Spring naar bijdragen

zondag 29 juni

anjo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne,
zorg goed voor jezelf!
Als het zo druk en hectisch is, neem dan in ieder geval je rust wanneer je de kans krijgt.
Jezelf niet voorbijlopen....
En we hebben allemaal toch wel eens ons huiswerk niet of nauwelijks gemaakt :D
voordeel is dat je er nu niet op afgerekend wordt, je krijgt er heus geen slecht cijfer door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,

Nee, gelukkig krijg ik er geen cijfer voor. Mijn huiswerk is
1. mezelf op de kaart zetten,
2. mijn negatieve gedachten opsporen,
3. wandelen en lopen en
4. ik had ook als huiswerk dat ik aan mijn zoon moest vragen of hij bereid is mijn bureau naar boven te verplaatsen en een dag prikken om dat te doen.

1. doe ik met een registrateerblad, de tijden heb ik in outlook als afspraken gezet. Zelfs dan vergeet ik ze nog.
2. Kaia en jij wijzen mij op een paar, bedankt, want ik vind ze moeilijk te vinden, terwijl een ander ze zo ziet. Ik heb er nog een paar opgeschreven.
3. het hardlopen doe ik met een groep vanuit de therapie; goed, want dan word ik verwacht en moet dus. Het wandelen laat ik soms schieten voor hh.
4. de vraag heb ik gesteld en het antwoord was niet afwijzend al was het gemopperd. Ja, die compu van mij staat zo handig in de woonkamer. Een dag prikken heb ik nog niet gedaan.

Kaia,
Vrijdag ga ik met mijn pianomaat samenspelen en zaterdag weet je toch waar ik naar toe ga? Kom jij trouwens ook?

Zo, nu ga ik nog even aftaaien met een peuk en een glas bitter lemon en nootjes. Daarna kom ik nog even hier kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne je plan ziet er goed uit! Zo nadenken over jezelf en over hoe je het leven in wil vullen, inclusief de akties die daaruit volgen, kost nu eenmaal tijd en energie. JIJ bent het allerbelangrijkst. Als het met jou goed gaat, plukken ook degenen om je heen daar de vruchten van.
Ik deed het net met chocolade bananenchips, zit weer in m'n vreetperiode, ben er misselijk van :P
Of ik zaterdag kom weet ik zaterdag (vanaf morgen de hele week nachtdienst, wil niet slaapdronken gaan rijden). Wat ik wel weet is dat als Pippi iets aantrekt wat vloekt bij mij, ik in ieder geval niet naast haar ga zitten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia,
Bedankt. Ik zorg idd niet goed genoeg voor mezelf, altijd voor anderen.
Maar ik zorg er wel voor dat ik met netjes verzorg sinds ik gestopt ben met drinken. Zelfs meer dan ik ooit gedaan heb. Dat was een groot winstpunt.

Nu ga ik wel naar bed. Morgen zoemen de wekkers me onverbiddelijk het bed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, compu stond toch nog aan en dan kan ik het niet nalaten.

Pippi,
Mis je mijn :) dan niet?
Ik geef er maar een aantal: :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

slaapzzzzzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...