water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ahahahaaaaa, dubbel quoten ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeJa Water, Wannes voelt zich helemaal thuis geloof ik. Wed dat ie al nieuwe pantoffeltjes heeft gekocht voor in onze huiskamer. Nou nog een frietpan voor in de keuken en we hebben een fijn weekje voor de boeg. sorry, één quotje meer, de keuken is mijn hobby, da's mijn plekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: pippiRare belgen... nog ééntje dan, jullie zijn machtig, lief en aardig. Greetz Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Zal ik nog eens quoten ??????? :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Jaja, Pippi roggelt het wil, goeiemoggel zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Lieve vrienden, allemaal, ik ga mijn nestje in, dus oogjes dicht en snaveltjes toe, greetz, Jotot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Drup lig in een stuip!!!!!!!!Nu weet ik wie het zijn en ben daar heel gelukkig om. Wat ben ik in de maling genomen en jullie met mij. Gossie ik kom niet meer bij van de lach maar heel gelukkig met dat geluk. Wel vreemd dat ik me zo aangetrokken voelde. Sorry spreek wartaal maar vind dat ik niet het recht heb er over te spreken en ze het zelf moeten vertellen. Ik kom echt niet meer bij van de lach en blijdschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Wannes,Al dat gequote. Wannes, er zijn hier mensen met concentratieproblemen. Als je alles dan keer op keer quote, wordt dat erger. Als je nou eens gewoon doet zoals ik en de meeste andere als je reageert op een bericht van 1 iemand.Allen die gaan slapen (zijn),Een goede nachtrust.Allen die nog wakker zijn,Tja, wat???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Was het dan een fabeltje Wannes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Da's eigenlijk wel een goed idee, Wannes. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer. Gelukkig is het nu rustig op 't werk en de chef is ook al pleitheinen dus ik kan mooi kalm aan doen deze week.Slaapze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ja goed idee Corinne maar die Belgen draaien dus 5 keer de tafel rond om een gloeilamp in te draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Hoihoi, ja ik ben ook weer onder water (zie boven), ik vond het gisteren echt vreselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 bijzonder!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeJa goed idee Corinne maar die Belgen draaien dus 5 keer de tafel rond om een gloeilamp in te draaien. hebben we van jullie geleerd :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Zoveel verschillende soorten mensen, met een voor mij heel belangrijke overeenkomst, en zo'n relaxde sfeer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Druppeltje,GEEN domme commentaar over Belgen, want dan kom je MIJ tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Kaia,Dacht al dat je zo geschrokken was van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 pppffff waarom ben ik nu niet naar die zevende hemel gekomen op de zesde dag van de week in een heerlijke walhalla van mooie gezichtsloze damekes en enkele heertjes rarara wie is het koppel van 2008 ??het was dacht ik an die iets vroeg ivm onze vie/benthe ja ik stel mij ook de vraag hoe het met benthe/vie is , men kan zeggen geen nieuws is goed nieuws maar in vie/benthe haar geval is dat nog niet zo zeker dus benthe /vie een klein tekentje van leven aub ??ik heb beetje rare dag gehad maar wou niet tussen jullie geneugtes van gisteren komen , dus maar beetje andere dingen zitten doen , NEEN , NEEN niet gedronken hoor tenzij liters koffie ben alleen thuis , raar ben graag alleen in de caravan maar in dit grote huis loop ik een beetje verloren alleen , NEEN NEEN niet dat ik mijn vriendin mis ........... wie weet ben ik niet een half appelsientje van dat koppeltje ;)lieve luitjes ik ga er mijn slaap niet voor laten om te weten wie het koppeltje van 2008 is , die hebben zwz misschien wel andere zaken te doen als te internetten ik ga maffen en droom van koppeltjes van ADB slaapzacht en niet teveel dromen he als jullie zorgen dat de volgende meeting dichter bij de grens is (Antwerpen bvb) dan zorg ik voor mattentaarten okidoki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Kaia,onmatig geremd en sommigen daar door onmatig ongeremd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 daarna door bij vrienden in A'foort, daar was een heel gaaf theater op straat waardoor ik nog tot 1 uur moest 'wachten' om mijn indrukken van jullie alleen in mijn logeerbedje (die lekkere dansnegers wilden niet mee) in mijn hoofd de revu te laten passeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Corinne die laatste is wel diep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Hoi Blacky,Waarom zou je niet tussen ons gezwam over gisteren komen kletsen. Ik lees je graag.Waarom niet in Dordrecht. Hoef ik niet zo een end te reizen en ligt in het midden van België en Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ik stem voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Kaia,Dat zijn stuiterende gedachten over een voor mij stuiterende dag waar ik stuiterend doorheen stuiterde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Kaia,Waar stem jij voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden