Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juni 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Soothe,
Over 5 juli zit ik nog een beetje in dubio. Ik heb die zaterdag wel gereserveerd in mijn agenda.
Komende vrijdag zit ik natuurlijk al de hele dag in Deventer.
Aan de andere kant komen natuurlijk meer mensen op 5 juli. Zou heel gezellig kunnen zijn.
Hoe meer ik erover denk, hoe meer zin ik wel krijg.

Joann,
Ik hoop dat je er net zo goed doorheen kunt slapen als je kinderen.
Gruwel: een dronken buuv.
Die hebben morgen een fikse kater en als jouw kinderen dan lekker vroeg al buiten gaan spelen. Ouw.

Pippi,
:)

Woman,
Jij gaat gestadig door. Goed hoor.

Kohtje,
:)

Floortje,
Goed gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeeeerlijk, heb net als beloning een flinke hoeveelheid ...piep...ijs* met pistache-nootjessmaak op. Ze hadden bij het buffet geen nagerecht(enbuffet).

Ik denk dat ik jullie gelijk hadden en dat ik er teveel tegen op heb gezien. Ik heb echter ook veel van An geleerd dat je jezelf vantevoren zo gek kunt maken dat je direct begint met drinken zodra het kan.

Ik heb me rustig voorbereid en heb mezelf voorgehouden hoe de dag lopen zou. Uiteraard is het ook een grote steun dat vriend niet drinkt. Ook geen bier.

Hij was overigens ontzettend trots op me :heart:





* reclame mag niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, ik wist wel dat je verliefd was, maar niet dat je getrouwd bent.

Is dit wel de juiste volgorde? Het lijkt me niet dat je alleen uit medelijden bij je man blijft. Er zullen toch ook wel andere dingen/gevoelens meespelen. En weet die derde man van je huwelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

man man man in wat een woelige huiskamer ben ik binnen gevallen , doet jullie niet echt goed he die voetbal ;)
na mijn bericht deze morgen ben ik verder aan mijn haag gaan snoeien , en de buren van gisteren avond begonnen weer , maar deze keer was het de dame "vuile k....zak , zorg dat je hier weg zijt , ik wil je nooit meer zien " ik kon het niet aan en heb een douche genomen en ben met hondje naar blankenberge vertrokken , in blankenberge op de dijk is er een serpent dinges allez een zoo van slanmgen dus maar momenteel loopt daar ook de vlindertuin dus moest ik aan carolien denken .
aan jou patata =spud ik zou het heel triestig vinden jou niet meer te lezen , ik vindt het zwz altijd triest als iemand weg valt .
op de jaren dat ik op internet zit heb ik mijn eigen en zaak aan geleerd en dat is alles lezen maar alleen gebruiken wat ik nodig heb , dus een beetje zoals in een superwinkel , daar koopt men ook niet alles wat men ziet
kothje je gaat als een tgv :present:
viske jij ook , en ik ben echt heel heel blij voor jou :present:
floor we dsv :present:
allez voor iedereen een :present:
voor de rest ben ik stik kapot en heb blaren op mijn vingers van in de tuin te werken , wou ik bbq op mijn eentje maar mijn ma kwam in mijn gedachten dus hondje heeft al het vlees gekregen .
ik wens iedereen kalmte , moed en wijsheid en uiteraard een rustige nacht
os quero a todos :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Ik wens je veel sterkte met je gevoelens.

Floortje,
Je was goed voorbereid en je had een goeie waakhond bij. Ik heb ook steeds gezorgd voor minstens 1 waakhond.

Blacky,
Had je hond weer mazzel, maar je had het vlees toch ook gewoon kunnen bakken in de pan of onder de grill?

De laatste was van vandaag zit in de wasdroger. Als die klaar is, ga ik naar bed. Dat is nog bijna 2 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch even mijn ei kwijt.........
Ben met de kinderen naar mijn vriendin gegaan...
een straat of 3 verderop.

Zo moe als ik was, pff ben ik nog, maar zo wakker ben ik nu ook
Kinders hebben het gelukkig langs zich af laten gaan...
half slapend in de auto...en verder slapend in de logeerbedjes!

De schade tot nu toe......
een uitgebrande schuur en 6 kapotte ruiten,
Ik ben even gaan kijken....
maar ook snel weer weggegaan.
(de schade betreft andere huizen...niet het onze!)
Wat belangrijk is, is in veiligheid...en slaapt de slaap der onschuld!

Tja drank maakt meer kapot dan je lief is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne op zo een moment denk ik niet aan vlees bakken in een pan , daarbij kon die twee mooie verleidelijke trouwe honden oogjes niet weer staan :heart:
pipke morgen inderdaad rustdag , nu ja genieten dag want er zijn twee rommelmarkten in de buurt :)
vandaag was een beetje vrijdag de 13 ste voor mij , deze morgen door een bank gezakt , komt ervan als je te lui bent om een ladder te nemen , daarstraks tijdens het snoeien draai ik mij om en loop met mijn neus tegen een raam dat open staat = bloedneus , en mijn ik peuter in mijn neus vinger verbrand aan dat kleine k...bbq bakje
pipke ik kan mij voorstellen dat je privacy mist , geniet morgen van de brunch
ppff joann op tijd weg zou ik zeggen .
corinne gij zijt zoals ik , ik kan ook niet slapen als ik nog iets moet doen
ppff this hier niets op tv , zelf geen film met doris day , ja momenteel the elefhant men uit de jaren stillekes
marieke ivm verliefd worden/zijn als het fout zit in je relatie of men krijgt liefde te kort dan denk ik dat men het op en ander zoekt , als men tenminste de lef/pelotas heeft
lieverds ik ben slapen en ......... make love not war :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow Joann, dat is geen gewoon buurfeestje, dat is een uit de hand gelopen drankfestijn. Kan me voorstellen dat je bent gevlucht, heb je goed aangevoeld!
Hoop dat de politie snel komt om de boel daar maar eens stil te leggen want dit loopt inderdaad wel erg uit de klauwen.

drank maakt inderdaad meer kapot dan je lief is, en morgen weten ze er niks meer van.. of krijg je een kleine sorry... bah!!!
waarom maakt drinken zo agressief? niet leuk dus!

ik heb vanavond uiteindelijk een paar uur zitten werken aan een website die ik al maanden geleden zou afmaken, nou, dat is nu eindelijk gelukt, maar nu ben ik de uploadcode's kwijt dus kan er nog niks mee. Ik ga nog even tv hangen, zo de hond uitlaten en dan slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Lastige situatie zo met je vriend.
Geniet morgen met je kinderen van de brunch. Die is zeker ter ere van vaderdag?

Joann,
Wat heftig, dat je je kinderen voor de veiligheid bij een vriendin moet gaan brengen. Gevaarlijke buren heb je.

Trees,
Hoe gaat het?

Blacky,
Wat een pechdag. Morgen gaat het vast beter.
Ik heb trouwens nooit wat op een vrijdag de 13de. Woensdag de 13de wil bij mij nog wel eens iets mis gaan, maar dat is ws. omdat ik daar op let.
Honden kunnen zo vragend kijken. Katten ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
Ja een beertender is zo'n zelftap ding...
Het is niet eens een buurtfeest, maar gewoon een feestje van mijn buren
En ik woon nu al zo'n jaar of 12 naast deze mensen, maar dit is nog niet eerder voorgekomen.
Ik ben niet echt een angsthaas...maar alleen met 5 kids en een situatie die uit de hand loopt...
Veiligheid voor alles!
Ik doe vannacht geen oog meer dicht, maar mijn kids zijn veilig....en goddank..papa onderweg naar huis
(nuja naar het logeeradres dan...want van ons gaat er vannacht niemand meer naar ons eigen huis!)

En lang leve de vriendinnen die s'avonds de telefoon opnemen..je aanhoren en vervolgens helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond (nacht bijna),
ik heb een BBQ feestje van mijn neefje achter de rug. Erg gezellig, alleen liep mijn zus zo de benen uit haar lijf dat ik flink heb meegeholpen. Pffff. Bijna alsof ik zelf een feestje heb georganiseerd.
Nu dus even lui op de bank. Heb ik wel verdiend!

Ik ga niet meer persoonlijk reageren (te moe), maar ik hoop wel dat niemand zich terugtrekt van het forum als hij/zij dat eigenlijk niet wil, of dat om verkeerde redenen doet!

Slaap lekker alllemaal (Joann, je kids zijn veilig, probeer in ieder geval te ontspannen, dan rust je ook uit...).
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Pip....

Dit zijn van die momenten dat je je nuchterheid goed kunt gebruiken!
Van de ene kant wil ik er niet aan denken , maar aan de andere kant vraag ik het me toch af...
wat had ik nu gedaan als ik zelf gedronken had?????????

Ik ga de pc weer terug geven aan mijn vriendin,
ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kon....
Het is nog niet echt heel erg laat....dus ik hoop op nog een paar uurtjes nachtrust!

Slaap lekker allen,
dank voor de steun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O hoi pip ben jij er ook nog. Ik was helemaal kapot, en ging in bed een film kijken, maar ben zo in slaap gekukeld. Het is zeker een jaar geleden of zo dat de kids meer dan één nacht weg waren dus zo'n rust heb ik zelden.

Geer, ik wilde je wat vragen over de Detox. Mij viel het stoppen met drinken reuze mee, ik ben in één klap gestopt en tja, na 6 weken vond ik het wel moeilijk worden, maar toen waren de lichamelijke reakties natuurlijk alllang voorbij, maar begon ik psychisch heel erg de wijn te missen (ik weet het nog precies, rond Sinterklaas was dat).

Als je nou dinsdag bv. je kiplekker voelt, moet je dan toch de hele periode, en trouwens hoe lang is dat, afmaken? Je betaalt vooraf neem ik aan , het is niet goedkoop, dat weet ik. Dat bedoelde ik met "is het op maat"? En moet je ook in bed blijven, ik neem aan van niet. Ik denk je librium krijgt en misschien nog een ander medicijn en veel multi-vitamines en misschien een kuur Vitamine B per injectie? Ik ben er wel nieuwsgierig naar, benieuwd hoe het je gaat bevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mensjes, ik ga maar eens een keer bijtijds m'n bedje in.
Wéér een droge dag erbij! Ik heb de spirit ineens weer te pakken, en ik snap dan ook niet waarom er dagen zijn dat de drank zo lonkt!
We hebben een raar brein!
Slaap lekker iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat ik vanmiddag zo'n zin had om een (1) blikje drank te kopen en echt moest gaan zoeken op het internet waarom ik dat niet moest doen geeft wel aan hoe verslaafd ik ben zeg.

Er is nu wel een soort leegte in mijn leven. Maar ik neem aan dat dat tijdelijk is. Ondertussen is het dag 8 geworden. Vanaf nu tel ik in weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee absoluut geen paniek. Maar de verdoving werkt uit dus je beziet je omstandigheden op een hele andere manier. En dat is in mijn geval niet echt iets om over in paniek te raken (maar ook niet iets om erg vrolijk van te worden) maar goed je kan niet meer de werkelijkheid ontvluchten. Alleen als je slaapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer, ik lees op hun site dat er een heel behandelingsplan is gemaakt en je thuis begeleid wordt. Ik vind het wel heel dapper van je dat je dit gaat doen.

Mensen ik ga slapen, ik heb het gewoon nodig! (al ligt het niet echt lekker met een zenuw in je nek die klem zit) dus ik ga weer eens een nieuw model bunker bouwen van kussens om in te ploffen, nou ja, me in neer te vleien. Je moet ''s nachts ook niet teveel stilliggen, dat doet vreselijke pijn. Maar mijn linkerarm moet hoger dan mijn lijf, om de rest te ontlasten van mijn schouder en nek. Lastig maar gelukkig kan ik voor mijn part dwars erin gaan liggen, erg heerlijk dat ik alleen slaap in deze situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...