Spring naar bijdragen

Donderdag 3Juli

Rudy

Aanbevolen berichten

Als ik mezelf zo terug lees moet ik weer denken aan de woorden van mijn man:

Je bent net het kabinet
kan uren lang lullen
zonder vruchtbaar gesprek
je lijkt soms een erectionist
lult maar door
Weinig zinnigs

Kan het hem niet meer zeggen maar gelijk krijgt ie hahaha Maar toen natuurlijk niet, zeer zeker niet hihihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker Charlie, krijg ik ook een uitnodeging? Lust altijd soep, maakt niet uit welke. Ben als soepkip geboren. Toen mijn moeder beviel van mij was mijn vader er bij en dat was heel modern die tijd maar toen hij me zag met mijn 4 pond en de rest zei hij wat een soepkip en ik ben altijd zijn kippetje gebleven. Heeft me nooit anders genoemd. Slaat nergens op maar is wel een leuke herinnering om te delen. Misschien ben ik daarom zo gek op soep. Trouwens de meeste plegen zijn dat toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom een beetje klagen. Of het mag of niet zal me geen zorg zijn.
Die rottige migraine van vanmiddag heeft me helemaal uit mijn evenwicht gehaald, letterlijk en figuurlijk.
Ik ben er nog misselijk van. Piano heb ik niet gespeeld, dat was me teveel herrie. En dat terwijl ik zo mooi speel (hemmmm hmmm). Alleen de belangrijkste mail heb ik afgehandeld, de rest kan wachten (sommige wachten al een maand (moet kunnen)).
Mijn dochter zit gezellig op de harp te spelen.
De positieve dingen van vandaag:
- lekker gewerkt (sorry, Gem)
- genoten van mijn douche en al wat daarbij hoort
- man had lekker broodjes van de Suri gehaald
- ik heb het niet koud gehad ;) (moet aan 5 komen van BB :huh: )
- ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader stond ooit voor mn moeder de aardappels af e gieten, maar er blééf maar water komen...........Bleek het de soep te zijn die hij stond af te gieten.
Ook ik mis de goede man, die is alweer bijna 35 jaar dood. Ook ik was zijn oogappeltje..(zn eerste meid, na 3 zoons..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee Corrinne, ik heb dat eens op tv gezien dat ze mensen volgden met migrene, wat moet dat erg zijn en dan te bendenken dat je zo weer een aanval kan krijgen. Griezels, heb opeens weer blij met hernia's hahah. Nee lief je klaagt niet en we zijn toch hier voor elkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...