Soothe Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Lieve Anjo,Bij deze wil ik mijn deelneming betuigen met het overlijden van je man. Ik hoop dat je de kracht hebt om dit op eerbiedwaardige wijze te doorstaan.Een warme groet van Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo als je ooit tijd hebt stuur ik je een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Sukses ermee Hanneke, het gaat je lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Lieve lieve Anjo, toch nog veel te snel gegaan, ik wens X de mooiste hemelsreis en voor jou en iedereen dichtbij heel veel kracht en liefde bij dit Grote Verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Houtje,Ik type ook blind, 10 vinger blind systeem met 315 aanslagen per minuut.Knap he.Helaas is t voor niemand meer te lezen dan. Nee, ik type volgens de adelaarmethode, gaat me goed af, ideale manier omtoch iets op papier te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Lieve Anjo,Mijn innige deelneming met je verlies. Ik zal aan je denken. Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Sandman, volgens mij heb je het bericht van Anjo gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo,Woorden schieten me nu tekort, en dat wil wat zeggen bij The Sandman.Gecondoleerd met dit enorme verlies.Er gaat nu nog even enorm veel op je af komen.Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke dagen voor jou en je dierbaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Verdorie, ben ik alleen maar aan t posten en n hoop onzin aan t uitkramendat ik rest niet heb gelezen.Verdorie......................Anjo en de anderen, Mea Culpa, dit moet wel heel erg lomp overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 quote: Originally posted by: HarSandman, volgens mij heb je het bericht van Anjo gemist. Inderdaad har, schaam me dood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Kan gebeuren man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Ik ga dr af, heb geen zin meer om te posten.ik schaam me echt helemaal kapot Lompe onverschillige ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Sandman, dat geeft geen zin. Jezelf de grond intrappen heeft geen zin, wij doen het ook niet. Alleen Har had het lef om te zeggen : "volgens mij mis je iets" dat is menselijk. Heb je een peebee gestuurd met een ideetje.Kom op. Stamp jezelf niet zo de grond in, daar heeft niemand wat aan, en Anjo in de laatste plaats niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 He, Sandman nergens voor nodig! Je bent juist heel begaan met mensen hier, waarom nou jezelf zo hard aanpakken? Wees gewoon stil van binnen, dat past beter bij het moment dan jezelf zo af te vallen compleet met apestaartjes. Kom op, man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo,De grote is voor X voor een lichtje op zijn reis. De twee kaarsen die branden al de hele dag en blijven branden voor jou en de kinderen. De kleintjes voor je kleindochter je familie en vrienden en alle betrokkenen hier. En dat zijn er veel meissie. Een kaarsje voor Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo veel sterkte, waar je al die tijd zo bang voor bent geweest is nu werkelijkheid geworden. De vader van je kinderen, je ex, de grootvader van poppedein, Hij is er niet meer.Je hebt op een waardige manier hem bijgestaan in zijn laatste maanden, bent er niet voor weggelopen. Hij hoeft niet meer te lijden en heeft zijn rust gevonden, maar zal ook enorm gemist worden.het zal nog een zware tijd worden! Weet dat we hier altijd voor je zijn als je hulp nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Tapas,Ja je zegt weer wijze woorden meis.Je mag altijd (en dat mag iedereen) hier komen om je hart te luchten want er zullen nog moeilijkheden genoeg komen rond het afscheid en alles, en dan is de huiskamer hier altijd vol met mensen met een warm hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Een kaars brand ook hier voor X die aan de grote reis is begonnen, voor de moeder van zijn kinderen, zijn kinderen zelf en zijn kleine poppedeintje.Familie, vrienden en kennissen veel sterkte van druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo: van harte gecondoleerd met het overlijden van X. Ik sla even mijn armen om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Heeft iemand het adres van Anjo en zou mij dat per pb kunnen sturen ik wil haar graag een kaart sturen. Ik ken haar al sinds eind 2005 en we hebben heel wat meegemaakt samen.Ik weet haar man's achternaam wel maar ik kan het in geen enkel telefoonboek of op internet vinden, ook niet via allerlei netwerken e.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 beste Anjo,heel veel strekte voor jullie allemaal...hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Caro, heb even kort gebeld met Blacky en ze stelt het goed, alles in acht genomen, maar is doodop en heel druk bezig. En "te druk met siëstaakes" doen moest ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Anjo, gecondoleerd.Ik ben er stil van, zoeken naar woorden.Anjo in deze moeilijke tijd heeft er inmiddels hetzij persoonlijkvoor jou hetzij samen met je familie al bijzondere en helende gesprekken plaatsgevonden. Het samenzijn, het delen met elkaar was zonder X nietvoortgekomen. Het nodigt uit tot het delen van emoties, pijn en liefde.Er is geen weg omheen en het vermijden van de realiteit bewijst niemandeen enkele dienst.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 24 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2008 Voor Anjo,Ik zeg geen grote woorden maar hoop dat een klein gebaar volstaat, en dat tranen het verdriet verdunt. greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden