anjo Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Ik lees wel maar neem maar heel weinig op. Iedereen die het moeilijk heeft sterkte!Ik ga naar mijn bed.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Hé Corinne,Je geeft zóveel liefde, dat ik zou willen, dat je mijn beste vriendin bent!En waarschijnlijk ben je dat ook wel! Maar ik begrijp, dat hiervoor wat meer water door de zee moet vloeien! (Wouw, dit is wel een hele mooie beeldspraak!)Lieve, lieve Corinne, jij en ik weten dat dat er heel veel warmte, liefde, voor nodig is, en dan hoop ik, dat je je heel erg thuis voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Houtje,Dank je.Trees,Je bent vandaag dapper over je angst heen gestapt. Heldin.We moeten toch eens een keer afspreken.Har,Jij ook al.Lieverds, mijn gemoed loopt over van een wel aangenaam en prettig emotioneel gevoel.Anjo,Ik denk dat veel Engelsen hun eigen echte gevoel kwijtraken in de kostscholen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Pippi,Die eerste schoolweken na de 'grote' vakantie zijn voor de kinderen echt vermoeiend. Dat viel mij ook op bij die van mij.Zelf moest ik toch ook ontzettend wennen aan werken na een lange tijd thuis, om wat voor reden dan ook. Terug in dat ritme komen, het feit dat je weer je aandacht moet schenken aan andere dingen dan je eigen wereld.Dat opstandige is vast ook een deel te wijten aan de vermoeidheid en de verandering van ritme.Je hebt het weer goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Pippi,Vorig jaar ging het niet zo best (zacht gezegd) tussen Pietje en zijn juf. Speelt dat misschien mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Zo mijn werkweek zit er weer op.Zwaar vermoeiend weer werken na er 3 jaar uit te zijn geweest,Ben blij dat ik partime kan werken want fulltime zou ik niet volhouden.Morgen pyama dag en ik heb hem nu al lekker aan. Kan ik zoooo van genieten.Beetje in huis poetsen en dan weer lekker weekend vieren met Mr Right.Ik voel me goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Mieke,Had ik het ook toevallig over het weer gaan werken of naar school gaan na een lange tijd thuis zijn, zo'n 20 minuutjes geleden.Pyamadag(en) zijn bij mij in het weekeinde toegestaan. Hoewel ik geregeld al 's middags mijn pyama aantrek. Dat zit zo lekker makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 @ Corinne, pyama dagen komen bij mij niet vaak voor.Ik kwam vanavond om 21.30 thuis uit mijn werk en trok hem aan.Lekker van flanel dus lekker warm en ruim.Ik zou morgen naar het dorp gaan maar heb geen geld.Vanmiddag al boodschappen gedaan en mo lekkker rommelen in huis om daarna lekker weekend te vieren.Vind ik nu zo'n lekker vooruitzicht.Genieten van zoiets simpels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Leuk, ben je echt vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Hoi Blacky,Hoe verging het je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 hoi corinne , alive and kicking :-))het gaat wel met mij , ik verzet veel werk aan mijn casita en dit verzet dan weer mijn gedachten .jullie volgen hier oip het draadje kan ik niet , kan er mijn gedachten niet bij houden , die zitten elders .zo en nu ga ik slapen , maar eerst tegen mijn eigen zeggen dat ik de komende 24 uurtjes niet drink slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2008 Blacky,Toch is het fijn dat je gedachten toch elke dag eventjes naar ons uitgaan.Jij komt nu geen actie te kort. Slaap lekker en tot horens!En ik doe de komende 24 uur met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden