Spring naar bijdragen

Taart op de meeting a.s. zaterdag

Houtje

Aanbevolen berichten

Het plan is als volgt:

Er zijn 20 man aangemeld, er zullen er in de praktijk altijd een paar niet komen dus rekenen we op 15-16 personen plus de Tactussen is 18 man.

We (ik dus ) bestellen vandaag via internet (dan hoef ik niet om 800 uur zaterdag voor de deur te staan) bij de Hema een grote appeltaart, een vruchtenvlaai en een kwarktaart of zo. Die haal ik zaterdag op en nemen we dan mee naar Deventer.

Iedereen stort 1-2 euro in een potje dat we op tafel zetten, naar ieders eigen verantwoordelijkheid ervoor te zorgen.

Plan is van Safi en Houtje, Marjo vindt het prima, maar ik hoor nog graag wat meningen van andere mensen die het ook wel/niet een goed plan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik een appeltaart, een appelkruimeltaart, een wener aardbeientaart en een kwart taart met aardbeien meeneem, kost het precies 20 € en zeg een euro per persoon en wie zich geroepen voelt betaalt 2 €. Ik hoef er geen winst op te maken natuurlijk, maar spring wel graag uit de kosten. Akkoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, ik heb aardbeienkwarktaart besteld, die is heel romig en zacht.

Drup, ik kan niet alle wensen voldoen, maar een pot augurken wil ik nog wel meenemen als ik het niet vergeet. Misschien wil iemand anders het meenemen voor je? Ik neem aan dat je het zelf niet mee kan nemen? Er zijn geen quiches meer bij de Hema te krijgen, vroeger wel. Ik zal proberen er nog een voor je te kopen bij de Albert Heijn (het totaalbedrag gaat wel omhoog mensen).

Waarom denk ik nu weer oooooooooooo waar ben ik aan begonnen? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam, er zijn bij alle Supers spuitbussen met échte room te verkrijgen, kun je er niet zelf een kopen? Of één keer géén slagroom eten op een meeting, maar vanavond of morgen dat thuis gewoon eten? Sorry, maar ik begrijp het niet helemaal :o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja snotver!! Nou nie gaan zeiken hé! Ik wil ditte of datte...gewoon lekker opeten wat wordt meegenomen! Strak plan Houtje, alvast bedankt voor de moeite ennu de taart van de Hema is overlekker :D Stelletje pietleuten hier! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit gewoon in tranen, ik bedoel het hartstikke goed maar ik heb nog méér te doen die zaterdag.
Zoon moet drie dorpen verder naar een kampeerfeestje, Dochter moet weggebracht, auto moet in orde, koffie mee, ik moet twee mensen van de trein zien op te vissen, ik snáp het gewoon niet. Als je niet lust wat er is dan eet je toch gewoon niet? En dan betaal je niet, nou best dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje lieve schat,

als het je te veel is vraag je gewoon iemand anders. Als dit je al tot tranen brengt lijkt het wel alsof je teveel op je bordje hebt. Het was maar een grapje en maak het nu niet zo groot.
Het is fijn als er taart is maar absoluut geen ramp als het er niet is. En we kunnen zelfs in Deventer nog wel wat gaan halen, ter plekke. Dus, nogmaals Chill en neem ff je rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een goed idee als iemand anders het taart kopen op zich neemt aangezien Houtje al met zo'n zere arm rondloopt en op het moment op de morfine zit.
Zelf kan ik wegens prive omstandigheden niets kopen op/bestellen op het internet maar iemand die met zijn eigen auto komt???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het prima regelen omdat ik het via Internet besteld heb en dan kan ik om 1100 uur alles nog halen, op weg naar de trein.

Maar ik kan NIET dóór de pc heen kijken en zien wie er een grapje maakt, en opeens vliegen de alternatieve wensen me om de oren. Dáár kan ik niet tegen.

Maar ik neem gewoon de taarten mee die ik heb besteld, en wie wat ander wil, moet dat zelf maar regelen of via iemand anders die ook met de auto gaat.

En nu ga ik eten. Doeiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het wel doen alleen effe kijken of er daar een Hema in de buurt is. Ik ben toch eerder in Deventer en wordt door Anna en Soothe bij het station opgepikt. Ik hou jouw idee wel aan Houtje wat de smaken betreft. Goed Houtje? Ik wil je niet voor de voeten lopen hoor....
Laat het me effe weten oké?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Har, het is besteld en geregeld, ik neem mijn verantwoording voor het stukje dat ik heb voorgesteld, en ga niet proberen het iedereen naar de zin te maken, ik doe het zoals gepland en heb besloten me niet van de wijs te laten brengen, het is een strak plan tenslotte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee Houtje al dat geleuter neem je toch niet serieus?? Neem lekker mee wat jij vindt wat goed is en lust iemand dat niet nou pech dan! Kop op meissie, niet zo somber! En anders neem ik wel wat mee, maar dan vreten jullie maar wat de pot schaft, Ik heb 5 kids, dus hou je maar vast ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...