Spring naar bijdragen

Zondag 6 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Ja Water, Wannes voelt zich helemaal thuis geloof ik. Wed dat ie al nieuwe pantoffeltjes heeft gekocht voor in onze huiskamer. Nou nog een frietpan voor in de keuken en we hebben een fijn weekje voor de boeg.

sorry, één quotje meer, de keuken is mijn hobby, da's mijn plekkie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup lig in een stuip!!!!!!!!Nu weet ik wie het zijn en ben daar heel gelukkig om. Wat ben ik in de maling genomen en jullie met mij. Gossie ik kom niet meer bij van de lach maar heel gelukkig met dat geluk. Wel vreemd dat ik me zo aangetrokken voelde. Sorry spreek wartaal maar vind dat ik niet het recht heb er over te spreken en ze het zelf moeten vertellen. Ik kom echt niet meer bij van de lach en blijdschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes,
Al dat gequote. Wannes, er zijn hier mensen met concentratieproblemen. Als je alles dan keer op keer quote, wordt dat erger. Als je nou eens gewoon doet zoals ik en de meeste andere als je reageert op een bericht van 1 iemand.

Allen die gaan slapen (zijn),
Een goede nachtrust.

Allen die nog wakker zijn,
Tja, wat????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pppffff waarom ben ik nu niet naar die zevende hemel gekomen op de zesde dag van de week in een heerlijke walhalla van mooie gezichtsloze damekes en enkele heertjes :wacko:
rarara wie is het koppel van 2008 ??
het was dacht ik an die iets vroeg ivm onze vie/benthe ja ik stel mij ook de vraag hoe het met benthe/vie is , men kan zeggen geen nieuws is goed nieuws maar in vie/benthe haar geval is dat nog niet zo zeker dus benthe /vie een klein tekentje van leven aub ??
ik heb beetje rare dag gehad maar wou niet tussen jullie geneugtes van gisteren komen , dus maar beetje andere dingen zitten doen , NEEN , NEEN niet gedronken hoor tenzij liters koffie
ben alleen thuis , raar ben graag alleen in de caravan maar in dit grote huis loop ik een beetje verloren alleen , NEEN NEEN niet dat ik mijn vriendin mis ........... wie weet ben ik niet een half appelsientje van dat koppeltje ;);)
lieve luitjes ik ga er mijn slaap niet voor laten om te weten wie het koppeltje van 2008 is , die hebben zwz misschien wel andere zaken te doen als te internetten ;)
ik ga maffen en droom van koppeltjes van ADB
slaapzacht en niet teveel dromen he :heart:
als jullie zorgen dat de volgende meeting dichter bij de grens is (Antwerpen bvb) dan zorg ik voor mattentaarten okidoki ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

daarna door bij vrienden in A'foort, daar was een heel gaaf theater op straat waardoor ik nog tot 1 uur moest 'wachten' om mijn indrukken van jullie alleen in mijn logeerbedje (die lekkere dansnegers wilden niet mee) in mijn hoofd de revu te laten passeren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...