Spring naar bijdragen

donderdag 19 juni 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed zo Spud, vooral door blijven gaan. Vraag me af wat je werkelijk in die post aan Carolien gemeend hebt want je gaat vrolijk verder mij te beschuldigen. Best hoor. Kan het bij jou laten. Ik wens je sterkte.
Ga je nu over tot nog meer leugens? Prima hoor, maar dan zonder mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps beste mensen sorry! Als ik tegen onze allebeste Har in conclaaf ga krijg ik een ban.. Die zit er zo in dar! Tja sorry Is anus in contact hoor..*LOL*
Oh har heb je weer een overwinning op je naam staan :D
Ik zeg niks over mensen die ik ken jij wel..
Maar daardoor kan jij beter zijn.. Maar wel over mijn rug...
Denk je werkelijk dat je de wijsheid in pacht hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatver, heeft die slijmbal weer.... Me I kotsen
Nee, ik ben de sterkste, jij valt wel.. Omdat je geen fair spel speelt. Ik heb geduld nu lieg je en bedrieg je alles bij elkaar..Prima.. Ik weet dat de leugen je altijd weet te achterhalen. :D Ik heb niks te verbergen? Jij?

1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Spud, maar ik ben wel eerlijk. Je gaat totaal niet in op de post die ik onder dat draadje van jou en Carolien heb geplaatst waarin ik zeg dat ik NIET meer tussen 2 mensen in wil springen en daarbij zeg ik ook nog eerlijk dat ik toen vermoedde dat je gedronken had of dat het met borderline te maken had, omdat je zelf een opmerking naar Tapas plaatste 'van de ene borderliner tot de andere'.
LEZEN Spud, lezen...en je kunt het in een ander daglicht zien. Je praat niet, je beschuldigd en daar pas ik voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud: als je dit morgen terug leest, schaam je je wellicht over je woorden. Je kan beter gaan slapen. Je bent op ruzie uit al op het moment dat je hier binnenkomt.l

Tapas: als ik iets mag zeggen over het forum Alleen Vandaag. Sluit het s.v.p. want dit is niet goed voor ons. Als noodforum helemaal perfect. Zo zie je maar, dat het niet Niks is om zo'n groepje mensen zoals wij, een beetje normaal met elkaar te laten communiceren.
Knap hoe Tactus dit dus wel voor elkaar krijgt.

Nu is het al heel laat. En ik ga slapen. Voor het goede fatsoen, stop met reageren naar elkaar, je breekt jezelf alleen maar af. Gewoon stoppen en slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik zal nooit of te nimmer spijt hebben. En ik laat me ook geen namen meer in de mond leggen. Iets te amicaal en het wordt tegen je gebruikt. Prima, mensen denken toch daar heb ik geen controle over... Dus ik laat ze denken.. Daar kan jij nog wat van leren Har!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...