Spring naar bijdragen

zaterdag 39 augustus 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

Ze heeft ook nog bijpassende voile gordijnen (snik snik) die voor die groene geschoven kunnen worden.

De kamer wordt nu spierwit met op de lange wand die nu kaal is, een diagonaal in verf geschilderd, kleur weten we nog niet.

Ik ben nu met de moeilijke muur bezig (buitenmuur, huis is 40 jaar oud), met gaten en beton met stenen en géén last van mijn nek maar wel van rug en kramp in benen. Ben het al zat en het grootste deel moet nog.

Behangen vind ik juist leuk om te doen, dat schiet zo lekker op, lekker dankbaar werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tapas, wéér een waarheid van je.

Ik zit ook wel een krijsend tegen mijn Ex tekeer te gaan als hij drie weekends de kids niet heeft wegens twee weken Canarische Pleetjes Eilanden ...

en dan bel ik later altijd terug en zeg sorry dat ik zo tekeer ging maar het wordt me af en toe gewoon te veel zo lang alleen voor de kinderen zorgen ( ...én de schoolavonden waar hij nooit komt, ... en de sport die hij nooit doet, ... en rijden voor de clubs dat hij nooit doet (... maar dat zeg ik niet tegen hem .... maar telt mij bij wel mee om over te rooie te gaan) en dan ook nog 1 op de 4 weekends dat hij ze heeft wordt het afgebeld omdat
ofwel Baby-Wurm-Dreumes ziek is (hij gaat met de kids naar zijn andere huis altijd ivm ruzies en gekrijs in het verleden)
ofwel omdat Nieuwe Geliefde migraine heeft, mèn ik heb zo vaak migraine en dan kan ik ook nog eten koken hoor of ze om een patatje sturen.

Dat zeg ik allemaal niet, maar dan zeg ik gewoon heel recht-toe-recht-aan: als je je een inleeft in mijn situatie kun je je toch ook wel voorstellen dat af en toe het deksel van de stoompan afschiet?
En sorry dat ik tegen je uitbarstte, jij kan er ook niets aan dat Wurm ziek is of Geliefde ziek is, blablabla. En kijk, breng je dat een beetje aardig, en gooi je niet alles uit die stoompan over zijn kop, dan snapt hij het ook wel. Voor zover dat dan voor een man mogelijk is hè. Sorry heren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Caro, gecondoleerd.

Wel een heel verlies voor zijn vrouw en kinderen. En gelukkig maar, dat iedereen dt van die drank is vergeten ja.

Maar ja ALS is ook een lijdensweg. Ik zou liever in één keer aan een hartkwaal overlijden dan dat ik jaren lang nou ja zoveel jaren duurt het niet eens, steeds minder lichaamsfunkties overhoud, en niet meer kan praten en beademd moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Corinne nog bedankt voor de fliesitaties met 34 maanden, tja, wat een tijd hè. Ik heb mijn 1000 dagen jubileum ook gemist, ben nu op dag 1037 maar weet niet goed wat ik nou met dei uitlglijder van 2 augustus moet doen. Opnieuw tellen vind ik té hart, stradagen in mindering brengen klinkt wel ikee, mar HOEVEEL dan?

Nou ik begin in te dommelen dus AKTIE EN HUP,,,,,,,,,,aan dat behang gaan hangen Houtje !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee, zit ik hier in mijn zielige uppie te schrijven.
Logisch met dat mooie weer.
Bij mijn is het momenteel weer de omgekeerde wereld.
Leven in de nacht en slapen bij de dag.
Vannacht mijn laatste dienst en dan ben ik er voor dit jaar vanaf.
Niet veel andere bijzonderheden te vertellen.
Groetjes aan allen.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, Albertina, zwaar hoor, die nachtdiensten, ik ben blij voor je dat je er nu weer vanaf bent, kan je weer meedoen met het normale leven.
Prullenbakplan is klaar, keuken is schoon nu nog die andere 15 taken doen en dan is het klaar ;)
hellep!! affijn, ben een beetje hyper, raar he!

zit te denken dat de gordijnen nog wel gewassen kunnen worden en oja een bedrijfsplan schrijven kan ook nog wel even tussendoor bij die al 15 te doene taken... ehm..

maar wees niet bang, daar helpt drank niet tegen. Neem wel een pammetje en ga even voor de tv zitten
tuuterdetuut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja,. Pip, ik krijg ze maandelijks mee. Ben een verwend nest. Ik heb mijn huisarts goed afgericht. Hij weet dat ik ze bij tijd en wijle echt wel nodig heb en omdat ik ze heel netjes gebruik doen we daar niet moeilijk over. Maar nu helpt het even niet helaas... ik blijf in de stress-stand staan en zit enorm in mijn hoofd... ik ga maar eens een to-do lijstje maken wie weet dat dat wat meer overzicht geeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Dat heb je goed gedaan Pip! Geniet maar lekker van je lekkere hapjes... :)

Hanneke skriptsie... Petje af! :present:

Tapas... WOW.. Gooshe Frabba!! ;)

Houtje, druktemaker die niet zonder kan.. :D

Albertina.. welcome back to real life! :wacko:

An-netje... lekker van je tuin genieten ook! :present:

Soothe&Anna.... :heart:

Kom net na 6 uren van de trap... Nu is het eerste huisje 1 keer in de verf, dan moet huisje 2 nog, maar daar moet de oude verf er helemaal af (perkoleum). Dus dat wordt krabben met de verfbrander.... :D.
Voorlopig maar even tevreden hiermee zijn! Straks BQ-en, Klaas is naar de Appie, krijgen vriendje-dat verhuisd-is te logeren. Dochter won de tweede prijs. Morgen is het koopzondag, en dochter beloofd.......................................................................................................................Pfffffff!!!! :P

Anjo, wat heb je op een waardige manier afgesloten! Ik hoop dat verder op je pad komt wat je wenst! wat een goed idee van die kindertelefoon..Succes! En rustig aan meis! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Ben de hele dag nog niet toegekomen aan de compu. Niet dat ik dat ding nu miste, maar jullie wel.

Als gewoonlijk in het weekeinde ben ik wasactief. 't Is ook daaraan te merken dat dochter weer thuis is gekomen (met een berg wasgoed). Morgen zal ik dan ook nog strijkkwartet spelen. Ondanks het mooie, zonnige en warme weer vandaag valt het aan de wasdraad drogen ontzettend tegen.

Man is nu begonnen met het eten klaarmaken. 'k Ga zo dit korte draadje doornemen en dan misschien nog een dutje voor het eten.

Tot zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Bedankt voor de welzijnswens.
Ben blij dat bij jou en bij mij vannacht het Zandmannetje, het Mannetje van de Maan, Morpheus en de rest van de slaapkraam hun beste beentje hebben bijgezet.
Laat ik nu liever het behang van de muur halen! Komt ws. omdat het niet plakt als ik behang en er prompt weer afvalt.
Je bent na die slippartij gelijk weer opgestaan. Gewoon doortellen. Opnieuw gaan tellen werkt m.i. contra-productief en demotiverend.

An,
Ik moest gisteren ook wachten op mijn schaapje. Helaas ga ik na haar thuiskomst altijd nog even door. Vanavond is ze weer weg.
Diegenen die door het drinken mager werden/worden, zijn degenen die niet eten en alleen maar drinken. Ik raakte ook wel ondervoed, maar dat was omdat mijn lever het veel te druk had met het verwerken van de alcohol. Dik was ik dus wel. Ik had net een hoogzwangere buik en een dik hoofd met onderkinnen. Verder was ik gewoon zoals nu. Dat waren wel 13 kilo's pure alcoholsuikers die vastzaten.

Carolien,
ALS is geen prettige ziekte. De moeder van mijn man is er aan overleden. Zij is wel altijd bij haar volle verstand geweest. Het is een vreselijke snel slopende ziekte.

Marjo,
Vergeet de slogan van Tapas niet: "Als je je goed voelt en denkt alles aan te kunnen, bouw dan juist rust in; als je je belabberd voelt, probeer dan net wat meer te doen dan je eigenlijk zou willen. Op die manier bewaar je het beste e evenwicht al klinkt het zo tegenstrijdig als wat."

Pippi,
:)

Woman,
Eindelijk over.

Adam,
Gefeliciteerd met 200 dagen! :D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Gem,
Ik ben ook blij dat je weer een internetverbinding hebt. Je aanwezigheid hier is altijd inspirerend.

Anna,
:)

Anjo,
:present:

Hanneke,
Bevallen viel voor mij wel mee. Ik vond het veel prettiger dan ongesteld zijn. Minder pijn en korter en daarbij nog een beloning waar ik nog steeds plezier in heb. Het zwanger zijn vond ik wel wat minder.

Tapas,
Rustig aan! Je draaft veel te hard, straks ga je nog in galop. Take a break!

Albertina,
Zo, jij mag weer gaan wennen aan een normaal dag-nacht-ritme.

Soothe,
Nou, jij zielig! Je bent net zo goed verwend! Nu weer even op eigen benen, zodat je het niet verleert! En ... je hebt weer iets om naar uit te kijken! Loverboy :heart:

Zo, nu ga ik nog even rommelen en dan is het weer etenstijd.

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, nee hoor niets zwart-wit aleen wil ik vanavond in een schone kamer slapen.
Het was een beetje een puinzooi. Dus straks lekker onder de douche, pj aan met een pot thee en dan lekker zappen. of een partij janken we zien wel wat er langs komt.
Aan de andere kant klink jij wat minder rustig, misschien zou een lange wandeling met Tapas wat meer voldoening geven dan poetsen?
En weet je wat pas echt spannend is er stonden 3 vacatures in de krant!!!!! Dat heb ik nog nooit gezien zo vroeg in het schooljaar.

Ik ben gewoon zo trots op mijzelf of misschien is trots een verkeerd woord. Zo nu en dan komen er dingen voorbij zoals bijv. X zijn laatste ziekenhuis opname. Hij was zo angstig dat hij zijn moeder had gebelt. Zijn moeder is niet zo stevig. Dus heb ik haar gerust gesteld dat het niets voorstelde, terwijl mijn eigen hart ook nogal te keer ging. Brian gerust gesteld.
Dit hele jaar met angst voor angst, mijn vriendin die overleed, de meiden die aan het projecteren waren,
X die soms ook best pittig kon zijn. En wat heb ik bij tijden gezopen en wat ben ik boos geweest en dan nog die k%$# verhuizing en de angst voor de toekomst en hoe hij zou sterven.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik dit nooit meer zo hoef mee te maken maar kijk mij deze week eens IK FIETS ZONDER HANDJES. En een heleboel mensen die om mij heen rennen om mij op te vangen als ik val waaronder een heel forum!!!!!! en dat is maar goed ook want natuurlijk ga ik een keer op mijn snufferd.

Maar voor nu wil ik gewoon gaan leven en wat liever voor mijzelf zijn. Ook iets nieuws maar er zijn hier plenty of mensen op het forum die inspiren. Kijk naar jezelf of naar Fran etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Anjo en Pippi kan ik niet antwoorden, maar voor mezelf sprekende:

Ik had een zéér effectieve dag, helaas niet qua was en boodschappen en zo, maar wel qua behang-verwijderen, de héle kamer van dochter is schoon (ik????? onmatig????? nee joh, gekkie !!!!) zodat we morgenmiddag eventueel het eerste velletje ertegen aan kunne plakker als dohter dat wil. De gemene hoeken en gaten ken is nog van de vorige keer behangen, 5 jaar geleden toen we hier kwamen wonen. O ja ik heb plaatjes gepost inderdaad herinner ik me nu. Ik ben zó moe dat ik op de fiets zat te slingeren en door een "verkeersregelaar"werd geadviseerd te gaan lopen.

Want jaaaaaaaaaaaa, voor het eerst in mijn bestaan als alleenstaande vrouw was ik zó moe na het behang krabben, wat wil je, ik was om 19.30 uur klaar, dat ik niet eens de puf had om een ei te bakken en dacht kom: ik ga al die wijze raad van die lieve forumvrienden en vriendinnen eens opvolgen en lekker een biefstukje eten met een a.v. biertje (natuurlijk). Heerlijk zitten eten, lekker dooreten, had zo'n honger, 20 euro afgerekend en weer naar huis, Heerlijk. Heb ik nou 6 jaar voor nodig gehad, hoop dat de rest minder lang duurt.

Zit nu aan een halve liter spa rood (knoflook is scherp van de steaksaus) maar was wel verrukkelijk, en het heeft wel iets, niet steeds op je disgenoot hoeven wachten maar gewoon schransen. Jammie. De kids zijn nl. onverwacht een nachtje bij mijn zus. Vandaar.

Dochter haar kamer nog helemaal gecleand om 19 uur en opgeruimd, ze wil gekleurde vlakken (diagonalen) maar we gaan eerst alles spierwit behangen, en daarna verven.

Ik zou het gráág volgende weekend af hebben, was straal vergeten dat ik dan jarig ben en een lunch geef voor één tak van mijn familie (van mijn vader). Die zijn nog nooit hier geweest. En aangezien ik een mooie leeftijd bereik, heb ik onwijs leuke uitnodigingen gemaakt en komer er tussen de 12-14 man lunchen dus dan is de tent wel vol. Maar ze komen ook allemaal mijn huis kijken dus dan is een behangloze kamer van dochter niet zo leuk. Vandaar dat ik me lettelrijk druipend in het z.w.e.e.t. (zeer warme extractie en (lijkt op) transpiratie) heb gewerkt.

Maar ben nu helemaal stuk, dus pam erin en naar bed.

Nog even lezen en dan naar bed.

Dpeoooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...