An Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Nou Druppie kom op dan ....Ik ben compleet gesloopt, nou ja, prettig gesloopt dan. Die heggeschaar was loeizwaar, dus ik voel mijn arm wel. Net ging de voordeurbel en voordat ik mijn stoel uit was...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Burton,Refusal en Antabus blijven 2 weken in je lichaam. Dus spontaan gaan drinken is er niet bij. Dat is de kracht van aversiemiddelen: je wordt gelijk erg ziek of je wacht een week of twee. Tijd genoeg om na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Edflobe het raffinement van de drank daagt je uit.Waarom jezelf op de proef stellen terwijl je die strijd al zo vaak hebt verloren.Je kunt het best de drank uitdagen door haar buiten de deur te houden.Vooral nu, op dit moment, niets in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 An krijg je forsballen van zeggen ze hier in België Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Rudy: hoe is het met jou? Je maag alweer wat opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 quote: Originally posted by: rvanthAn krijg je forsballen van zeggen ze hier in België Pardon... wat zijn dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Mijn naam wordt wel vaak misbruikt hier hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 quote: Originally posted by: Anquote: Originally posted by: rvanthAn krijg je forsballen van zeggen ze hier in België Pardon... wat zijn dat??? biceps of bovenarmspieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Wat zijn forsballen? Fantasie genoeg om me daar iets bij voor te stellen maar zal het wel weer mis hebben zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 OK... ik dacht al... oeps.DrupPELTJE ... sorry sorry sorry Heb je ijs in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 En is dat alles? Had al een hele voorstelling over forsballen en nu blijken het bicepjes te zijn:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Ja An frambozenijs is bijna klaar en dan ga ik beginnen aan de mango. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Ik heb mezelf vandaag op een blender getracteerd.. prachtig ding... nu nog ontdekken wat ik ermee kan doen dus lekkere tips zijn welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Ik word nog eens de ijskoningin van het ADB forum vraag is of ik dan goed of slecht bezig ben hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Spierballen An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Te beginnen met de gebruiksaanwijzing te lezen Tapas.He drup wordt echt vervelend. Ik ga verder met mijn ijs en de gevulde gourgette. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Met mijn maag gaat het beter An.Ik slik indien nodig ontstekingremmers en das weer een aanslag op de maag.Ik denk dat mijn maag het meest heeft geleden van het overmatig drinken.Daarnaast nooit op tijd eten of helemaal overslaan en dan gaat het fout.Nu nog moet ik me dwingen om erbij te gaan zitten als ik eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Jullie kunnen gerust zijn, de fles is leeggegoten en weg. Toen ik al die reacties zo las gaf me dat enerzijds een warm gevoel, de betrokkenheid. Van de andere kant leek het net of ik om aandacht vroeg, maar dat is nooit mijn opzet geweest. Maar goed, het heeft wel wat losgemaakt. Moest net boodschappen doen en heb gewoon 's zitten denken. Kijk de laatste dagen regelmatig in de spiegel, niet omdat ik nu zo ijdel ben, maar om te kijken naar de blik in mijn ogen. En wat ik dan zie staat mij heel erg aan. Ik zie een andere blik in mijn ogen. Weet niet of anderen hem ook zien (zal vriendje eens vragen als ik 'm weer zie), maar ik zie zelf iets anders. Iets helders, iets glimmends, iets positiefs, iets blijs. Moest ook denken aan de woorden van mijn oudste (15) als zijn vriendjes hem eens probeerden over te halen ook eens een biertje te proberen: "waarom moet ik alcohol drinken als ik het niet eens lust, met een glas sisi ben ik net zo leuk!". Ook andere dingen over de negatieve dingen die het drinken met zich mee heeft gebracht heb ik veel gedacht. En toen bedacht ik me: "Waarom moet ik het mezelf moeilijker maken?". Van de andere kant: als ik zou willen drinken, is de winkel ook weer dichtbij. Maar goed, op de terugweg bedacht ik me dus: meid, haal de verleiding weg, zit toch ergens in je achterhoofd, weg is weg en kun je er niet eens meer aan denken. Zodoende bij thuiskomst tassen uitgepakt en de fles geleegd in de afvoer. Eerst nog even geroken en tot de conclusie gekomen dat het niet eens lekker ruikt. Zo, kwaad weer gekeerd en ik ben weer trots op mezelf. De komende twee dagen dus ook weer droog!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 hahaha, mensen met een tikkie borderline lezen nooit de gebruiksaanwijzing druppel, die gaan gelijk aan de slag.Maar het is gelukt, al het oude gerimpelde fruit wat hier lag te vergaan maar nog net kon zit nu in een yoghurt fruitshake, (banaan, kiwi, mandarijnen en wat zoetstof met yoghurt)Ik ga me via internet maar eens flink verdiepen in alles wat ik ermee kan doen!lekkerrrrrr!ps ik ben weg, eten bij mijn ouders (met als toetje dus een fruitshake) dus tot later vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Ben bijna door de strijk heen.De ronde van St Sebastiaan is binnen.Valverde wint.Morgen een doopfeest.En dan ben je een hele dag onder de pannen.Smiddag barbecuen.Tussen veel Bourgondische Belgen in.Maar hopen dat het droog blijft.Speelt zich allemaal buiten af.t Zal gezellig worden.Volgende week een paar dagen naar Nederland.Daar liggen een aantal produkten klaar voor mijn nieuwe mobiel.Opgewonden als een klein kind.Nieuwe technieken en bijna niet kunnen wachten.Uren gezocht naar aanbiedingen(goedkoop) en zou uit nieuwsgierigheid en ongeduld bijna in de auto stappen om de artikelen inmiddels bij mij thuis bezorgd op te halen.Ruim 400km heen en terug.Zomaar impulsief.Tel uit je winst.De confrontatie met het vroegere kinderlijke ongeduld.?De nieuwsgierigheid en de spanning niet een paar dagen kunnen uitstellen.Dus maar weer plussen en minnen en tot de conclusie komen dat ik nog een weekje geduld moet hebben voordat mijn nieuwsgierigheid wordt bevredigd.Kan me daar dan ook bij neerleggen en los laten.Volwassen beslissing lijkt me.Fijne avond allemaal.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Rudy: mooi, lees ik graag. Het ongeduld van een kind. Zoals de kinderen worden, dat is mooi.Ik moet me voorbereiden op de maandag. Het 'werk leven' gaat weer beginnen.Is maar goed ook.Edflobe: nee joh, dat is toch geen aandacht trekken. Het zette mezelf ook weer aan het denken.En daarvoor zijn we hier toch om daar over na te denken. De valkuilen te leren 'voorzien'. Goed van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Erdflobe, wat jij in de spiegel ziet, zien anderen ook.De ogen weerspiegelen de ziel.Goed dat de fles niet meer binnen handbereik is.Haal voorlopig geen drank meer in huis totdat je wat sterker in de schoenen staat.En dan hoeft het niet meer.Ik bied mijn gasten niets te drinken aan wat mij bijna het leven heeft gekost.Leuk om te ervaren dat mijn kennissen niet meer voor de drank komen maar voorde gezelligheid, het samen zijn, het contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeuw Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 -------------------------------------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Zo gourgetten in de oven, uitgeholt vegi gehakt met tomaat en knof. In de oven met flink wat geraspte kaas er overheen daarna wat frambozenijs en weer ff forumen mjam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2008 Klinkt heerlijk druppeltje. Zelf helaas geen oven op moment, dus dat soort lekkere dingetjes zitten nog even niet in voor mij. Maar in de pan kun je ook wel wat lekkers maken hoor.Eet ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden