Spring naar bijdragen

Goedemorgen op vrijdag de eerste alweer


Sandman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vreselijk Sammy ik zou voor zoiets veel te laf zijn. Toen ik mijn man dood vond dacht ik van de schrik er naast te gaan liggen maar mezelf iets aan doen? Nee maar onbewust probeerde ik me dood te zuipen (ander woord is er niet voor) want had het lef niet om het in een keer te doen. Trouwens pijn in mijn rug is genoeg dus pootjes voor de trein lijkt me nog erger. Wat moet er toch in Godsnaam in iemand omgaan om zoiets te doen of misschien gaat er wel helemaal niets meer in je om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Vie,

Dat wil je niet weten. Vandaag vertel je weer dat je bijna geen afkick verschijnselen had terwijl je wel aan het sterven was aan kanker.
Heb jij enig idee? Terwijl jij je drama aan het opvoeren was ben ik mensen verloren. Mensen van wie ik hield.
Ga er maar niet meer tegenin. Ik heb vrede met je. Je schrijft leuk en ik lees je.
Ik zou je willen verzoeken niet meer in te gaan op die tijd.
Ga lekker door zoals je nu bezig bent en ik zal je geen stro in de weg leggen. Leuk schrijven is niet iedereen gegeven en als je iemand kan inspireren. Wie ben ik omdat tegen te houden.

Weet je wel hoeveel pijn het doet als je een dierbare verliest aan zo'n ziekte?"
Ga door met schrijven, schrijf mij nooit aan maar ga door van het inspiren van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, moet dit nou? Je betrekt er op deze manier forummers bij die van niets weten en veroorzaakt onrust. Jouw reactie is persoonlijk, als je zo graag uit je slof wilt schieten doe dat dan per Pb!
Kan je alleen maar aanraden je post te editten anders gaat het je wellicht een ban kosten, schiet je daar wat mee op?

Aangepast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, rustig aan meis zij weet ook altijd mijn agressie op te wekken maar met die gebakken lucht resulteert het altijd dat ik een ban krijg of een berisping. Verder zijn er hier mensen die dit wel geloven en weet krijg je een golf over je heen. Dat is presies wat er uitgelokt wordt dus doe net als ik scrollen en binnen een week wordt er weer theatraal afscheid genomen. Dus meis denk aan je hart en weet dat dit zo weer over is maar waag in elk geval geen ban. Ik heb hier zo vaak een discussie over gehad met een moderator dat ik zelfs begonn te denken dat ze er zelf een is zo wordt ze altijd het hand boven het hoofd gehouden.. Wedden dat ik dit beter via pb had kunnen doen want ik voel de ban al hangen door voor je op te komen en heb al een laatste waarschuwing aan mijn broek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te veel ellende hier vandaag. En al die zelfmoordverhalen doen me ook geen goed. OK jullie hebben het meegemaakt, maar volgens mij houdt dit niemand van de drank af.

Anjo: wil je je schrijven aan Vie deleten, het is ongepast.

Conclusie: stoppen met drinken brengt heel wat emoties naar boven waar we maar weinig mee kunnen en vervolgens dit soort situaties.

Idem bij mij vandaag. Dat de bom MOEST barsten bij mij, was wel duidelijk. Ik drink nu ruim drie weken niet, maar oh mijn hemel wat is het moeilijk. Niet de drank laten staan, maar het leven nuchter in de ogen kijken. Dealen met gevoelens. Omgaan met de mensen waar je altijd mee omging. Hoe moet dat nu. Hoe moet ik me opstellen. Wie ben ik, wat wil ik. Vervolgens word ik zoooooooooooo ontzettend kwaad, woedend en gefrustreerd. Loop nu al de hele dag te janken, maar het is een overwinning.
Ik ben niet mee uitgegaan vanavond. 'Iedereen gaat en jij blijft thuis, nahhhhhhh.....' Ja $#@% IK BLIJF THUIS>


P.S. om dan via PB je woede los te laten vind ik al HELEMAAL een Kll#te idee. Ga een rondje wandelen of fietsen... of een ijsje eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kan ik op mijn beurt je nuchterheid in twijfel trekken Anjo, want in het andere draadje ben je ook ineens foetsie als ik tenminste op de lampjes kan vertrouwen terwijl het over het onderbrengen van een hond gaat.
Pfff...LATEN WE HET ZUIVER HOUDEN MENSEN!! :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Har, op die lampjes kun je niet vertrouwen, die doen maar wat denk ik wel eens. :huh:

An, dat heeft er vast iets mee te maken dat je roos is uitgebloeid, maar de tweede zit al in de knop... ;)

Ach ja, gelukkig HOEF ik niet overal een mening over te hebben, en HOEF ik me er niet druk om te maken, ik HOEF het me niet persoonlijk aan te trekken, en ik HOEF niet te drinken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet hier ver%$#@^! werkelijk mijn onderscheidingsvermogen gebruiken vandaag! De mensen die gedronken hebben scheiden van de anderen....daar is het forum toch echt niet voor bedoeld dat je hier met zatte praat aan komt zetten. Tis nog wat anders als je oprecht je dronkenschap betreurt en daarover eerlijk bent maar dit is geen vuilstortplaats of FOKforum!!
Ben eerlijk of blijf weg! Je maakt het zo kapot voor de anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har je doet me denken aan die stripboeken: duizend bommen en granaten En nee ik heb niet gedronken daar ben ik altijd eerlijk in. Die lampjes kun je ook ff om de hoek laten controleren want jij woont in lichtstad hoewel dit ook weer een domme opmerking is want Phillips zit bij mij om de hoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat, Ik doe het niet. Hebben jullie enig idee hoeveel pijn dat deed. Het feit alleen dat iemand dat kan doen.
Ik heb zoveel mensen die mij heilig zijn. Allemaal overleden door kanker. Als ik gebant wordt dan berust ik mij daarin gewoon. Zo serieous, neem ik het gewoon.
Denk dat ik gek ben. Echt? Denk dat ik drink. Hoeveel? Dus ban mij maar, ik kan er niet meer mee zitten. Wel kan ik zitten met mensen die liegen. IK hoor jullie wel over een week of drie.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, zie je wel, ik verzorg mijn roosje zo goed, een tweede knop...... wauw.... dit is niet niks he, als het zover is wil ik wel weer een foto van je. Hij pronkt nog steeds op mijn scherm. En ik ga door hoor. Ik heb het gehad met heel die zooi. Dan maar ineenstortingen, tranen en weet ik veel wat. Dat is allemaal beter dan de paniek, ziek zijn, de ellende etc. Ik ben aan het werk om mijn vrijheid terug te krijgen. Alleen duurt het wat lang naar mijn idee. Gewoon rustig blijven denk ik dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,

Klik op exporteer prive berichten. Dan krijg je een schermpje waarop een vinkje staat bij
exporteer alles. Laat dat zo staan. Klik op OK. Je krijgt dan een nieuw scherm. Klik midden in dit scherm (je ziet dat dit de berichten zijn) en gebruik de toetscombinatie CONTROL+A. Open een leeg word bestand of een andere tekstverwerkings programma en klik in een leeg document en gebruik de combinatie CONTROL + V.
Sla het document op in een geschikte directory met een geschikte naam.
Daarna kun je al je prive berichten in adb wissen en heb je weer volop ruimte om te ontvangen en te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...