Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Drijfhout zwemt ook en komt Visje zaterdag tegen !!!!! :D:D:D:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Aah...oké Houtje, mooi zo! Laat je niet van je stuk afbrengen...jamjam...taart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Heerlijk allemaal.Toch jammer........:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Wáááááág het niet BB want ik smijt die taart in jouw smoeltje !!!!!!!!!!! :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Hehe, now youre talking. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Dat wordt lekker samen drijven poedelen en spetteren zaterdag Houtje! Nou pas maar op folks, the big mom is coming en zwaait met haat pollepel. Hee ik denk dat ik al weet wat ik aantrek zaterdag, mijn keukenschort, peuk in mij mond... a la ma flodder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Zo BamBam...heb je nou je zin!? Sjezus...lig hier in een deuk...no offence Houtje Tis maar goed dat je geen soep wilt meebrengen...was het helemáál in de soep gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Bammie krijgt de restjes! Nanananannaaaaa met een heeele grote toef eeeeechte slagroom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ik neem wel een slagroomspuit mee, voor het toefje op het moorkopje van BamBam...en dan pets met de vliegenmepper uithalen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Lieve Houtje, als BamBam die hele taart in haar mond krijgt, moet zij ze wel helemaal betalen.Mij maakt niet uit welke smaak, zolang ik er maar niet op hoef te zitten.Zet wel een grote spaarpot neer. Best mogelijk dat die grappenmakers hier met allemaal muntjes van 5 cent gaan bijdragen.Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik morgen een rustige piano/kletsdag heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Hum, allemaal 5 centjes.........:light: Je moet me niet op ideeén brengen hoor!Oke, ik ga. Heb nog veel plezier en ik kijk met genoegen uit naar alle taarten as zaterdag:DDoeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Mea Culpa Carolien :$ Twas ik maar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Goed gedaan Houtje!!!! Prima geregeld!!!!! Niets meer aan doen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 BamBam,Kijk je ook uit naar de oude taarten? Ben ik er een van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hier nog een oude taart, hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Houtje wat een goed initiatief!! en inderdaad laat je niet op de kast jagen hihihihi, en als iemand toch gaat klagen dan snij je een mooi puntje taart af en smeert dat in het haar van diegene (hele taart smijten vind ik toch wel zonde namelijk) Ik neem mijn camera wel mee, een serie taartsmijtfoto's heb ik nog niet namelijk!!Ik ben bang dat we niet zullen omkomen van de honger als Tactus ook dit weer nog wat lekkere hapjes neer gaat zetten. (hint) Zal ik een kilo muntbladeren meenemen voor muntthee?? Ja, dat doe ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik heb speciaal een naturel kwarkpunt gekocht (die betaal ik zelf hoor) met een dot echte slagroom en plastic handschoenen mee..... . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Tapas,volgens mij zorgen ze dit keer alleen voor vloeibaar lekkers !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 mmmmmm,vloeibaar lekkers met taart! Dank je wel Houtje, voor de moeite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Graag gedaan Gem (ehhhh, ik moet het nog doen hoor heb alleen wat besteld op internet bij de hema). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 MUNTTHEE TAPAS!!!! Dat vind ik nou super attent...!!!! Mmmmmmm.....Krijg ik straks nog het Oerol-gevoel en meen ik lekker gek te moeten doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 oeps, heb nog geen munt gehaald en moet nog 2 uur met mijn haar in de verf.... morgen dus maar, en niet vergeten!!of heeft iemand nog munt in zijn tuin staan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Eén klein plantje in een potje, dat neem ik iig mee!En anders rijd ik vanavond nog ff langs de Appie!Komt goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 ben ook nog langs de appie gereden Marjo maar ze hadden geen munt, wel strippenkaarten want anders kom ik niet bij Albertina's auto!morgen maar even bij de turk langs, die heeft vast wel munt!!! want ik wil jou wel gek zien doen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden