Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Tsja, dat kan ik narcistisch als ik ben natuurlijk nooit begrijpen Spud.
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Happy hour hebben we ook een tijdje gehad, om de sfeer te verhogen. Nou dat lukte wel hoor. Iedereen was opeens weer vrienden met elkaar, alleen ben ik zo vaak van mijn fiets gevallen na dat happy hour.. ik werkte niet eens op vrijdag maar kwam er speciaal voor 'zomaar effe buurten'. Daarna werd donderdag mijn happy hour, maar die heb ik ook afgeschaft na wat valpartijen!Mieke, wat spannend, is het een leuke baan?Een eigen forum?, nou, ik heb dus een paar weken dat noodforum gehad maar doe dat niet snel nog een keer. Het was enorm leerzaam maar je moet ook enorm op je hoede zijn, en zeker voortvloeiend uit een bestaand forum is het knap ingewikkeld omdat zaken dan achter de schermen zich gaan afspelen. Aan de andere kant was het voor mij ook weer een goeie oefening om hoofdzaken van bijzaken te kunnen scheiden. Ik wens Charlie en Druppel veel succes! Wat is trouwens het FAforum???
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Als jij het zegt Spud, zal dat wel zo zijn...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: marjoSorry Har, dan maar gewoon lekker slapen, Ja?! Oh nee, rust zacht zeggen ze dan....stom :$
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Ik zal een gum mee naar bed nemen Spud, kan ik de hele dag uitvlakken Truste, don't let the bedbugs bite you.
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Truste Har en Kirky,Ik ben een beetje actief en nog niet moe
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiOké duidelijk Spud. Ik weet die keer nog goed , en ik vond je erg netjes daarin. Ik had geen namen genoemd. Wat ik niet heb meegekregen zijn de opmerkingen naar jou gericht over de refusal. Dat verhaal over hoe hier anders mee om te kunnen gaan kwam inderdaad van een ander iemand.
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 wacht even , ik deed iets verkeerd met quoten..
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 @ Tapas,Het lijkt me een hele leuke baan.Ik kom uit de verkoop en dit is iets heel anders en dat trekt me wel.Ze zitten tot febr nog in een oud pand maar de werkmaterialen zijn erg professioneel en als echte maagd past dat bij me.De training wordt door de opdrachtgever gedaan en dat vind ik erg interessant.Ja leuke baan lijkt me en de sfeer was ook heel leuk.Gelijk praatje en voorstellen.Eerst maar ff mijn huis op orde brengen want do komt de fotograaf nieuwe foto's maken van mijn huis die nieuw in de verkoop komt en er is na de verhuizing veel te doen.Druk, maar kan bijna niet wachten tot het ma is
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 okee, nog een paar foto's met die dure nieuwe lens (heb hem nog niet betaald hoor, mag eerst een weekje op proef fotograferen). rare fladderhond
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Hee hallo Marion,Wil je vertellen hoe het met je gaat en de slopende zaken thuis?Ik zie je ingelogd en moet vaak aan je denken omdat ik de situtie zo langdurig en beroerd voor je vind
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 en dan taai ik ook meteen af! bedtijd!! nog 2 dagen werken! en dan is het weer weekend!
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Tapas hoe krijg je die hond op het paard?
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Ja maar wie houd je nu voor de gek als je 2 dagen per week refusal slikt en daarna niet meer??? Dan kan je toch net zo goed geen refusal slikken? want dan streeft het zijn doel voorbij.Iedereen die het slikt weet dat als je het een paar dagen niet slikt dat je dan weer kan drinken. Maar waarom zou je het dan nemen als je toch van plan bent om te blijven drinken?en wat is het nut om achter de schermen mensen dat soort tips te geven? Dan ondermijn je toch het doel waarvoor mensen hier komen?Ik houd het liever toch allemaal maar voor de schermen, wel zo duidelijk!maar nu ga ik echt aftaaien en opslomen!
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 hahaha, hoe krijg je die hond op het paard? dat deed de ruiter zelf, hij ging speciaal staan voor de camera en riep tegen zijn hond "jump" en toen sprong de hond op het paard (okee hij moest hem wel een zetje geven. Een samenspel tussen mens en dier dus
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Mee eens PipIk kan me herinneren dat er ooit iemand op het forum de tip gaf hoe je door refusal kon door drinken. Wie het was weet ik niet meer en doet er niet toe, maar omdat ik toen refusal gebruikte ben ik langere tijd hier afgehaakt.Ik vind het geen pas om hier aan te geven hoe je kunt sjoemelen.Op het forum zitten mensen die alles aangrijpen hun grensen te verleggen en uit te proberen.Pippi ik sta volkomen achter je om dit bericht weg te halen van Lianne
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 en nu ben ik echt weg!! tot morgen, en vannacht geen rare dingen meer doen he, gewoon allemaal lekker gaan slapen!en Elsje, morgen niet zeuren over je kater, vandaag een kerel morgen ook een kerel! (en toch stiekum hoop ik dat je morgen een fikse kater hebt, gemeen he!)WELTRUSTEN!!!!!!!!
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 Het was helemaal geen tip, het was via pb en meer van : ik weet dat het fout is maar op deze manier drink ik door de week in elk geval niet.Nogmaals, helemaal niets om trots op te zijn.maar ik wilde het ophelderen omdat men dacht dat spud degene was.geen tip dus en vooral : do not try this at home.ik doe het ook niet meer.onderwerp afgesloten lijkt me.en hoeveel nieuwswaarde heeft het.?iedereen had dit zelf kunnen bedenken.
blacky Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 sorry ik was in dromenland aangepast op verzoek
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Geplaatst 12 augustus 2008 door refusal heen drinken is het domste dat je kunt doen.ik heb alleen iets gezegd hoe ik het het deed, een tijd lang, om door de week niet te drinken.even de cirkel te doorbreken.ik zou dat nooit op het forum zeggen, maar was in een pb met iemand die ook met refusal worstelde.het gaat nu een beetje een eigen leven leiden.refusal is idd bedoeld voor langdurig stoppen en niet als lifestyle pil.maar goed, nogmaals, dit was enkel omdat spud in een kwaad daglicht kwam te staan,ik was het en het had niets slechts in de zin.lijkt me klaar zo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden