Spring naar bijdragen

Bericht voor Carolien


Gast

Aanbevolen berichten

Ik plaats dit maar hier want ik wil er het nieuwe draadje niet mee lastig vallen.
Ik vind het jammer dat wat ik positief wilde afsluiten me nu zo'n nare nasmaak geeft. Heb alles nog eens nagelezen en vraag me af of ik het anders had kunnen doen maar zie dat niet. Zo gauw er beschuldigingen mijn kant op worden geslingerd moet ik wel en ik dacht aanvankelijk er achter te kunnen komen wat Spud nu het meeste dwars zat maar dat is alleen maar eenrichtingverkeer geworden.
Had het beter kunnen laten rusten en weet het nu voor een volgende keer.
Sorry dat ik jullie daar in betrokken heb.
Ik wil er nu een punt achter zetten. Ik hoop wel dat je er op een positieve manier op terug kunt komen Spud, zoniet kunnen we elkaar maar beter mijden en krijg je geen enkele reactie meer van mij.
De manier waarop je me neerzet neem ik maar niet serieus, kan ook niet want ik voel me totaal niet aangesproken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Wat mij dwars zit is dat je vaak dingen stelt en daarna vertrekt. Je geeft mensen niet de mogelijkheid om daar hun eigen zegje over te doen.. Tenminste zo laat je het bij mij wel overkomen.

Oke, wil ik best van je aannemen als je daarin met voorbeelden komt. Haal de post maar aan waarin ik dat doe, dan kunnen we tenminste verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...