Spring naar bijdragen

zaterdag 39 augustus 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Har, er is een hele goeie reden om nuchter te zijn en te blijven. Ik wil namelijk niet meer geregeerd worden door alcohol. Ik wil het heft zoveel als mogelijk in eigen hand houden. Als ik drink, geef ik het heft uit handen. En wil jij jezelf echt overgeven aan de grillen van Bacchus?
Beter is dat jij nu de rest aan de gootsteen voert en je bed in kruipt.
Slaap lekker! En vergeet niet om een flinke fles water mee te nemen. En een vaatdoek voor de tranen. En misschien een emmer voor naast je bed.

Wingchun,
Jammer dat je over je doel heen bent gegaan.
Wat je kan helpen bij het minderen, is een vaste dagstruktuur te houden.
Klinkt als sleur, maar is gewoon een heel goed hulpmiddel bij minderen en stoppen.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Winchun,

Je hebt je doel niet gehaald! Je maakt het halen van je doel er niet makkelijker op! Je moet de drank door de gootsteen gieten en stoppen.

En wat is er tegen twee weken librium? Niets, maar dan ook niets!
Ik heb weken in een schemertoestand gelopen en ik ben er nog! Niet drinken begint bij de boel weg te donderen.
Je vertelt jezelf sprookjes, omdat je het afscheid zwaar vindt. Een relatie maak je in een keer uit, niet door er half in te blijven hangen.

Begin met het een kans te geven. En dat doe je door de boel weg te kieperen. Geen sprookjes!
Kappen met die hap. Het lost niets op, en het vergroot het probleem uit.
Het stoppen begint met stoppen. Niet later, maar nu!

Sterkte!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

Na dat drinken van jou vandaag kun je je nooit zo voldaan voelen als ik na de harde arbeid van vandaag. Deze Har, die drinkt, vind ik geen leuke Har. Je bent zogenaamd bezig met de problemen van de maatschappij maar je bent maar met één ding bezig: je gelijk halen en daarmee bewijzen dat Har bestaansrecht heeft.

Je loopt te koketteren met je wijsheid en je iq van 130 waarmee wij simpele sloebers meteen denken: het zal wel aan ons liggen dat we Har niet kunnen volgen.

Nee beste Har, de écht wijze man kan iets zó uitleggen dat iederéén het begrijpt.

Maar het zal wel door de drank komen.

Ik ben het met Soothe eens. Stop met die zooi, het aanrechtputje is er goed voor, meer niet.

Ik had vandaag (nou nee niet echt) met al dat klussen ook de gedachte aan een biertje: maar dacht gelijk aan de nadorst, de hoofdpijn, dat is geen verstand van me, maar die gedachten plopten gelijk naar binnen. Gelukkig zit dat in mijn systeem inmiddels.

Ik vind je een aardig vent, die ik leuker vind als die nuchter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Har, je zou die bierkoerier van jou een moeten vragen of ze een modus hebben dat ze bij bepaalde mensen NIET MEER BEZORGEN. Het is me een drama, 24 uur per nacht bier bezorgd in huis. Is tuurlijk ook hartstikke duur, dus om de kosten per blik te drukken neem je er een áántal (lees: véél) zou echt verboden moeten worden. Ik ben tenminste veilig als de winkels dicht zijn. En sowieso omdat ik wel naar de winkels gá maar niets koop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,

het spijt mij maar je postings zijn onbegrijpelijk voor mij.
Ik ben dan ook maar een simplele ziel, wellicht komt het daardoor.
Jammer hoor, ik zie je veranderen in een compleet andere man.
Pak jezelf beet Har, kappen met die drank.
Als de sluizen eenmaal geopend zijn is er geen houden meer aan,
daar zijn je postings wel het bewijs van.

Zo ik ga nuchter en wel mijn werk opzoeken.
Fijne dag allemaal.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...