Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 met dank aan upc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Vandaag dan. Zo'n bud-dag. Niet vooruit te branden en maaar prakkiseren...dan, vanaf klokslag 4, de sokken erin. Niet te stuiten. Met als gevolg, nu niet naar bed te krijgen. Conclusie, morgen toch eens andersom proberen. Gewoon voor het gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ga pitten, truste broeders en zusters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 't Gaat hier niet onder de grond door, maar door de lucht...Lekker snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Tot morgen, har! Slaap zacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Oei, dat zeggen ze als je dood bent Marjo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: SpudWel eens het toppunt van elkaar op internet de koppen in elkaar slaan gezien? Ga dan maar eens op het FAforum kijken.. Heb je een slechte dag en wil je je afreageren? Ik geloof dat dat de uitgesproken plek is Hihi, heb nog niet veel gelezen daarnet maar zag al aan de avatars, dat sommigen al behoorlijk wat schade hebben opgelopen Tja, niemand kan zo geweldig knap en fantastisch narcistisch zijn als jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Sorry Har, dan maar gewoon lekker slapen, Ja?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Tsja, dat kan ik narcistisch als ik ben natuurlijk nooit begrijpen Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Slaap lekker, Kirk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Happy hour hebben we ook een tijdje gehad, om de sfeer te verhogen. Nou dat lukte wel hoor. Iedereen was opeens weer vrienden met elkaar, alleen ben ik zo vaak van mijn fiets gevallen na dat happy hour.. ik werkte niet eens op vrijdag maar kwam er speciaal voor 'zomaar effe buurten'. Daarna werd donderdag mijn happy hour, maar die heb ik ook afgeschaft na wat valpartijen!Mieke, wat spannend, is het een leuke baan?Een eigen forum?, nou, ik heb dus een paar weken dat noodforum gehad maar doe dat niet snel nog een keer. Het was enorm leerzaam maar je moet ook enorm op je hoede zijn, en zeker voortvloeiend uit een bestaand forum is het knap ingewikkeld omdat zaken dan achter de schermen zich gaan afspelen. Aan de andere kant was het voor mij ook weer een goeie oefening om hoofdzaken van bijzaken te kunnen scheiden. Ik wens Charlie en Druppel veel succes! Wat is trouwens het FAforum??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hihihi, je begrijpt wel meer niet Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Als jij het zegt Spud, zal dat wel zo zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 @Tapas, vooral dat moederatoren is moeilijk als je ook nog zelf betrokken bent vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Slaap zacht Har, straks moet je weer gaan gummen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: marjoSorry Har, dan maar gewoon lekker slapen, Ja?! Oh nee, rust zacht zeggen ze dan....stom :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Ik zal een gum mee naar bed nemen Spud, kan ik de hele dag uitvlakken Truste, don't let the bedbugs bite you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Hahaha, ik heb ongeveer een jaar geleden een weblog gemaakt om m'n ongenoegen over dingen te spuien.. Ik kwam daar laatst en het is intussen een ongemoedereert forum geworden ofzo.. Best lachen, want ik weet de inloggegevens werkelijk niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Truste Har en Kirky,Ik ben een beetje actief en nog niet moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiOké duidelijk Spud. Ik weet die keer nog goed , en ik vond je erg netjes daarin. Ik had geen namen genoemd. Wat ik niet heb meegekregen zijn de opmerkingen naar jou gericht over de refusal. Dat verhaal over hoe hier anders mee om te kunnen gaan kwam inderdaad van een ander iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 wacht even , ik deed iets verkeerd met quoten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 @ Tapas,Het lijkt me een hele leuke baan.Ik kom uit de verkoop en dit is iets heel anders en dat trekt me wel.Ze zitten tot febr nog in een oud pand maar de werkmaterialen zijn erg professioneel en als echte maagd past dat bij me.De training wordt door de opdrachtgever gedaan en dat vind ik erg interessant.Ja leuke baan lijkt me en de sfeer was ook heel leuk.Gelijk praatje en voorstellen.Eerst maar ff mijn huis op orde brengen want do komt de fotograaf nieuwe foto's maken van mijn huis die nieuw in de verkoop komt en er is na de verhuizing veel te doen.Druk, maar kan bijna niet wachten tot het ma is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 Misschien hebben we wel gedronken Pip Ik ga zo ook zacht slapen, rusten of what ever, i.i.g. iets met de ogen dicht.. Welterusten iedereen, allen, allemaal, mensen, forummers, boys & girls, dames en heren en Elmo en grovert. En voor de nachtbrakers have a nice en funny night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 bericht aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 12 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2008 truste Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden