Spring naar bijdragen

Zondag 20 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Juffie: we zijn hier allemaal met onszelf bezig. Dat is juist de kracht. We weten allemaal van elkaar waar we het over hebben. Jouw ervaringen nu, brengt ons weer met beide benen op de aardbodem. Weten wat voor een energie die strijd kost. Ik leef met je mee. Je hebt het zwaar, loei zwaar en zolang als jij het wilt zijn we er gewoon voor je. Dat is de kracht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

We hebben lekker gegeten bij de Griek.
Om er te komen, moesten we wel langs 2 podia van het Big Rivers festival.
Het dichtsbijzijnde is echt het luidste. We kregen nog meer dan thuis behoefte aan oorbeschermers.
Op het andere plein stond een band met minder decibels. Nog steeds hard, maar je kon tenminste horen wat er gezongen werd. Hoe hoger het volume, hoe minder je van de tekst mee krijgt.
Ik zal echt blij zijn als het straks afgelopen is. Dan trilt ons huis tenminste niet meer de hele tijd.
Op de weg terug zagen we al enkele mensen die veel te diep in het glas hadden gekeken.
Ach, het hoort er bij als je in het centrum woont. :wacko: Maar we zullen maar niet klagen, in R'd zitten ze met die vliegtuigshow. Ook niet bepaald rustig en ook de buitenwijken zullen daar de nodige hinder van hebben.

Zo, even van me af geklaagd.

Ik ga het verder rustig aan doen vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of het nou na een uur is, of een halve dag, of een dag of een week of een maand! IJsjes mogen altijd!!!!!
Juffie, probeer het gewoon eens vandaag en bel morgen je huisarts voor iets om te kunnen slapen of om de paniek de eerste dagen te dempen. Er zijn hier op het forum heel wat paniekdrinkers en ik weet zeker dat ze allemaal hetzelfde zeggen, sinds ik niet meer drink zijn de paniekaanvallen afgenomen en soms zelfs weg maar in ieder geval een stuk hanteerbaarder geworden. De belangrijkste tip voor niet drinken is dat je echt per dag moet kijken, alleen maar denken: vandaag drink ik niet, morgen zie ik wel weer, daar beslis ik nu niets over, maar alleen vandaag drink ik in ieder geval niet.. als je dat elke dag doet dan zit je op een gegeven moment op een week, een maand en zoals ik dus nu al bijna op 13 maanden. Ik zal nooit zeggen dat ik nooit meer drink. ik zeg alleen maar dat ik vandaag niet drink, dat maakt het overzichtelijker en handzamer.

Er bestaat trouwens ook de mogelijkheid voor een thuis detox, dus onder begeleiding thuis afkicken. Zou je het ook over kunnen hebben met je huisarts.

sterkte vandaag!! en probeer het gewoon alleen vandaag, morgen zie je wel weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juffie: je zegt tegen jezelf: vanavond mag ALLES als ik maar niet drink. Dus eet je maar klem aan ijsjes als je dat lekker vindt. Of schrijf hier totdat de laatste naar bed gaat, meestal wel tot een uur of 01.00 en schrijf alles en alles ook al denk je van jezelf dat het onzin is. Voor ons is niks onzin. Ik maak het echter niet zo laat. Het is nu al 21.30 uur en de dag heeft nog maar een paar uur, dat is toch te overzien??
Drink geen coffee of caffeine drankjes, dat pept alleen maar nog meer op. Doe ademhalingsoefeningen of wat dan ook. Sterkte hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede tip Tapas.
Alleen is mijn huisarts nu even niet in beeld.
Heb met haar vanwege mijn beroep te maken.
Kan daar dus nu niet terecht.
Maar ik ga het in ieder geval vandaag proberen!!!!!
Desnoods ga ik de hele nacht schilderen.
Wil ik al een tijdje doen, heb de spullen in huis. Het kwam er gewoon niet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zoveel positieve reacties, ik durf al helemaal niet meer aan de JWW :D

Wannes: een zeeeeer aparte slinger, haha

Trees: kop op he meissie, jij ook zo doorgaan. Super top.

Vraag me wel af waar Charlie is.

Nog ff en ik ga naar bed en ik denk dat ik wel weer vroeg wakker ben en schrijf dan nog wel iets.
Alvast welterusten allemaal en ik hoop allemaal hele goede berichten te lezen over zo'n dag of 10, 11.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Juffie ik kom je graag helpen hoor.

Ik bied jou dan de garantie dat je een week van de drank af kan blijven. Ik vraag 200 euro per dagdeel, ietsjes minder dan een psychotherapeut. Ben ik wel waard toch als ervaringsdeskundige onderhand?

Heb nog een dwangbuis en heel veel slotjes. De sleutel hou ik in een kluis. Gaat lukken hoor.

Het kost een paar cent maar dan heb je ook wat.

Over 2 uur is deze gigantische aanbieding verlopen.

;)

Pip, wat moeten we nu van jou denken :):):):):):):):):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Juffie ik kom je graag helpen hoor.

Ik bied jou dan de garantie dat je een week van de drank af kan blijven. Ik vraag 200 euro per dagdeel, ietsjes minder dan een psychotherapeut. Ben ik wel waard toch als ervaringsdeskundige onderhand?

Heb nog een dwangbuis en heel veel slotjes. De sleutel hou ik in een kluis. Gaat lukken hoor.

Het kost een paar cent maar dan heb je ook wat.

Over 2 uur is deze gigantische aanbieding verlopen.

;)

Bedankt voor het aanbod, pippi.
Denk toch dat ik het alleen moet kunnen.
Voor dat geld weet ik leukere dingen.
Maar ik hou wel van die humor! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pip, dank je voor je advies en zal dit goed in mijn oren knopen. En voor jou, hele fijne dagen met je kinderen. Verwen ze lekker incl. jezelf. Het weer gaat beter worden. Dus wat meer mogelijkheden om wat leuks te gaan doen met ze!!!! Wat een fijne vakantie hebben we dan dit jaar! Maar eerst vandaag maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hehe, ben ook weer op stee.
Net op tijd om An een hele fijne vakantie te wensen waarin ze heel veel dingen kan doen die ze zelf leuk vind op een manier die haar goed bevalt. Zo dan. ;)
En een slinger voor Pippi: :present::heart::sun::heart::present::heart::sun::heart::present::heart::sun::heart::present::heart::sun::heart::present::heart::sun::heart::present::heart::sun::heart::present: kleffer kon ik 'm niet verzinnen :D
En Juffie is ook al op het goeie denktreintje gesprongen :musicnote:
En Druppie, als ik lees "Kop in het zand steken misschien maar toch merk ik dat ik als ik mag drinken van mezelf ik er aan 2 of 3 voldoende heb want het feit dat is weer mag is al genoeg." dan denkt Druppie dat ze mag maar het is de verslaving die moet. Lijkt mij. Maar ook jij zit op het goede sppor, nou nog op tijd die wissel meepakken... :present:

Goed bezig allemaal! Ben je nou niet blij met jezelf?!?! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, heb je een stok achter de deur voor op je vakantie? Zoals Corinne iedere dag naar Houtje sms-te...
Als jij je eraan houdt doe ik het ook!
Stond ik vanmiddag met 2 halve liters bier van 12 (TWAALF!!!!!!!) procent bij de kassa van Albert Heijn! Moest aan An, en Pip & Charlie denken...braaf weer teruggezet! Dus dames: bedankt! Ik ben er nu weer blij mee!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...