druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Nee Caro al je gaven bedoelde ik.Wannes dat ligt niet op mijn bord want als het ff kan eet ik geen vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Tapas, ik haalde jou er als eerste uit, haha!! :DWannes, ik vind je geen slecht mens, maar vind het gewoon zielig en hou niet van jagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Charlie, ik zwijg nu best over dat jagen, greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Is goed Wannes, even goeie vrienden hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Nee Charlie, want ik zit hier niet vanwege de jeuk aan mijn grote teen zoals mijn geijkte uitdrukking is en die tomatensap komt me mijn strot uit. De mooiste gremlins: een Sahara vol bier, sinaasappels met jenever, sintbernardshonden met kruikjes wiskey, gloeilampen met spetterrende witte wijn, zelfs de kattenbak ruikt naar wodka hahahahhah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Nou, ik kan het me wel een beetje voorstellen want vele mensen steken de kop in het zand. Een diertje doodschieten is zielig maar dan gaan we gewoon naar de slager/polier. Ik vind dan ook als je het echt zo zielig vind moet je het niet eten maar respect voor een ieder.Nu even respect voor Banjo want die ga ik even uitlaten en ja die kan ik wel opvreten hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Drup: foei:devil: Doodknuppelen die handel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ja, dus gaan we maar weer met dat andere stel verder............wie zijn jullie, joehoe!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 eigenlijk valt het weer vandaag nog ontzettend goed mee, ondanks dat het al duister is................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 na mijn 2e rondje hond zeiknat te zijn geregend is het bedtijd voor mij, nog steeds moe en morgen weer werken!iedereen nog een genoeglijk samenzijn hier en een fijne nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Doggy ook weer uitgeweest.Ik knuppel niks Charlie behalve aan de eindjes van mijn met nieuw gebereide trui.Pip er komt niets tussen Wannes en mij. Owwe dus waren wij het? Mooi zooitje ongeregeld want we waren er niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Slaap lekker Tapas en tapas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeDoggy ook weer uitgeweest. Ik knuppel niks Charlie behalve aan de eindjes van mijn met nieuw gebereide trui. Pip er komt niets tussen Wannes en mij. Owwe dus waren wij het? Mooi zooitje ongeregeld want we waren er niet eens. Druppeltje, ??????????????? nu begrijp ik er niets meer van :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 een trui knuppelen??Ik ga ook lekker onder de wol, slapen op het ritme van de regen.Misschien tot morgen, als er even geen visite is, anders tot dinsdag maar weer!!Welterusten voor strakkies!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: Wannes quote: Originally posted by: druppeltjeDoggy ook weer uitgeweest. Ik knuppel niks Charlie behalve aan de eindjes van mijn met nieuw gebereide trui. Pip er komt niets tussen Wannes en mij. Owwe dus waren wij het? Mooi zooitje ongeregeld want we waren er niet eens. Druppeltje, ??????????????? nu begrijp ik er niets meer van :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Nee ik ook niet, gewoon doorgaan met adem halen. Maar omdat ik zo bezorgd was over jou dachten ze meteen dat wij het waren (dat koppel). Toen je een diertje dood schoot en ik geen vlees eet dacht er iemand dat dit de einde van onze liefde was. Wannes je bent te serieus, we zitten hier met een probleem maar kunnen ook grapjes maken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Jeeeee Wannes, ga je nu zelfs jezelf al quoten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: waterJeeeee Wannes, ga je nu zelfs jezelf al quoten??? Ja waarom niet, heb nergens iets gelezen dat dat niet kan, maar wel bewezen dat het lukt, :light: goed hé greetz, Jo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Vreemd vlak om de hoek en toch zijn we anders van begrip. Belgen hebben moppen over de Nederlanders en andersom ook en toch begrijpen ze elkaar niet altijd terwijl beide het zo simpel vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeNee ik ook niet, gewoon doorgaan met adem halen. Maar omdat ik zo bezorgd was over jou dachten ze meteen dat wij het waren (dat koppel). Toen je een diertje dood schoot en ik geen vlees eet dacht er iemand dat dit de einde van onze liefde was. Wannes je bent te serieus, we zitten hier met een probleem maar kunnen ook grapjes maken hoor druppeltje, als ik jou lees weet ik dat ik niet alleen op deze planeet rondhang, maar mijn pb'tje zal je meer verteld hebben, rarara aan iedereen wat dat was :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ja hoor Pipskelotje. Meestal is een lang stuk autorijden best rustgevend dus het valt altijd wel mee achteraf. Beetje goed weer, muziekje aan, rustige snelweg, en zoeven maar.Da's wel humor, Wannes . Toch maar proberen de draadjes wat leesbaarder te houden, svp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Haha ja he Pip, stel je voor, dat moeten we niet hebben zeg. Maar nu weet ik in ieder geval dat de roddels niet over mij gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ja Water, Wannes voelt zich helemaal thuis geloof ik. Wed dat ie al nieuwe pantoffeltjes heeft gekocht voor in onze huiskamer. Nou nog een frietpan voor in de keuken en we hebben een fijn weekje voor de boeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: waterJa hoor Pipskelotje. Meestal is een lang stuk autorijden best rustgevend dus het valt altijd wel mee achteraf. Beetje goed weer, muziekje aan, rustige snelweg, en zoeven maar. Da's wel humor, Wannes . Toch maar proberen de draadjes wat leesbaarder te houden, svp? Sorry Water, mijn laatste quotje voor vandaag, speciaal voor jou, ik heb het toch steeds kleurrijk gedaan niet ?:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 quote: Originally posted by: waterJa hoor Pipskelotje. Meestal is een lang stuk autorijden best rustgevend dus het valt altijd wel mee achteraf. Beetje goed weer, muziekje aan, rustige snelweg, en zoeven maar. Da's wel humor, Wannes . Toch maar proberen de draadjes wat leesbaarder te houden, svp? Sorry Water, mijn laatste quotje voor vandaag, speciaal voor jou, ik heb het toch steeds kleurrijk gedaan niet ?:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden