Mai Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Drup meid, diep respect! Je bent een reuze KEI!!!! Gnigni, ja oppassen met de soms ietwat slordige tongval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 hey, Marjo, thnx na zo'n dag kan je echt niet de saaiste vrouw zijn , ik kruip er ook vroeg in ,want het wordt moeilijk, dus slapen. greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 19 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 pipke mijn keuntje is het niet hoor , maar ben voor alle zekerheid maar eens wezen kijken dat konijn van mij blijft maar klein .ik moet jullie iets vertellen over deze week, ik ben iemand die gestopt is met drinken terwijl er geen drank meer in huis kwam , tegenwoordiggebeurt het meer en meer dat als ik naar tapovan ben mijn vriendin iets drinkt , en ja soms blijven er kriekjes over zoals deze week , nu ja stond al een week mij te verleiden n de koelkast ;deze week serieuz menings verschil hier thuis en mijn vriendin ging weg , en ik fokte mijn eigen maar op en op , op zeker ogenblik het kriekenbier open gedaan en bijna aan mijn mond gezet en toen dacht ik , ik ben met drinken gestopt om mijn eigen , en een ander gaat mij er niet terug aan brengen , dus kriek in de wc gegoten , het rare is dat mijn vriendin nog geen ogenblik gevraagt heeft wat er met het kriekje gebeurd is .de volgende dag was ik wel heel blij .morgen laatse werkendag en ik ben blij alles aan mijn lijf doet pijn dus heerlijk weekend aan zee , zaterdag wandelen met een vriendin en zondag naar een repetitie van een koor dat ik ken , dus leuke vooruitzichten .aan iedereen die het moeilijk heeft met dat eerste glas laat het staan , het leven wordt er niet altijd makkelijker op maar het is allemaal meer voelbaar gelukkig ook de mooie zaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Lekker slapen Wannes! En morgen gezond weer op!Klasse Blacky!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Blacky, sterk van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Aan zee, naast de topovan van Blacky. Of in Grun, bij Saf op een idyllisch stukje grond...Onder de kastanjebomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Goed gedaan Blacky, je was zo dichtbij een terugval maar gelukkig heb je jezelf aardig kunnen om-programmeren. Geniet maar lekker van je weekend aan zee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Dank voor de steun en dat geld zeker voor volle maan. Een vrouw is niet 9 maanden zwanger maar 9 manen en dat is het versschil van de uitlooptijd die ze altijd noemen. Wat ik doe ik die hosp? Nou in ben al verpleegkundige dus mag injecteren etc. en vind het belangrijk dat er geen pijn is maar wat ik het belangrijkste vind dat daar mensen jong of oud liggen die niemand hebben aan hun sterfbed dus dan is het belangrijker ze een beetje de lippen nat maken, een hand vast houden, het regelen want er met hun huisdier gebeurd, samen bidden, ach eigenlijk alles wat de stervende aangeeft. Dit kunnen ook dingen zijn als ik wil een neut, mijn verloren familie nog ff bellen en daar probeer ik in te helpen, ik probeer op dat laatste moment de dingen te doen die de stervende niet meer kan en deze vooral niet in eenzaamheid te laten gaan. Phoe nu moet drupje echt snel gaan worden maar niet zonder de dank van de belangstelling van jullie. Vind jullie tijgers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 hallo vrienden, ik ga slapen binnen een minuutje of tien, dan ben ik er door , voor de eerste keer, moet wel mijn bed in, het wordt aardig moeilijk, dus oogjes dicht en .......slaapwel. greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvez Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hoi, ik heb geen tijd gehad om hier nog te lezen/posten.Ik ben wel benieuwd hoe het met "detoxer" Geer gaat.Ik ben wel stout geweest ik heb maandag 2 biertjes op en vandaag 1. Ik voel me er niet schuldig over want het is toch een hele verbetering ten opzichte van wat ik gewend was voor 8 juni. Ik had ook absoluut niet de neiging om er meer te willen. 2 is wel het absolute maximum voor zo'n "uitspatting".Voorlopig maar weer even verder op 0.Ik heb trouwens nog steeds slaapproblemen sinds ik me niet meer in slaap zuip. Maar wel om 7 uur de wekker. Dat is wel klote zeg, begin toch wel een beetje moe te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hai allemaal, ik heb weer eenfijne bijeenkomst gehad bij de AA, sta weer met beide voetjes op de grond. Zooo herkenbaar al die verhalen, hoe we toch van alles bekonkeld hebben om te kunnen drinken en veel van ons zoveel daarmee kapot hebben gemaakt.Ik vind het schrijven op het forum wel ondersteunend, maar door met mensen face to face te praten en te delen, daar heb ik echt meer aan.Er was een nieuwkomer vanavond die had om campral gevraagd aan haar huisarts , deze wilde eerst haar nierfunctie weten omdat campral een nadelige werking zou hebben op de nieren? Ik had beloofd het hier even te vragen of jullie daar iets van weten?Wannes, goed van je joh! De eerste dag zit erop en morgen ben je ooo zo trots op jezelf!Verder niets teruggelezen, ik zoek zo mijn bedje op. Welterusten allemaal. liefs Visje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ik ben voor het eerst mijn bedje uit vandaag, heb keurig 10 uur gelegen, moet wel genoeg zijn. Heb een beetje napijn aan mijn wervels, kan het gewroet ertussen nog voelen.Maar ik krijg wel het idee dat het minder pijn doet, maar dat schijnt wel een paar weken te kunnen duren voor je dat zeker bent. Als ik maar niet meer aan de morfine hoef vind ik het best. quote: het loopt echt niet zo eenvoudig als ik dacht, maar jullie op dit forum zijn een fortuin aan gebundelde krachten, ook proficiat voor de gevorderde volhouders, waarom heb ik zolang op zoek moeten gaan om dit clubje te vinden, ik wil dit vertellen aan mijn huisarts (mag dat?), want de eertste stenen van een nieuw begin denk ik hier te vinden, veel liefs en sterkte voor iedereen hier. Jo Dit is een openbaar forum hoor, dus zeker mag je het aan je huisarts vertellen..... mijn huisarts riep : was dat bij Tactus? toen ik vertelde dat ik via het internet therapie had gevonden en al een hele tijd droog stond (ik durfde het niet te vertellen nl.).Ik vind dit ook een groot compliment aan het forum hoor dus allemaal schouderklopje links, schouderklopje rechts.........Nu ga ik weer naar boven, even alles op slot doen en zo.Alvast welterusten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 'T is weer gelukt! In slaap gevallen bóven mijn toetsenbord Dus, ook vanuit hier; toedels! En een goede nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 hey, Elvez, jammer......., ik vecht vandaag voor de eerste maal , doe je best, mijn dieren houden van water en zij worden er echt niet slechter van, ik neem hun voorbeeld aan. ...... ook voor mij is het hard... maar wij weten wat er gebeurd als knoppen doorslaan, en dat begint telkens met 1 glas ? niet ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Elvez, dat hoort er bij. Dat slecht slapen wordt wel snel beter, maar die vermoeidheid kan langer aanhouden. Je hebt lange tijd roofbouw gepleegd op je lichaam en nu heb je geen brandstof met nep-energie meer. Je lichaam moet omschakelen, daar moet je doorheen.Ik had er ook heel veel last van maar merk de laatste weken toch echt dat het beter gaat. Daar ben ik stikblij mee en ik laat het me niet meer afpakken! Volhouden dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 slaapwel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 sorry, vergeten te vermelden, dag 1 is voorbij, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hé Wammes, waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Hieper de piep Hoera! Wannes gefeliciteerd met je dag 1! Tenminste als ik goed begrijp? Ben je nog wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 En hoe gaat ie verders? Al positieve dingen ondervonden aan het stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Echt niet af laten schrikken vanwege de ruzies die hier zijn hoor! Over het algemeen wordt dat toch wel uitgepraat. Hé maar waarom ben je wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Sorry dat ik je Wammes noemde. Was m'n gans van vroeger die er altijd was.. Maar het is Wannes. Hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Ik heb ook maar even wat neergepleurd ( ) onder dat andere draadje Spud, ga er hier verder niet op in behalve met te zeggen dat ik blij ben dat je het hebt uitgesproken en jullie het uit hebben kunnen praten.Verder niets gelezen op de dagdraad. Ben nog steeds misselijk en doodmoe...loop al de hele dag te toiletteren (nette uitdrukking voor dat ik behoorlijk aan de racekak ben).Hum...zie morgen wel weer verder en ga zo naar bed. Een oud-collega op bezoek gehad, dat was wél weer gezellig, we hebben in een deuk gelegen over verhalen op het werk Truste mensen, slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2008 Heb je het nou tegen mij Pippi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden