juffie Geplaatst 10 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2008 Toch niet, ga ook slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2008 Tja, net op tijd om iedereen wel trusten te wensen. Was in slaap gedommeld en werd net wakker. Potje thee erbij en zometeen nog maar even wat lezen in bed.Marieke, Houtje had wel gelijk over je. Je bent een knokker, ook ik moet vaak nog aan je denken in vroegere tijden, Gaan stappen maar dan de volgende dag wel mooi je excuses aan gaan bieden. Knap hoor.Ik hoop dat deze opleiding wat wordt voor je zoon, Het klinkt goed, opleiding volgen maar gelijk even wat afstand in bouwen. Het lijkt mij dat jullie daar alle twee wel wat behoefte aan hebben.An, was jij het niet die eten, bidden en liefde had gelezen tijdens je vakantie? Het wordt een beetje een hype, er stond zelfs een stuk over in de HP/de Tijd. IK heb het van de week ook gekocht maar behalve dat ik zin krijg om even in Rome rond te slenteren heb ik nog niet besloten of ik het wat vind . Wat vond jij er van?Stien, ik kan mij best voorstellen dat je soms met open mond mijn verhalen leest zo nu en dan. Ik heb het heel vaak. Vooral als ik dan lees hoe zoon lief zich gedragen heeft in Engeland. Voel mij dan net Na Flodder.He Juffie, dat betekent dat jij ook zo weer aan het werk moet. Fijn! Heb je ook een mentorgroep?IK duik mijn bedje maar weer in. Slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2008 ZoNog een flinke wandeling gemaakt buiten, lekker hoor zo stil in de nacht !Vandaag mn maandelijkse gedoe begonnen, dus de druk is van de ketel, pffff pms was pittig dit keer !!Had wel wat gremlins vandaag, maar die waren goed weg te jagen. Heel wat tijd achter de naaimachien gezeten, lekker creatief geweest dus vandaag !!!Ga nog even bijlezen, en neem ik mn melatonine pilletje en dan lekker naar bed.Na zo,n productief dagje zal ik best lekker slapen, lijkt me !Toedeloe, x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden