visje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Okee Tapas, prima idee! Nog bedankt voor het nood forum, waar het toen voor diende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Goed van jou hoor Tapas.Het forum heeft zijn nut bewezen toen wij hier niet terecht konden.Nu we hier gewoon kunnen posten is het een zeer verstandig besluit dat je het noodforum hebt gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Ik plaats dit maar hier want ik wil er het nieuwe draadje niet mee lastig vallen. Ik vind het jammer dat wat ik positief wilde afsluiten me nu zo'n nare nasmaak geeft. Heb alles nog eens nagelezen en vraag me af of ik het anders had kunnen doen maar zie dat niet. Zo gauw er beschuldigingen mijn kant op worden geslingerd moet ik wel en ik dacht aanvankelijk er achter te kunnen komen wat Spud nu het meeste dwars zat maar dat is alleen maar eenrichtingverkeer geworden.Had het beter kunnen laten rusten en weet het nu voor een volgende keer.Sorry dat ik jullie daar in betrokken heb. Ik wil er nu een punt achter zetten. Ik hoop wel dat je er op een positieve manier op terug kunt komen Spud, zoniet kunnen we elkaar maar beter mijden en krijg je geen enkele reactie meer van mij.De manier waarop je me neerzet neem ik maar niet serieus, kan ook niet want ik voel me totaal niet aangesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 quote: Originally posted by: SpudWat mij dwars zit is dat je vaak dingen stelt en daarna vertrekt. Je geeft mensen niet de mogelijkheid om daar hun eigen zegje over te doen.. Tenminste zo laat je het bij mij wel overkomen. Oke, wil ik best van je aannemen als je daarin met voorbeelden komt. Haal de post maar aan waarin ik dat doe, dan kunnen we tenminste verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 aangepast waarom uitleggen als men de toon al gezet heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 HOUD HIER EINDELIJK EENS MEE OP DIT STREEFT HET DOEL VAN DIT FORUM VOORBIJ!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Goed. Om dan maar op jou te reageren Albertina moet ik hiermee stoppen? Vinden anderen die nu hier zijn dat ook? Vindt Tactus dat ook? Laat het me effe weten, dan stop ik ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Even voor de duidelijkheid om 10.30 moet ik weg, heb dan een afspraak die ik al een half uur verzet heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Oke Spud, die ban heb je niet voor niets. Tis nu voor mij helemaal duidelijk dat ons gesprek hier over is. Respecteer dat aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2008 Beetje late reactie want ben net pas boven water hahaha Dank lieve Carolien en lieve Spud dat jullie het konden uitpraten want voelde me zo schuldig/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden