Spring naar bijdragen

Zondag 20 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Allen
Weer terug van een weekendje hard klussen in mijn appartement.
Het is bijna klaar en komend weekend gaan we laminaat leggen.
Wat een klus zeg en het is nog geen half jaar geleden dat ik mijn huis waar ik nu woon af heb gekregen.

Zou bijna allround klusser kunnen gaan worden.
Nou toch maar niet. Houd, het voorlopig maar bij mijn partime baantje.
Morgen middag weer beginnen.

Zie dat het jullie ook weer goed is gegaan en dat is maar weer mooi meegenomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) goed zo, lachen is gezond, het staat je altijd goed en het is een super-anti-gremlin-wapen.

Vond trouwens de reakties van Tapas en Kaia (ik schreef bijna Taia en Kapas :$ ) vandaag heel erg sterk.
Lijkt mij zo dat als Pippi, An, Charlie en Trees (en anderen die niet direct bij de discussie betrokken waren maar ook in dezelfde fase zitten) weer eens wat twijfels hebben, de draad van gisteren en vandaag nog maar eens door moeten lezen. Je weet soms zelf niet eens hoe sterk je wel kunt zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, Pippi, Wannes, Juffie, ach kom : alle twijfelaars:

Ik vind het jammer dat ik twee jaar getwijfeld heb, zelfs ronduit ontkende een probleem te hebben.
Direct stoppen had me twee moeizame jaren bespaard. Helaas verkeerde ik helemaal in de ban van die tiran. Ik ben nog altijd blij dat ik 15 maanden geleden de knoop heb doorgehakt en de twijfel opzij heb gezet. Lang leve mijn nuchterheid!

Ik wens jullie veel kracht, moed en wijsheid. Vertrouw erop!

Ik ben niet bijgelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoewie, Mieke, da's wel echt doordouwen daar he? Als het straks allemaal achter de rug is en je zit lekker in je favoriete stoel om je heen te kijken ben je er blij mee, hou dat maar voor ogen. Knap hoor.
Alsjeblieft, omdat je zo hard gewerkt hebt: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zie vandaag 17 maanden niet gedronken en over 4 dagen 17 mnd verkering. Het beste wat me is overkomen; nuchter een leuke man tegen komen en nuchter de relatie aan blijven gaan.
Dit wil ik dus nooit kwijt en is mijn beste motivatie.
Hij en ik hand in hand nuchter door het leven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog niks gedronken, en dat blijft vandaag ook zo.
Voel me redelijk goed en dit forum is een goede afleiding! (nieuwe verslaving? hi hi )
Schildergerei ligt klaar, voor als het slapen niet wil lukken.
Ga ik voor de verandering mijn gevoel maar eens uirdrukken met verf i.p.v. met wijn! Hoop dat het gaat lukken, nee...denk dat het gaat lukken.
Of beter nog: MOET LUKKEN!

Dank Corinne, weer beetje meer inzicht in mijn smoezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel hoor Pip, thanks for asking.
De BV belde een half uur voor vertrek af dus ik kon lekker met m'n eigen gedachten en m'n eigen muziek m'n eigen tempo rijden, dat schiet tenminste op. ;)
En de ouwelui, ach dat blijft tobben. Binnenkort mag ik er een volle week mee aan de bak, i.v.m. vakantie van anderen die nu wat meer zorgen.
't Is op de een of andere manier wel goed voor me, ik kan me er niet voor verstoppen en dat wil ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Allen,
Ik ga zo ff muziekje luisteren om te relaxen en dan naar mijn schaapjes toe.
Ben lichamelijk moe en ga zo lekker gestrekt.
Mo middag werken en dan naar Mr.Right toe om te eten en een gezellige avond te hebben.

Di mi weer werken en dan s'avonds weer een kozijntje schilderen.

Kortom zal jullie de rest van de week besparen maar een druk weekje.

Truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een actieve dag opzitten.... rommelen en rommelen, boeltje staat weer zo als ik wens, western spaghetti gegeten :),
Hondjes, kippen, geiten en de paarden hebben ook hun nodige hap gehad , vergeet ik nog de parakeet (australische ara) en de kanarie, ... verder weinig muggen :)
jullie zijn ook sterk bezig, hard tegen aan gaan zou ik zeggen, An, jij bent me voor :angry:
aldus.... greetz, :moon::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Pip, de BV had er valide redenen voor en mijn prioriteiten zijn de hare niet.
En ik zorg al 30 jaar voor mezelf, ben de familie al die tijd een beetje uit de weg gegaan, altijd ver weg gewoond, tijdje in 't buitenland gewerkt enzo.
Dat er nu wat meer van mij verwacht wordt is niet erg, ik heb mijn deel in het hele verhaal en dat pak ik gewoon op.
Ook ik word ouder en wijzer, kaler en grijzer... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haai juffie,

ja ik ben er goed doorheen gekomen, lekker wat gesport en daarna sport gekeken,wat ik nu nog aan het doen ben.

Kop op, morgen is de volgende dag en het zal steeds beter gaan, ik had dit ook nooit voor mogelijk gehouden. Heb van alles geprobeerd zelfs Campral maar daar dronk ik "doorheen", je zou er misselijk van worden, niets van gemerkt.

We gaan er voor met z'n allen.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...