water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Kop op Har. Je hebt niet gedronken, dat is het belangrijkste. Goed bezig. En je deelt je strijd al door help te roepen, toch?Trouwens, er zitten hier wel meer einzelgangers en eigenheimers, zelfs daarin sta je niet alleen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Hallo har,Heel herkenbaar die emotie onder invloed of nuchter, we kunnen zo ontzettend veel medelijden hebben met onszelf.Ik en je niet goed genoeg om je n maatadvies te geven jongen, maar wat je nu aan t doen bent.Ik ben bang dat dat je ook niet verder brengt.Ga in godsnaam naar je huisdokter, en als hij je niet wil helpen, flikker m dr uit en ga naar n ander.Vraag....nee, eis n goede AD en refusal.Echt jongen je bent er aan toe, zonder lukt t je nu even niet.Je zal zien t werkt, t werkt echt.En val jezelf nu niet te hard, je bent en blijft ook n mens, n mens met flinke problemen.Maar ook deze problemen kunnen worden opgelost.Werk er aan har.Morgen naar de arts en gewoon opnieuw startensucces maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, wees niet zo recalcitrant. Neem wat mee van de mensen die het goed met je voor hebben!Of je drinkt, of je drinkt niet. Als niet drinken de keus is, dan wordt het weer afzien.Ga daar in mee. Geef dat verdraaide verzet op. Wacht verwacht je? Een nieuwe hemel en een nieuwe aarde. Onderga het, en als het kan zonder verzet. Hoe meer je tegengas geeft, hoe groter de behoefte!Har, als bamboe in de wind, MEEBUIGEN!!Niet onophoudelijk je gevoelsleven ontrafelen. Ik heb ook m'n k*t dagen. Ik wil niet drinken Har. Ik MAG, maar ik HOEF niet meer. Dat maakt verschil. Vergooi je leven niet!Ga weer foto's maken, leid je af.Wentel je niet in deerniswekkend zelfmedelijden. Ga er voor en.. Bek op't stuur!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Daarom raak ik elke keer weer verstrikt in doelen stellen...durf zelfs te bedenken dat ik die bereikt heb omdat ik het resultaat voor me (kan) zien en me daar naar ga gedragen; overlevingstrategie.Leef zo in een eigen wereld en dat is ook geconstateerd door deskundigen al eerder in mijn leven.Geen wonder dat ik het op heb met autistische mensen, herken er iets van mezelf in terug. Ben niet autistisch hoor, zo zwaar wil ik het niet laten klinken en ik praat het mezelf niet aan, maar ik ben wel overwegend gericht op mijzelf.En Ziza, nogmaals dat heeft in aanleg niets met alcoholisme te maken (no hard feelings)Neem afstand van het forum omdat ik me niet in staat acht op een goede en respectvolle manier contact met jullie te onderhouden, jullie te lezen en te reageren. Mijzelf weg te cijferen voor een ander.Heb genoeg aan mijzelf maar weet wel dat ik niet alleen ben omdat ik van jullie getuigenissen geleerd heb en daar sympathie voor voel, meer dan dat zelfs. Zal echter zelf met oplossingen moeten zien te komen die rust verlangen en juist niet door oeverloos delen van gedachten, die ik zelf nog niet rond heb.Hoop de juiste begeleiding te kunnen vinden. Ik ga verder!Heel veel liefs,Har Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Lees me aub goed, en je zult zelf begrijpen waarom reageren op een forum zo beperkt is...krijg een lading over me heen, die werkelijk niet gepast is! Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Jeetje Har, je hoeft jezelf toch niet weg te cijferen voor een ander?Ik zit hier toch ook voor mezelf?En of jij respectvol met mij omgaat, dat bepaal ik zelf wel hoor...Wingchun, ik snap d'r niets van. Leg uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, sorry hoor.Wordt volwassen aub, ga niet de zielige Har uithangen, daar prikken wij met zn allen doorheen.En autisme...hoe weet jij dat je dat niet bent, en al zou je t zijn wat dan nog.Raap jezelf bij elkaar.ga hier op dit forum niet lopen vissen naar bevestigingen van je belachelijke gedachten.ben je nou n vent die vooruit wil en er iets van wil maken, of wil je lekker zwelgen in zelfmedelijdenen hier bevestiging zoeken van je zielige ik.maak n keuze.Of ga door en stop met dat drinken en zoek hulp, of zuip lekker door.Jou Keuze, jou leven, maar niet de zielige Har gaan lopen uithangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 quote: Originally posted by: SootheWentel je niet in deerniswekkend zelfmedelijden. Ga er voor en.. Bek op't stuur! Groet. Soothe toch! Lees wat ik zeg! Het gaat goed met mij, laat het jou ook goed gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Nou doe allebei maar Wingchun... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 quote: Originally posted by: SandmanJou Keuze, jou leven, maar niet de zielige Har gaan lopen uithangen. Ik zielig? Dacht van niet....L E Z E N!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, ik heb hier genoeg ladingen over me heen gekregen. Iedereen zet je in de hoek. Je marcheert slecht. Je moet hulp zoeken. De mensen op het forum kunnen je blijkbaar niet bereiken!!Je projecteert en dat is alci gedrag!! Je gevoelens van onlust bij een ander deponeren.Ik praat weer met je, als je voor rede vatbaar bent.Het ga je goed Har!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Het gaat alleen maar over mij hoor, niet over wat jullie aan het forum hebben. Vind dat niet makkelijk om te zeggen, maar word daar op aan gevallen. Nergens voor nodig, ben alleen maar blij dat jullie die steun wel aan elkaar kunnen ondervinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Ik vertel alleen maar over hoe ik het zelf beleef, is geen oordeel over het forum of over jullie! Ik maai jullie toch niet de grond onder de voeten?! Respecteer nou gewoon wat ik zeg, ik zeg het zonder oordeel over mezelf EN over jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Jaaa, ik ben er ook weer. Het was een enorme verrassing toen ik opeens een lange kerel en een grijze kerel zag staan tussen mijn publiek vanmiddag, en daarnaast nog 2 dames... Adam, Soothe, Corinne en Stien!!! Ik vond het heeeeeeel erg leuk dat jullie erbij waren vandaag! en dat was best belangrijk voor mij.enne nog bedankt he voor het kadootje!! heel lief was dat! kreeg tranen in mijn ogen toen ik het thuis uitpakteIk heb de opening goed overleefd, kon de positieve verhalen goed aanhoren, en als ik maar regelmatig naar buiten kon vluchten voor een sigaretje was het goed te doen.De ansichtkaarten was ik helemaal vergeten op tafel te zetten en toen ze er eenmaal stonden was er een stormloop met file vorming. Die liepen dus als een trein! leuk!De muziek was prettig, de hapjes lekker, het gezelschap bijzonder, echt uit alle kringen om mij heen waren er mensen, uit de buurt, familie, collega's mensen van 2 fora, mede-honden-uitlaters, vrienden, buren, een allegaartje wat goed samen mixte! Het voelde veilig voor mij!enne... 2 opties op foto's, dus potentiële kopers!!!Daarna toch maar bij mijn zus gegeten waar ook mijn ouders broer en neef waren die ook op de expositie waren, was gezellig, en daarna nog eens door naar een buurtvergadering waar ik persee bij wilde zijn. Dat was wel wat veel maar toch blij dat ik gegaan ben en mijn ideeen over kunst in de wijk heb kunnen neerleggen.En nu zit ik thuis en voel me lekker rustig, terwijl ik had gedacht dat ik enorm zou stuiteren. Vannacht lekker slapen! en morgen weer verder kijken wat er op mijn pad komt. Bedankt dat jullie zo met me meegeleefd hebben en sommigen zelfs fysiek aanwezig waren! het was echt een mooie middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Ik jammer niet, ben juist realistisch over mezelf en zoek naar oplossingen. Jammer van de reacties hoor, ben ik nou werkelijk zo onduidelijk geweest over mijzelf? Ben eerlijk toch, maar blijkbaar neemt niemand meer de moeite om na mijn verwarde postings mij goed te lezen....kan ik me voorstellen daar niet van.Maar wat ik vanavond gepost heb mag je me op afrekenen. Is namelijk nuchter gepost en vanuit mijn hart!Doe ermee wat je wilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har,Ik lees wel goed, maar je projecteert jongen, precies zoals Soothe zegt.Leer nu eens iets, ga naar je arts en laat je helpenIk zeg dit niet om je af te zeiken maar omdat ik t goed met je voor heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 quote: Originally posted by: karinnekeHoi Har, Geef jezelf eens die schop onder je gat..als ik dat mag zeggen..mensen hebben hier het beste met je voor zoals ik lees..al dagen lang.....en je waardeert het niet maar voelt je aangevallen. Dat is niet correct..maar iedereen begrijpt dat je het moeilijk hebt..zoals ook anderen......het enige wat je kunt doen is doorgaan op de goede weg.......maar dat gejammer........daar schiet je niks mee op..sorry moest dit even kwijt.....ook goed bedoelt! Je draait het om, je leest me niet goed en je valt voor het gemak mij maar even aan! Ik waardeer wel degelijk wat mensen voor mij voelen, zeg alleen maar dat ik moeilijk weet te reageren en leg die "fout" bij mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Tapas, sorry voor deze 2 discussies. Ben blij met jouw succes, hartstikke goed meid! Daar gaat het om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, ik probeer je goed te lezen, maar er staat vanalles door elkaar. Je roept hier help en vervolgens zeg je ik wil het zelf doen. Tapas, wat een lekkere donderdag zonderdag heb jij gehad! Geweldig, en nu lekker nagenieten he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandman Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, niemand valt je aan, iedereen probeert wat zinnigs tehalen uit hetgeen je schrijft en er wat mee te doen.Niemand voelt zich aangevallen alleen jij.Stop dr mee nu.ik hoor wel weer van je, je bent nu echt niet voor rede vatbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Loud & clear, Wingchun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 ja, ik kan het, dat was voor mij ook een ontdekking, Dank je pip!Har, pas op, je zit jezelf weer richting een psychose toe te werken. Wil je dat niet dan zul je toch iets moeten ondernemen, huisarts, hulp, en stoppen met analyseren en denken en in plaats daarvan goed in het hier en nu blijven. Wandelen, foto's maken, fietsen, legpuzzel leggen en heel hard tegen jezelf "stop" roepen als je weer in de denkmodus staat. Dat is ook waarom mensen je hier een schop onder je kont proberen te geven, zet die denkknop uit want het is je grootste valkuil en levert je niks op.wat jij nu doet is controle willen houden over iets waar je geen controle over hebt en wat je moet gaan loslaten. En voordat je zegt dat ik je niet begrijp, Ik begrijp je maar al te goed want ben daar ook geweest, Mezelf helemaal gek gedacht, plan om hele schema's van oorzaken en gevolg te gaan maken om maar grip op mezelf te krijgen en alles te begrijpen ipv te voelen, want als ik mezelf eenmaal kon begrijpen dan zou ik wel grip op mezelf krijgen... FOUT!Jank, word boos, scheur een kartonnen doos in stukjes, rouw over alles wat anders is gelopen in je leven dan je gehoopt had, voel het verdriet en gooi het eruit, voel de pijn en gooi het eruit, niet met je gedachten maar met je gevoel! durf in die put te stappen zonder waarde-oordeel en laat dat er zijn wat er is.en als je dat niet durft, zoek daar hulp bij want dat is er wel degelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Water en Pip, heb jullie gelezen hoor en ik vind dat steunend. Sandman en Marieke proberen dat ook te zijn maar ze lezen me niet goed...daar heb ik vooral op gereageerd, onduidelijk ben ik al genoeg geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Dank je Tapas...weet je wat ik vandaag heb gedaan? Zal zo het fotootje plaatsen. Gadver, wat wordt wat ik verteld heb uit zijn verband gerukt zeg! Gruwelijk!Gefietst en gefotografeerd vandaag...en me rustig gehouden. Van deze kl@tediscussie raak ik juist over de zeik!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 tapas zalig toch , mijn beeldscherm ging extra stralen bij het lezen van je mail geniet ervan tapas en herinner jou deze dag als de gremlis weer eens komen aankloppen .pipke sorry kon er niet aan doen maar de tranen liepen over mijn wangen van het lachen met de opmerking van kleien pipke vorige week dinsdag werkte ik bij een gezinmet twee klien ventjes jorre en robbe , robbe is 6 jaar , op zeker ogenblik komt hij bij mij in een zwart slipje en singlet , ik zeg hem je lijkt wel een body builder en ik doe een body builder na , robbe zegt .... jij bent geen vrouw want jij hebt haar onder je oksels ?? neen hij kende niet een vrouw met haar onder de oksels kinderlogica heeft gedaan dat blacky voor het eerst in haar leven op 46 jarige leeftijd de haren onder de oksels verwijderd heeft har ik weet niet goed wat te schrijven want zoals je weet heb ik het allemaal niet gevolgt , wat ij nu ervaart en voelt heb ik bij mijn eerste schuiver mee gemaakt , wereld open u en slik mij in , ik voelde mij een lozer die eerste keer en ja har er is nog meing keer gevolgd , maar pas de laatse keer in november heb ik de raad van andere adb'ers aan genomen en dat was kijk niet om naar je schuiven ùmaar kijk om naar wat je al bereikt hebt , kijk in vreugde en vertrouwen terug na de maanden welke je niet gedronken hebt har en je gaat u beter voelen waardoor het je allemaal beter gaat lukken , allez bij mij werkt het tenminste nu goed op die manier syc6 man hoi karinneke weer heerlijk je hier tegen de komen hoe is het met je dieren ??zo ik ga stillekes aan onderduiken en ik denk met vreugde terug aan mijn dag , een dag van het plaatsen van verleden en heden en ja dat heeft mij goed gedaan slaapzacht allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden