water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 test test... heee mijn laptop met wifi doet het boven ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Fantantisch, Water, nu hoef je dus je bed niet meer uit om met ons te kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 was een grappie zulle corinne het rare is dat op een andere site er ook een meeting geweest is en daar is het ook bijna het enige wat men leest , nu ja ik denk dat het normaal is , zal in januari bij mij ook wel zo geweest zijn mijn probleem is dat ik er een soep van begin te makn , dus ineens in mij gedachten zit corinne op die andere site als je mij begrijpt ga slapen lekker met drie poesjes tegen mij aan ......... maar zonder woefke sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Ja klopt Corinne maar de batterij is bijna leeg dus daar heb ik morgen pas wat aan.Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Corinne, dacht dat je Nederlander geworden was............Ach wat maakt het ook allemaal uit.Druppie pakt haar hondje op, maat cavia, en gaat ook naar bed.Trusten allemaal en dank dat jullie er weer waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Voor Dordrecht Corinne! :Poing;Truste Pipje en Blacky en Water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Hm, de stuiter-emotion doet het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 k ga nu inderdaad eens lekker omvallen in mijn eigen bedje, wil alleen nog even zeggen dat ik blij ben dat jullie bestaan, IRF en IRL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2008 Blacky,Dan begrijp ik het. Slim van mij, he.Waar is woefke dan?Water,Geen stopcontact naast je bed?Druppeltje,Kan mijn origine toch niet verloochenen.Ik ben zo ontheemd: geen Belg meer, maar ook geen volwaardige Nederlander en dan weer niet allochtoon genoeg om in aanmerking te komen voor banen waar ze allochtonen voor vragen.Woon al zo lang in Nederland, maar ben nog steeds niet helemaal gewend en verlang wel eens naar mijn geboorteland, maar toch zou ik daar niet meer kunnen wennen.:wacko::wacko::wacko:Pippi,Wifi is een draadloze verbinding zoals bleu tooth, infrarood e.d.Kaia, en slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden