik zorg voor een ander ding te doen rond die tijd, en we eten soms wel om half zes (hoewel de kids dat helemaal prima vinden) als ik aan de JWW had gezeten ging ik altijd mailen en mensen bellen (wat ik dan de volgende dag niet meer wist natuurlijk) en ondertussen kwam van het koken niet veel terecht, ja ik kookte wel, maar ondertussen dronk ik 3-4 glazen wijn, nou ja drónk, zeg maar: kieperde naar binnen. Ik was ook niet gezellig dan eigenlijk. Nu eten we altijd aan een gedekte tafel, en kletsen we over de dag. Ik merk dat dat een heel belangrijk moment is, ook voor de kids en voor hun relatie met mij, en wil dat niet langer met alco verpesten, dat bewustzijn van dat belangrijke moment.En (ik heb het al eerder gezegd, maar nog maar een keer) ik heb veel minder last van schuldgevoel naar de kinderen toe, omdat ik te weinig tijd voor ze zou hebben. Als je bij het eten je 5e glas drinkt, en daarna nog 6 en 7 (zoveel zitten er wel in een liter) val je toch ook wel eens op de bank om 8 uur gewoon in slaap, en dat gebeurt nu nooit meer. Ik ga nog wel eens na het eten naar bed, omdat ik zo moe ben, maar dan ga ik gewoon lezen of tv kijken en heb ik gewoon "contact" met de kids. Geeft me écht een goed gevoel om zo veel bewuster alles te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Nou nog even dan. KLOP KLOP VOOR ADAM!!!!!!!!!Toedels, doeiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Hee Adam, hoe is het met je, en met de pijn na de operatie?Is er iemand die een beetje voor je zorgt of red je het in je eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Goeie middag allemaal,Ik ben de hele dag al niet vooruit te branden. Behalve de was doe ik dan ook niets vandaag. Ik ga wel bijlezen, want anders kan ik hier niets meer volgen.Tot later.P.S. Ik drink niet vandaag en iedereen mag meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Hé Pip en anderen! Nog iemand zin in geiten??? Dit is m'n laatste dag! Hoop ik tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 quote: Originally posted by: tapasIk wilde trouwens ook nog een stukje muziek laten horen wat mij zeer raakt, over het thema doe wat je wilt maar doe het voor jezelf Als iemand zich eraan stoort (de religies komen er nogal in voor) dan hoor ik het wel en haal het weer weg, maar het thema: 'red mij niet' is zo mijn thema, vooral dit stukje tekst: Laat mij in mijn zeven sloten Laat mij de draad volslagen kwijt Aan gezelligheid ten onder Richting eindeloze tijd Uit volle borst op weg naar nergens Zonder reden zonder doel Met m'n zeden en m'n zonden En mijn angstig voorgevoel Laat mij mijn kont tegen de krib Laat mij dit goddeloze lied Hef jij je handen maar ten hemel Maar red mij niet komt ie Maarten van Roozendaal met Red mij nietGeniaal! Had ik dat maar eerder gelezen was ik ook niet zo boos geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Corinne, ik neem de uitnodiging van harte aan: ik drink ook niet vandaag, laten we dat vandaag eens samen doen, okee?En nu ga ik echt de was doen. Tina staat onder de doesj als het goed is. Dus hier ook AKTIE (Zou Ziza Zeggen, hij kan tevreden zijn hoor ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2008 Nou Spud, dan had ik dit liedje dus niet voor niks in mijn hoofd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden