Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 augustus 2008

water

Aanbevolen berichten

Zo nog aanwezigen, het wordt voor mij ook de hoogste tijd. Was al nooit een langslaper, maar ben elke keer veel te wakker sinds ik niet meer drink. Moet dat wakkere gedoe maar eens omzetten in meer activiteiten. Huis is straks brandschoon en hopelijk kan ik dat ook houden ook. Zat ook al een tijdje te denken mijn studie weer op te pakken, maar dat kwam er de afgelopen twee jaar niet echt van. Bovendien is het hier zo krap, dat als de kids bezig zijn, er voor mij werkelijk, maar dan ook werkelijk geen klein plekje meer over is. Elke tafel is bezet als er huiswerk gemaakt moet worden. Beter om dan maar wat meer te doen als ze er niet zijn. Nu vriendje en ik voorlopig wat meer afstand houden, hoef ik ook niet meer heen en weer te vliegen tussen mijn en zijn huis (andere kant van het dorp, dus niet zo ver, maar toch....). Vriendje net nog even aan de lijn gehad, maar die was wat koeltjes. Denk omdat hij moe is (vannacht was tenslotte 4 uur, was nog tijdje hier), vanavond had hij verjaardag van kind thuis en bovendien al paar dagen goed last van zijn rug.
Nou, hier geen gremlins gezien vanavond, dus was lekker rustig.
Mensen, allemaal er weer tegenaan morgen.
Houtje, sterkte!
En speciaal voor Floortje: vandaag begint jouw dag!! Zet 'm op meid!
Lekker slapen allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...