Soothe Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Corinne, mijn vriendin, die mij in het begin ook in een deplorabele toestand heeft mogen meemaken en mij nu nuchter ziet, zegt, jij bent zonder drank een veel aardiger mens en dat meent ze oprecht.Kijk, dat geeft de burger moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Tja, kijk, Soothe, het is gewoon de waarheid. Jij bent een hele aardige vent en vind het leuk te weten dat je dat met me eens bent.Zo blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ik ga naar mijn bed en hoop lekker te slapen.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Luitjes, ik ga mn bedje opzoeken, we zien wel,welterusten................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Mensen, vandaag en gisteren maar vooral meegelezen!Blacky, jij hebt dan misschien een virtueel parelsnoer, hier op het forum bén je voor mij een ware parel!En met deze welgemeende woorden zeg ik een ieder fijne nacht!*spatie ertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 Welterusten allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 Welterusten! Mooi gesproken Soothe en Corinne! Inderdaad Karel, maar ben er niet blij mee want ik ben tot een strever gemaakt. Ben wel gelukkig maar nooit voldaan. Dat wil ik nog leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden