Spring naar bijdragen

Goedemorgen op vrijdag de eerste alweer


Sandman

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wij hebben vanavond gebarbequed, met het gevaarte dat we Klaas, die in de vakantie jarig was, cadeau hebben gedaan. Lekker gesmuld. Zouden nog een fikkie doen, maar de kinderen zaten nog tot laat voor een dvd van mr Bean.... Dus nog even buiten bij kaarslicht met de muziek uit de feesttent op de achtergrond, nou ja, bijna voorgrond. kortom, niets bijzonders, toch leuk.
Nu ga ik naar bed, want na de vakantie is de vermoeidheid weer in alle hevigheid terug. Las weer iets over thiamine, al weken niet geslikt. Morgen toch maar weer mee beginnen.

Trusten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was er I J S ?????????????
Heb ik het gemist.....Druppie!!!

Nou ja gelukkig.ga ik morgen met mijn lievelingsvriendin bij de beste Italiaan in Groningen een reusachtige ijscoupe eten.

Ik ga me ook niet in de discussie mengen.

Ik wil alleen wel wat kwijt aan Wannes.

Wannes
Je schrijft hier geregeld wat cryptische dingen, waar ik ook niets mee kan.
Meng je eens in de discussie of reageer op berichtjes die anderen geschreven hebben.
Zo kunnen we ons een beter beeld van je vormen.
Ik hou ook niet van die berichten zo laat die onrust veroorzaken.
Vind het ook vreemd dat je dacht dat iemand iets in je drankje had gedaan en voordat je weet of het echt zo is, hier zulke vreemde berichten gaat schrijven.
Ik ben het met Ziza eens, volgens mij heb jij professionele hulp nodig en hoop dat je die binnenkort inroept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk ben ik best vaak laat wakker in de zomer, vooral met die hitte.
Maar hier in het Noorden hebben we nu ook enige nachten regen en onweer geahd en het is wat koeler nu.
Wel een top zomer!

Ik schrijf op het moment niet zoveel , vind het chatgehalte ook wel hoog, maar ik weet ook dat het aan de zomer kan liggen.
Wie wil er nu met zulk mooi weer achter de PC hangen?
Wel jammer dat sommige nieuwkomers het geen kans geven.
Maar ik wil ze toch veel succes wensen en hoop dat ze bij de minste moeite wel terug komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee jongens, ik laat het staan. Als het mij een ban kost dan het zij zo.

Ik wil er ook geen onrust mee oprakelen. Jullie kennen mij beter, Het forum is mij heilig. Maar dit gaat mij aan het hart. Kom aanzeg, is alles maar goed?


Ik zeg ook niet dat ik gelijk heb misschien heb ik het wel helemaal fout. Trek je dus vooral niets aan van wat ik hier schrijf. Maar ik kon mijn mond niet meer houden. Ik lees Vie graag maar niet als ze het daar over heeft. Dus ze heeft van niets geen last gehad zelfs niet toen ze midden in de strijd van K... zat.?
Ik doe niets anders het laatste jaar dan tegen deze ziekte aan te knallen, nee voel geen medelijden met mij volgens mij doet het meerderdeel van Nederland dit. Het zij zo. Maar ik weet hoe ingrijpend chemo is.
Vie gaat gewoon 1a2 dagen daarna op vakantie. Sorry maar ik geloof het niet en wil daarover ook niet mijn mond houden.
Krijg ik een ban en wil je contact met mij zoeken ga dan via Houtje of joann dan komt het wel aan.
Vecht door en weet dat ik aan jullie denk.
Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo,

Ik vind ook alles goed en aardig, maar als je Vie aanraadt om via mij contact te zoeken met jou, zou ik graag zien dat je dat even met me overlegt.
Ik wil er namelijk liever buiten blijven, omdat ik geen rol wil spelen in een discussie die jij met haar wil voeren. En je snapt denk ik wel waarom.
Ik hoopt dat je dat kunt respecteren.
:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou me helaas niet aan mijn afspraak en ga uitloggen.
Het balkon is koeler dan hier in huis dus dat lokt teveel en er is een kopje sterremunt voor me gezet.
Dus welterusten allemaal.

Anjo misschien kan je alleen de scheldwoorden weghalen, die zijn wat overbodig want je bericht zegt al hoe je denkt??
Het zou jammer zijn als je een ban kreeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, je boodschap was duidelijk en daar zal je ook geen ban voor krijgen, het gaat om de laatste 2 woorden die van mij wel veranderd zouden mogen worden omdat die niks aan je bericht toevoegen maar het eerder nog ontkrachten... ik houd namelijk niet zo van uitschelden.

Carolien ik vind je iets te kort door de bocht met dat je je ellende over jezelf afroept. Was het maar zo simpel. Dan zou de GGZ het ook een stuk rustiger hebben.

Maar ik ga slapen, beestenboel is uit geweest en ik heb teveel vruchtensap gedronken .. burp... hips

weltrusten allemaal en tot morgen maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik haal ook niet de scheldworden weg Safi. Heb ik die dan geschreven? Dat is niets voor mij. Enfin, ik hen eenmaal mijn hart gelucht. Neem het mij niet kwalijk aub. Het lag zwaar op mijn lever zeggen ze dan. Ik hoop dat er niets op mijn lever ligt maar moest dit echt kwijt.
Zelf tot Vie. Ik neem haar niets kwalijk eigenlijk. Je kunt nu eenmaal in Neverland logeren. Ze schrijft leuk ga daar mee door. En je hoeft niets naar mij toe. Ga gewoon door met leuk te schrijven.
Maar neem het mij niet kwalijk dat ik eerlijk je gelezen heb en meegeleeft. Het komt gruwelijk aan.
Ik ben mendsen kwijt op een afschuewlijke manier en vecht nog steeds mijn gevecht. Je hoeft niets maar denk aan de nieuwelingen. Wees gewoon jezelf je bent een leuke meid.

Liefs,Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, okee,
mocht je een ban krijgen en mensen willen contact met je dan kan ik dat regelen.
Jaaaaaaaaaaaa, het spinnenweb zit in het midden des Lands mensen een telefooncentrale, 6 computers, 4 mobieltjes, hahahahaha. Maar Anjo, ik ben het wel met Tapas eens, doe jezelf een lol, forceer geen ban.Charlie (sorry) had ook eens wat tamelijks onwelvoegelijks gezegd en toen excuses aangeboden en toen kreeg ze een héél klein bannetje, misschien kun je er wel langsfietsen door het nu weg te halen.

Verder vind ik de Tactussen toch minder streng geworden hoor.

Carolien, ik ben het gedééltelijk wel met je eens (balk in eigen oog, splinter bij een ander) maar Tapas relativeert het ook weer zo mooi en ik vind dat zij ook wel weer gelijk heeft. Maar jullie hebben allebei gelijk, zijn jullie nou niet BLIJ? :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...