Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 september


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hier nog lekker ouderwets XP, maar wel als browser slimbrowser met tabbladen, dat bevalt erg goed.
op de mac heb ik OS 10.4 en camino als browser, ook met tabbladen.
Je zou kunnen zeggen dat ik tabbladenverslaafd ben wat internet betreft.
ben wel benieuwd naar dat google chrome!

Regent het bij jullie ook zo ontzettend veel en hard? ik ben nu al 2x ontzettend natgeregend en overal hangen weer regenpakken, poncho en jassen te drogen en een paraplu uit te druipen, bah, niks aan!!

Maar ik hoef alleen nog morgen te werken en de foto's in te pakken zodat ze vervoerd kunnen worden, moet nog titelkaartjes maken en stickers voor achterop de foto met de oplage, de titel en mijn naam. De kaarten moeten morgen nog afgedrukt worden en ik moet nog wat verzinnen voor een gastenboek.. hihi, valt mee toch.
Dan donderdagochtend naar de expositie-lokatie en de boel ophangen, zal nog puzzelen worden wat naast wat moet. Daarna thuis uitrusten en me optutten voor de opening... nog 2 nachtjes slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, even voor de duidelijkheid je hebt me niets verkeerds verteld hoor. Vond het zelfs een goede zet van je dat je het een ander hebt aangegeven...die film was een goede tip om het logischerwijs een plek te kunnen geven. Maar het laatste waar ik me nu mee bezig moet houden en dat is weer niet jouw schuld. Weet er heus wel meer van, maar dat is er nou niet bepaald helder uitgekomen :$
Zal voor een andere keer zijn, dat ik me in die materie ga verdiepen.
Die onzin over IQ ging alleen maar over het feit dat ik het juist NIET op een rijtje heb momenteel, enfin...dat is WEL duidelijk geworden.
Sjongejonge...heb beste voor mij zou zijn om een kuil te gaan graven, moet ik er niet zelf invallen natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe: tja, we weten maar minimaal hier van elkaar he? Misschien dat ik eens naar een meeting kan komen, ik ben onderhand ook erg benieuwd.


Har: ach zo zie je maar dat een mens verschillende kanten heeft. Ben je van jezelf geschrokken. haha.
Ach, het kan erger denk ik dan. Moet je mij zien als ik 'hik ' aan de zuip ben. Echt niet te geloven hoor.
Ja, jij hebt me wel van de drank gehouden hoor, sterker, je kwam net op tijd, haha .
Joh, we lachen er eens om.
Ga je weer opnieuw beginnen Har?
Of beter, ga je weer verder na je 7 maanden. ZEVEN maanden Har, die gooi je toch niet zomaar weg.
Heb ik je wel ingehaald nu.... en JIJ gaat mij niet meer inhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik Dr. Phil proosten met Oprah Winfrey!! Komt er een met een glas champagne en een flesje water.
Zegt die rare Phil, 'ik drink niet en neem dus water'. En hij drinkt uit een flesje water.
Kijk dat vind ik nou eens een goed voorbeeld voor die rare wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, niets aan de hand. Nou ja, met jou wel. Nog een beetje uitkateren hè.
Niets op het forum triggert mij. Anders bleef ik uit lijfsbehoud wel weg.

Is het mijn opmerking: Ben ik de volgende? Ik zou de volgende kunnen zijn, maar dat ligt niet aan jou!
We zouden allemaal de volgende kunnen zijn, zo realistisch ben ik wel.

De tien maanden waar ik naar toe schuif zijn geen garantie, dat ik niet kan gaan glijden. Ook ik zit complex in elkaar Har. Dan gaat het spoken in het koppie, dan is er een flits, dat een wijntje me alles weer in het juiste perspectief doet zien.
Wat een onzin, het juiste perspectief wordt chaos en tragiek in z'n ultieme vorm!

Har werk er aan. Ik schuffel wel door. Maar garanties zijn niet te geven.

Groet.


*** Barst van de fouten, vandaar aanpassing!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Wat een onzin, het juiste perspectief wordt chaos en tragiek in z'n ultieme vorm!


Har werk er aan. Ik schuffel wel door. Maar garanties zijn niet te geven.


Groet.

Oké man, blijf realistisch! Ik ga morgen toch maar even naar de dokter. De emotionele schommelingen zijn me te groot. Heb nog nooit medicijnen gebruikt (wel refusal) maar niets voor mijn mental state of mind. Ben daar zo huiverig voor, omdat ik me juist gedempt voel als het slecht gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...