Spring naar bijdragen

donderdag 4 september 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 126
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben overigens niet aan het vluchten maar wil het na overleg met mijn huisarts nog even afkijken!
Heb gedronken en er ging wel degelijk een depressie aan vooraf! Heb dat nog nooit zo duidelijk ervaren, zonder dat er aanleiding door foute omstandigheden voor was. Zie het dus nu voor het eerst LOS van elkaar.
Heb met haar daar GISTERENMORGEN een gesprek over gehad, zit hier niet zomaar op eigen titel te fantaseren.
Wil alleen niet meer met jullie over mijn bedenkingen en afwegingen praten...want dat maakt het alleen maar moeilijker.
Dat bedoelde ik juist met de opmerking dat ik het voortaan alleen maar over mijn daden en of belevenissen wil hebben hier op het forum. zowel goed voor jullie als voor mij.

SNAP DAT DAN!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

har aan jou voor ik slapen ga .
ieder mens is in staat zijn /haar grdachten te verzetten als men het zelf wil , buig je gedachten om naar mooiere zaken en laat de mindere los als je dit echt wil dan lukt het jou wel , zonder dit har had ik al lang onder de grond gelegen en dit meen ik
spaans gezegde " lo negativo siempre tiene algo positivo ":heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Sandman

Zet m op Har, zuipen jongen tot je nek kraakt

Zielig figuur

Hou het bij jezelf wil je! Wat een loze reakties zeg op mijn serieuze postings vanavond, kwam ik daar nou voor terug! Zegt meer over jullie dan over mijzelf op dit moment.
Ben ik zo onduidelijk????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
blacky

har aan jou voor ik slapen ga .

ieder mens is in staat zijn /haar grdachten te verzetten als men het zelf wil , buig je gedachten om naar mooiere zaken en laat de mindere los als je dit echt wil dan lukt het jou wel , zonder dit har had ik al lang onder de grond gelegen en dit meen ik

spaans gezegde " lo negativo siempre tiene algo positivo ":heart:

Ben ik nu zo onbereikbaar Blacky? Dacht toch echt dat ik heb geprobeerd heb vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

quote:

Originally posted by:
Har

Ben overigens niet aan het vluchten maar wil het na overleg met mijn huisarts nog even afkijken!

Heb gedronken en er ging wel degelijk een depressie aan vooraf!

SNAP DAT DAN!!!

Heb TOEN gedronken Pippi, niet vanavond! Mijn god zeg!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, je refereert aan je terugval van vorige week begrijp ik maar de manier waarop je het opschrijft is ook te lezen als dat je nu gedronken had.
Dan is het niet raar dat anderen daar heftig op reageren toch? niet leuk maar wel begrijpelijk

Je foto van vandaag past inderdaad in de sfeer van mijn spiegelingen, grappig!

oja en de dagelijkse gedachte van vandaag vond ik zeer toepasselijk op inmiddels gisteren:

Als je waagt, groeit je moed. Als je aarzelt, groeit je vrees.
Mahatma Gandhi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, je bent inderdaad heel onbereikbaar vanavond, je probeert ons van jouw gedachtenspinsels te overtuigen. Het is momenteel jouw waarheid maar niet DE waarheid, trouwens die ligt zowiezo altijd in het midden ;). Jij denkt nu dat iedereen tegen je is maar ik lees het als dat mensen zich zorgen om je maken en proberen je te laten stoppen met al dat denken en analyseren.... maar jij blijft het zien als 'iedereen is tegen mij' Nee, niet tegen je, maar begaan en tegen je gedachtenspinsels waarmee je jezelf gek aan het maken bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tapas

Har, je bent inderdaad heel onbereikbaar vanavond, je probeert ons van jouw gedachtenspinsels te overtuigen. Het is momenteel jouw waarheid maar niet DE waarheid, trouwens die ligt zowiezo altijd in het midden
;)
. Jij denkt nu dat iedereen tegen je is maar ik lees het als dat mensen zich zorgen om je maken en proberen je te laten stoppen met al dat denken en analyseren.... maar jij blijft het zien als 'iedereen is tegen mij' Nee, niet tegen je, maar begaan en tegen je gedachtenspinsels waarmee je jezelf gek aan het maken bent.

Ik denk het verschil wel te kunnen lezen uit de reacties...no hard feelings. Voel me niet zozeer aangevallen maar wel verkeerd begrepen....behoorlijk verschil.
Ben niet achterdochtig, wel voorzichtig ;)

We vullen het ooh zo graag voor elkaar in, ik niet minder :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien nog even uitleggen dat ik met onbereikbaar juist bedoel dat IK me anders moet verwoorden om nog meer afstand te kunnen verkomen. Ik begrijp jullie emoties en belevingswereld wel, maar kan me voorstellen dat het andersom moeilijk is want daar ligt juist mijn zwakte....AL VAN KINDS AF AAN, dat ik dat niet goed kan verwoorden. Dat we nu niet weer het geleuter krijgen dat alcohol die veroorzaakt heeft. Natuurlijk heeft het dit wel versterkt.

Maar nu hoop ik eindelijk eens bij de kern uit te komen....de oorzaak van MIJN probleem. Geef me de tijd en ik antwoord alleen nog maar met Ja of Nee ;):D Prachtig als dat voldoende is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Kom weer uit bed zeilen wakker van de pijn.

Har, ik heb een grandioze tip voor je. Ik zal het ff inkopiëren. Dit zei mijn psycholoog van Annazorg tegen mij over het met je zelf werk en analyseren:

Verder wil ik je nog een metafoor vertellen waarvan ik denk dat die past bij je derde leerpunt. Soms wordt het 'nadenken over jezelf' ook wel vergeleken met drijfzand. Hoe harder je je best doet om eruit te komen, hoe dieper je erin wegzakt. De beste oplossing is dan om rustig te blijven, en even stil te blijven liggen zodat je weer naar de oppervlakte drijft. Zo is het ook wanneer je téveel wilt nadenken over jezelf, en de processen die spelen.
Jij geeft aan dat je jezelf niet té hard bij je lurven omhoog moet trekken, en misschien kan je dat nog iets breder nemen: Waak ervoor dat je niet te hard gaat wroeten en verstrikt raakt in de processen die zich allemaal afspelen. Het is natuurlijk allemaal heel leerzaam, maar het moet je niet gaan overspoelen. Begrijp je wat ik bedoel? Het is goed om jezelf eens onder de loep te nemen, maar het is ook goed om dat weer los te laten en afstand te nemen.
Ik zeg overigens niet dat bovenstaande al bij jou aan de gang is, maar ik wil je er in ieder geval voor waarschuwen, en op wijzen.

dit vind ik erg van toepassing.

Ik stuur je dit stukje niet omdat ik kritiek op je heb, maar omdat ik virtueel om je geef. Doe er je voordeel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...