Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Spud, je kan je inderdaad niet uitschrijven, volgens mij. Anders PB naar Tactus, dan heb je gauw genoeg antwoord.

En mensen, laten we ophouden veronderstellingen te maken. Er zit Spud iets dwars, dat hoeft nog niet te betekenen dat ze gedronken heeft!
Wel vind ik, Spud, dat je je ongenoegen misschien iets anders moet uiten, zo kweek je erg veel onrust.

En Druppel, er wordt regelmatig nog iets over jou en je man, en Afrika gezegd! En de mensen zijn het zeker niet vergeten, dat kan ook moeilijk met zo'n vreselijke nare gebeurtenis...

Dus komop, Nederland heeft gewonnen, het is mooi weer, allemaal aan de Spa en tomatensap (goed idee!) en de alcohol laten staan vandaag!

• Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
pippi

Har welke lachers wil ze volgens jou op haar hand krijgen dan? Kom eens met namen en maak het duidelijk.

Nogmaals, ik heb daar jou of anderen niet mee bedoeld! Het gaat me over de manier waarop de eerste postings van Spud van toonzetting waren...een kwinkslag met dubbele bodem.
Nu is inmiddels wel duidelijk dat er veel meer aan de hand is, jammer genoeg.

Geplaatst

Sjonge precies op het moment dat je een bericht plaatst heeft ziggo weer eens een van ze leuke storingen.
Ik heb voor het eerst sinds weken iets gegeten voor 6 uur savonds, een broodje gezond wel te verstaan. Ik voel me nu wel lekker rustig.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Spud

Goodmorning!

Hé bestaat er ook nog een tip hoe je je voor je eigen zelfbescherming ook uit kan schrijven hier???

BP aan tactus ofzo?

Hahahaha! Ben net wezen tanken
:D
PB aan tactus? bedoelde ik dus.

Deze Har?

Geplaatst

Oké! Mijn vraag beantwoord maar ik weet nog steeds niet hoe ik mijn account kan deleten hoor! En sinds dat blijkt dat anderen denken te weten wat ik denk lijkt het me niet echt verstandig om het schip te verlaten. Wat ben jij een watje zeg, Har. Valt me echt van je tegen maar was niet onverwachts, dus mijn .... werkt nog zeer goed...:D

Geplaatst

Zo, Houtje is weer in da house......
Heb schandalig uitgeslapen vanmorgen maar was er hard aan toe. Vermoeiende week gehad.

Over de discussie die loopt: verwarrend en niet ondersteunend. Mensen: laten we proberen mekaar een ondersteunende virtuele hand te geven, dit is niet fraai zo voor de nieuwkomers.

Geplaatst

Final word to Har, jij hebt me woorden in de mond gelegd en verdween als een haas dus pas eens op met je invullingen wannabe something.

Geplaatst

Spud,

Ik heb geen flauw benul waar het ondertussen allemaal over gaat,
maar je vraag over het deleten van je account...dat kan dus niet!!!!
Ook niet via tactus! Je kunt hooguit een blokkade krijgen zodat je niet meer kunt inloggen.

Geplaatst

Ja Trees daar heb je gelijk in maar bedoelde prive. Prive vind men dat het over moet zijn, praat er niet meer over en zelfs over hertrouwen omdat ik zo jong al weduwe was. Bedoelde het forum niet en daarom doet het me zo goed dat er wel hier iemand is.

Kom op mensen we zijn geen pubers meer. Ik ga met kefje lekker ff wandelen en hoop dat intussentijd de monden gespoeld zijn, de tranen weer vergoten, de drankt door het putje en er weer tegen aan gaan.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Spud

Ik vind het vrij vreemd dat ik nu mijn excuses aan moet bieden omdat ik gezegd heb wat ik wilde maar andere daarmee aan de haal gegaan zijn... Vraagje van borderliner tot borderliner zijn hun gek of ik gek???

Tja..... daar gaat het vind ik niet om, het gaat erom dat jij heel boos bent en dat jij weet waar je het over hebt en anderen niet en dat dat veel verwarring schept. Het is niet de inhoud van je reacties maar de onderliggende boosheid die erin doorklinkt.

Je wilt duidelijk je ongenoegen over iets uiten en dan is de vraag over hoe je je uit kan schrijven niet de vraag waar het om gaat, waar het (voor mij tenminste) wel om gaat bij is de reden waarom je je wilt uitschrijven. Had je alleen gemeld dat je stopt met hier schrijven dan was deze discussie denk ik niet onstaan, maar je enorme boosheid roept wel vragen op.

Geplaatst

O,O,O!!! En verder zeg ik maar niets! Ik zit naar achter en bekijk de soap!
Mijn haar zit weer ok, hopelijk de 5e juli nog steeds;)
Eend. Marinda en Geer, trek je er niets van aan! Jullie zijn goed bezig en ik heb trouwens ook een tijdje tomatensap en tonasco geprobeerd, met een bleekselderij stengel erin om te knabbelen, was erg lekker!
Succes verder!
Ik ga ff een tukkie doen, moet nog bijkomen van mijn geschreeuw gisteravond :D

Geplaatst

Tomatensap vind ik ook wel erg lekker, goed koud, en dan citroen en peper erin. Maar meestal ben ik toch gewoon van de spa rood, dat drink ik de hele avond door. Soms met citroen, soms zonder. Ik ben altijd zo blij als we gegeten hebben en ik mijn eerste glas spa rood voor mijn neus heb, dan ben ik zo dankbaar dat daar niet het vijfde of zesde glas rode wijn staat, heerlijk.

Visje, jij gaat ook goed hè met je Refusal? Hartstikke goed, blub blub blub !!!!

Geplaatst

Oh Visje je maakt me nu wel erg nieuwgierig, wie weet zijn wij elkaar hier al eerder tegen het lijf gelopen, in het echte leven bedoel ik dan hihihi.
Zo van OOOOOOOHHHHHHH jij??? Zou me wat zijn zeg.

Geplaatst

Op de hoeveelste dag ben je, Visje?

Ik ga vast een slinger breien voor Tapas, die staat de 22e een jaar droog in elk geval is ze ADB, want die enkele uitglijer is géén terugval geworden en dat is juist zo belangrijk. Knap knap knap hoor Tapas.

Is er al iets meer bekend over de zomerbijeenkomst?

* ik heb het inmiddels gevonden, 5 juli om 14.00 uur in Deventer. Ik ga kijken of ik mijn kids dan kan uitbesteden en dan kom ik, wie vanuit het midden van het land mee wil mag me een PB sturen. Ik ga ervan uit dat ik dan weer gewoon auto kan rijden, omdat ik a.s. donderdag (eindelijk!) die injectie krijg in mijn nekwervels.

Geplaatst

EEND: geweldig... je bent echt je best aan het doen. Gelukkig voel je je er rustig onder.

Trees: je gaat ook goed volgens mij, je klinkt zo krachtig.

Elvez: hier is GEEN discussie gaande, hier is iets 'vreemds' aan de hand.
Zoals ik al eerder schreef 'net zoals in het echte leven' . Hier op het forum kan je goed oefenen voor het dagelijkse leven. Hoe gaan we met dit soort dingen om. ETC.

Nou Houtje, ik wil wel alvast mee gaan knutselen voor de slinger van Tapas!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ik geef het op! Har je hebt gewonnen.. Je kunt je in je zelfgenoegzaamheid wenden.. Je kunt vast ookwel invullen wat ik volgens jou bedoelde te zeggen over iemand anders... Ik verlaat dit schip.. Helaas zijn anderen te welbespraakt.. Hahahaha maar die zullen ongetwijfelt ooit is door de mand vallen...

Met opgeheven hoofd verlaat ik dit schip! :D

Thanks for all your support!!

Geplaatst

Spud.... nou leuk hoor.... Har heeft het nu dus gedaan. Je hebt nog niet gezegd wat er met je is. Volgens mij gaat het echt niet goed met je. Je mag gerust een PB naar me sturen. Maar hiermee help je jezelf en niemand dus mee.

Geplaatst

Hee nog ff dan: Houtje: ik ben de tel kwijt, vandaag 41 dagen echter dit had ik woensdag al geschreven met een uitglijder op maandag, maar ik tel door, ben gewoon hard aan het knokken en voor mijn doen al heeel goed bezig. En voor eenieder die nog twijfeld over de AA, probeer het eens, ik dacht ook:nou het zal wel, maar het werkt echt! Het heeft een bepaalde kracht, ik wet niet wat, maar asl het maar werkt he! En ja, als ik mijn eten op heb savonds heb ik ook het ergste gehad en ben ik savonds zooo blij en de ochtend al helemaal!

Geplaatst

Visje en Tina, jullie kunnen elkaars vuurwerk niet horen inderdaad.....

Prachtig Vis dat je op dag 41 bent, en ik vind dat een uitglijder niet meetelt als het maar geen terugval wordt. En super fijn dat je je zo fijn voelt bij de AA. Je hebt een enorme stap gezet, zeg maar twee: de refusal en de AA. Wat zullen je kids ook meer aan hun moeder hebben, en dat geeft nog het meeste een goed gevoel vind ik, dat je wéét dat ze méér aan je hebben. Die grote verantwoordelijkheid van dat opvoeden ga je dan "eerlijker" aan, hoe moeilijk die ook is.

Ik zie nu al tegen de vakantie op, dat ik een week lang zonder internet zit, brrrr. Gelukkig weet ik op Texel waar het internetcafé is......

Geplaatst

Hee Houtje, hoe weet jij nou dat wij elkaars vuurwerk niet kunnen horen?
En ja, het opvoeden gaat makkelijker als je nuchter bent en doordat ik meer energieheb hebben ze meer aan mij. De oudste zei laats dat hij zooo trots op me was, tranen stonden in zijn ogen!

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........
hoe weet ik dat nou hè. Denk er maar eens over na, dan kun je het wel bedenken hoor zeker met een nuchter hoofd :D.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...