Spring naar bijdragen

Zondag 6 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Charlie, want ik zit hier niet vanwege de jeuk aan mijn grote teen zoals mijn geijkte uitdrukking is en die tomatensap komt me mijn strot uit. De mooiste gremlins: een Sahara vol bier, sinaasappels met jenever, sintbernardshonden met kruikjes wiskey, gloeilampen met spetterrende witte wijn, zelfs de kattenbak ruikt naar wodka hahahahhah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik kan het me wel een beetje voorstellen want vele mensen steken de kop in het zand. Een diertje doodschieten is zielig maar dan gaan we gewoon naar de slager/polier. Ik vind dan ook als je het echt zo zielig vind moet je het niet eten maar respect voor een ieder.

Nu even respect voor Banjo want die ga ik even uitlaten en ja die kan ik wel opvreten hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Doggy ook weer uitgeweest.

Ik knuppel niks Charlie behalve aan de eindjes van mijn met nieuw gebereide trui.

Pip er komt niets tussen Wannes en mij. Owwe dus waren wij het? Mooi zooitje ongeregeld want we waren er niet eens.

Druppeltje, ??????????????? nu begrijp ik er niets meer van :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Wannes

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Doggy ook weer uitgeweest.

Ik knuppel niks Charlie behalve aan de eindjes van mijn met nieuw gebereide trui.

Pip er komt niets tussen Wannes en mij. Owwe dus waren wij het? Mooi zooitje ongeregeld want we waren er niet eens.

Druppeltje, ??????????????? nu begrijp ik er niets meer van :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik ook niet, gewoon doorgaan met adem halen. Maar omdat ik zo bezorgd was over jou dachten ze meteen dat wij het waren (dat koppel). Toen je een diertje dood schoot en ik geen vlees eet dacht er iemand dat dit de einde van onze liefde was. Wannes je bent te serieus, we zitten hier met een probleem maar kunnen ook grapjes maken hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Nee ik ook niet, gewoon doorgaan met adem halen. Maar omdat ik zo bezorgd was over jou dachten ze meteen dat wij het waren (dat koppel). Toen je een diertje dood schoot en ik geen vlees eet dacht er iemand dat dit de einde van onze liefde was. Wannes je bent te serieus, we zitten hier met een probleem maar kunnen ook grapjes maken hoor

druppeltje, als ik jou lees weet ik dat ik niet alleen op deze planeet rondhang, maar mijn pb'tje zal je meer verteld hebben, rarara aan iedereen wat dat was :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Pipskelotje. Meestal is een lang stuk autorijden best rustgevend dus het valt altijd wel mee achteraf. Beetje goed weer, muziekje aan, rustige snelweg, en zoeven maar.

Da's wel humor, Wannes :D . Toch maar proberen de draadjes wat leesbaarder te houden, svp?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
water

Ja hoor Pipskelotje. Meestal is een lang stuk autorijden best rustgevend dus het valt altijd wel mee achteraf. Beetje goed weer, muziekje aan, rustige snelweg, en zoeven maar.

Da's wel humor, Wannes
:D
. Toch maar proberen de draadjes wat leesbaarder te houden, svp?

Sorry Water, mijn laatste quotje voor vandaag, speciaal voor jou, ik heb het toch steeds kleurrijk gedaan niet ?

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
water

Da's wel humor, Wannes
:D
. Toch maar proberen de draadjes wat leesbaarder te houden, svp?

Sorry Water, mijn laatste quotje voor vandaag, speciaal voor jou, ik heb het toch steeds kleurrijk gedaan niet ?

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...