Soothe Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Gem, verveel je jezelf?21.30 uur Nedeland 1 is Javier Guzman, leuke afleidind!! Groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Pfffff, dat is wel een heel effectieve dag Houtje!Je hebt wel rust verdiend!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 quote: Originally posted by: GemHalloooooo oooooooo oooo ooo Het echo-t hier gewoon, zooooooooooo stil! stil stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Soothe,ik verveel me enorm! dank voor de tip! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Wannes, is still around, but live is =n,k,,,,,,,,,,,,,,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Hier is de rust weer weergekeerd, ik kreeg het vanmiddag echt even niet meer op een rijtje. Ben inderdaad met de hond gaan wandelen en nu net mijn huis schoon genoeg gemaakt, gewoon alles weer op orde en overzichtelijk! pffft, dat was een lichtelijke paniekaanval vanmiddag maar ook niet zo raar, ben te weinig vrij geweest en dat leidt wel af voor donderdag maar op een gegeven moment moet er wel ergens rust ingebouwd worden.Ik mocht vanavond de buurtkatjes eten geven, heerlijk al dat gedartel om je heen. 2 volwassen poezen en 4 kittens.Affijn, ik knap gelukkig weer wat op, die hele expositie en alles erom heen vloog me even aan. Uitnodigingen zijn de deur uit, posters hangen, visitekaartjes zijn klaar, prijzen zijn bepaald, alleen nog een gastenboek maken, site updaten, nog een site updaten, ma-di-wo werken, morgen de hele dag op stap en morgenavond een eetafspraak.. ach valt mee toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Houtje,Ben ik blij voor je dat je jezelf nu eens een keer heerlijk verwend hebt met een malse, lekkere biefstuk in een restaurant.En ja, ik vind jou erg onmatig wat werken betreft. En weet je, je vraagt de visite gewoon om even te helpen als verjaardagscadeau. Voor nu: slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Hanneke: ja hahaha, laten we er maar eens vrolijk om lachen. Het is mijn eigen ervaring.Ik snap nu nog niet HOE ik het voor elkaar heb gekregen. Geen zin meer, geen puf meer. Uitgeput.Maar het moet eruit komen!! Eruit persen die handel. Ja zo heb ik het echt ervaren. En toen het klaar was dacht ik : 'nooit meer', maarja, nu denk ik toch al weer stiekem aan de 'volgende', haha.Soothe: maak me tocht wel wat ongerust om je. Je postings wegen zwaar. Pas op nu.Denk na, hoe je uit dit dal kan komen. Je bent niet zielig trouwens. Je bent harstikke goed bezig.Tapas: ik ben ook een beetje hyper. Niet normaal meer wat ik allemaal onderneem en kan gewoon niet stoppen. Moeten we dus voor oppassen. Op tijd toch een pauze nemen. Sommige dingen toch even laten liggen. Toch geeft het me een kick om mijn 'huis' weer terug te krijgen. Weer huisvrouw te kunnen zijn.Heb jaren moeten zorgen en zorgen en zorgen, daarnaast een studie EN huishouden. Nou van dat huishouden kwam dus niet veel terecht.Anjo: wat een spirit. Ja, ik begrijp je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Hoi Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Wannes,Goed dat je er nog bent.Leven wordt beter!Tapas,En nu: PAS OP DE PLAATS ... RUST!Denk aan je eigen stelregel!An, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Corinne, een oude smid blijft een oude smid, maar mijn tranen doven het smidsvuur, ik heb enkel nog muren om tegen te lopen, en nuchter verandert er niets aan,greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Nee, Wannes, maar nuchter kun je het tenminste wel overzien en kun je kijken op welke punten je veranderingen kunt maken. En nu doven je tranen de vlammen in je smidse en vertroebelen ze je zicht en dat is zeker niet leuk, want zo kun je niet goed je werk doen.Bedenk echter dat als je alcohol in je vlammen morst, je het zicht helemaal kunt verliezen en dan kun je nooit meer dit schone werk doen.Dus hoe je het wendt of keert, nuchter blijft beter, al wordt het niet allemaal ineens rozengeur en manenschijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Ja hoor Corinne, vanavond verplichte rust!!! ga zometeen Wallander kijken, mijn favoriete detective op de belg. Ondertussen ben ik My big fat greek wedding aan het opnemen.Morgen wordt ook een heel leuke dag. We hebben een (landelijke) buitenlandse hondendag georganiseerd, nou ja we.. ik heb alle pr gedaan.. maar niks aan de organisatie hoor.Het logo is 'mijn' Tapas (www.bhd.buitenlandsehonden.nl). Ik ga morgen dus weer heel veel bekenden tegenkomen van een ander forum waar ik ook op schrijf, er is een dierenarts, gedragsdeskundige, dierentolken, voedingsadviezen, een heleboel stichtingen die iets met buitenlandse honden doen, er zijn workshops, een rasloze hondenkeuring, affijn, geen tijd om me te vervelen, maar zowel Tapas als ik zullen morgen bekaf zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Hoi, ben er ook maar toch met zo'n zwaar geschut bezig Tsjongejonge.....heb het over de tekst hé! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Deel 1.Foutje.Auw fout. Dit was onderdeel van deel II Ga naarstig op zoek naar deel I.....heb me toch een inspiratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Tapas,Dat wordt dan wel LEUK moe.Har,Ja, het is ook moeilijk om niet in de verleiding te komen om hele lappen tekst te schrijven.'k Voel met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 quote: Originally posted by: CPASHar, Ja, het is ook moeilijk om niet in de verleiding te komen om hele lappen tekst te schrijven.'k Voel met je mee. Weet je Corinne, ben hard bezig alle depressies een trap onder de kont te geven maar dat kost me toch een hoop woorden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Har,Ik ben benieuwd naar deel II Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Enne, schrijf maar door, want het boeit me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 quote: Originally posted by: CPASEnne, schrijf maar door, want het boeit me. Heb je deel I al gelezen over Ziza? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Voor de duidelijkheid: ben nu mijn tekst in stukken aan het hakken. Bare with me, stap 13 is natuurlijk ook niet mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Pfuhh...lukt me zomaar niet, om onze beste Ziza te evenaren dus plaats maar even mijn Stap 1:Hoi hoi beste soortgenoten, hier ben Har. Nog niks bijgelezen dus please excuse me. Roerig paar daagjes gehad, mind-boggling so to say maar weet weer een beetje van voren hoe ik van achteren leef.Heeft toch wel veel met het filmpie "What the *bleep* is happening" te maken. Kreeg de tip van ons aller Water, nadat ik hier een onvolledig en beneveld relaasje heb geplaatst; met de nadruk op waarom ik niet begreep dat jullie niet begrepen, dat ik me druk maak over aliëns....kan je het nog volgen? Duh....zocht weliswaar terecht, aandacht voor de plotselinge * bleeb* in mijn beleving, maar maak de fout dat zowel ik als jullie daar niet genoeg van weten en er dus niet zomaar herkenning kan zijn in een paar woorden. Laat staan door het stempeltje van jullie, omdat ik gedronken had. Niets mis met dat stempeltje hoor, daar niet van. Ik heb mijn leven lang (hooggevoeligheid enzo) al de fout gemaakt, dat ik mezelf niet goed uitdruk oftewel goed kan uitleggen wat ik bedoel. Yep, ik heb een belevingswereld die uit chaos bestaat. Daar hebben ze zelfs een theorie over gemaakt Mijn woorden zijn: je moet haast wel dwalen om de waarheid die er toe doet te kunnen vinden...maar ja, dat dwalen kan ook je val betekenen, zeker als je alcohol tot je bondgenoot maakt Zoooo jammer, maar daarover later meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 quote: Originally posted by: Harquote: Originally posted by: CPASEnne, schrijf maar door, want het boeit me. Heb je deel I al gelezen over Ziza? Ja, maar ik mag nog geen commentaar leveren. Ik wacht tot ik je hele verhaal heb gelezen.Goed gelezen, he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Deel IIUh...ben geen nutty professor of zo, want ik heb nooit iets geleerd (aangenomen) wat een ander mij vertelde...scoorde op div. intelligentietests wel ruim boven de 130, maar daar wordt zowel de tester als ik de geteste niet wijzer van. Trouwens, ik snap nog steeds niet, waarom ik zo hoog ingeschaald wordt....dus blijkbaar deugt er toch iets in die testen ondanks mijn niet aktief deelnemen aan onze constructieve maatschappij. Bén niet te plaatsen, al vanaf jonge leeftijd. Best wel een dilemma voor mij, maar.....en dat is de bevrijding, MOET ik wel in een hokje thuishoren? Ben eigenlijk een boekenmens, oftewel een ontvanger van gedoseerd doordachte informatie maar gedraag me er totaal niet naar, sinds ik op internet aan het plukken ben. Van de hak op de tak, van het een naar het ander, om ziek van te worden (.....) Dit forum o.a. is een wirwar aan ervaringen, die mij weliswaar raken maar niet wijzer maken, ik vergelijk me teveel met anderen...Ziza bijv. wil ik wel eens als voorbeeld nemen (hoop dat de beste man dit leest ) In die zin, zou het goed voor mij geweest zijn als ik mezelf had aangeleerd kennis tot me te nemen op een gefundeerde en hanteerbare manier. Logica past wel bij mij...haha... maar ik laat het gevoel eerst beslissen. Arme ik. Chaos ten gevolg, want er valt zoveel te leren wat ik door eigenwijsheid niet machtig ben omdat ik niet kan/wil luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2008 Deel IIIZIZA, ja jij! (sorry, moet jou er gewoon effe bijslepen)Waarmee gezegd Ziza, dat ik je voorstelling van alcoholisme als ziekte of dwaling betwijfel. M.a.w. ben je nu werkelijk die kl*&tzak kwijt, die je eens naar eigen zeggen bent geweest? Heb je werkelijk overstegen waarom je een kl@#tzak bent geweest? 12 Stappen zijn maar 12 stappen hoor om anders te denken en te verwerken, maar heeft je verleden van verzet je ook iets te vertellen? Waarom ben je zo afgedwaald? Een te groot ego misschien maar heeft dat ego je ook niet iets te vertellen? Niet mijn zaak, duidelijk. Maar jouw ego roept reacties op....kan jij ook niet helpen natuurlijk. Die van Corinne bijvoorbeeld.Laat ik het maar bij mezelf houden: ik heb iets met jou uit te werken.Tussen haakjes (degene die de 12 stappen tot mentaal overwinningsmeganisme heeft gemaakt, verdient niets dan lof en zijn volgelingen ook) maar....in hoeverre is de leer onderhavig aan veranderingen? Eng onderwerp hoor, heb dat zelf in de jaren negentig ondervondenWaar kwam dat verzet vandaan...misschien is het wel niet gemeen bedoeld naar anderen toe, maar juist een schreeuw om bevrijding geweest. Ik weet dat ik je met deze stelling iets opleg. Lekker puh....jij doet niet anders. Waarmee niet gezegd dat ik geloof in jouw overwinning mis, je hebt immers een boodschap. Duidelijk, die bestaat uit 12 stappen maar waarom wordt je hier zo vaak aangevallen? Wat is werkelijk jouw kracht Ziza? Om verder te zien dan je verleden je gebracht heeft...of toch een compromis te sluiten door een teacher voor anderen te zijn. But what about arrogance Ziza? Ongetwijfeld ben je een goed manager en daardoor weer onaantastbaar...misschien wel een herhaling van het voorafgaande. Ik benijd je kracht, maar betwijfel je inzichten.Daarmee wil ik je niet ontkrachten, deel IV volgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden