Trees Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Hoi sammy! Je doet het goed in je funktie! Alles gaat goed met kleinkind!Alles met jou ook goed?Morgen vrijdag, eet je vis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Kate, for me the same, hele dag naat scherm gekoekeloerd. Maar kom hier even om mijn hoofd weer wat rustig te krijgen. Koppie loopt over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Mooi, Ik waak over hem. En voor morgen nog niks bedacht. Maar i.d.d tijd voor een visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Water hoe is het in het noorden van het land? mijn geboorteland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 't Is hier nog steeds leeg en stil en hoog, Sammy. Houden zo, ik geniet er dagelijks van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 En droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Ik ben geboren in Grootegast. Ken je dat dorp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Er stond geen wieg, hadden we nog niet in die tijd. Geen franjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Ik ben er wel eens op de motor doorheengereden, Sammy, maar ik woon aan de andere kant van de provincie, tegen Duitsland aan.Maar Westerkwartier is inderdaad ook erg mooi, dat heeft een heel eigen karakter vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Ben dit jaar voor het eerst in Boertange geweest. Was nog nooit aan die kant van de provincie geweest. Was daar prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Hoi beste mensen,Vanmiddag naar de expositie van Tapas geweest, het was de moeite waard. Het zag er goed uit!Zo zie je dat uit een soms bewogen gemoed, ook schone kunsten voortvloeien.Ik gaf haar het welgemeend advies op deze voet door te gaan, wat ze geloof ik toch wel van plan is!Het geheel had een feestlijk karakter, dus geen verloren tijd.Ik ben met Adam geweest. Kopje koffie gedronken en wat door Haarlem gewandeld. Wie schetst mijn verbazing ook Stien en Corientje aan te treffen. Kotom een geslaagde dag!Groet.P.S Tapas glunderde en leek redelijk ontspannen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Leuk om te horen Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Oh ja, ook de catering was dik in orde witte wijn en bier, alsmede frisdrank. Wij namen dan ook een frisje en een lekker toastje met wat erop!!Er waren veel genodigden, en het valt op hoe drinken in het dagelijks leven geïntegreerd is.Ik kreeg de indruk, dat wij niet drinkers een op uitsterven staande "diersoort" zijn! Maar ieder diertje z'n pleziertje! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Soothe,Ja het valt mij ook steeds meer op hoeveel er gedronken wordt. Eerder zag ik dat niet, want dan had ik er zelf al wel een paar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 het doet mij deugd aan het hart te lezen welke warmte dit forum heeft ik geniet van jullie welke naar tapas geweest zijn , raar het is maar virtueel maar toch zijn er uit adb al mooie liefdes en vriendschappen geboren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Fijn dat jullie ook goed thuisgekomen zijn Soothe, en nog controle gehad? Waar ik nu even bij stil sta is dat ik bemerk dat Jij Soothe maar ook Corinnehet over de drank van vanmiddag hebben.Zelf herinner ik mij het verkeerde glaasje eerst te pakken (wijnglas) en toeneen limo glas. En ik was wel oplettend wat er in mijn glas werd gegoten.Maar heb totaal niet gelet op drinkende mensen, niet gezienook, en ook heb ik niet gelet op flessen aanwezige wijn. Mijn interesse daarin keldert met de tijd.Het dringt tot mij door dat ik eigenlijk bijna geen last heb van gremlins. Dat betekent zoiets als, volhouden met droogstaan!De dagen rijgen zich vanzelf aaneen daar komt een gremlinniet tussen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Wat leuk dat er zoveel mensen bij de opening van Tapas' expositie waren.Ik was ook van plan te gaan, maar dat kon er vandaag nét niet meer bij.In plaats daarvan heb ik 2 uren diep op de bank liggen pitten, schrok toen zoon uit school thuis kwam. Ben nu ook beremoe...Tapas, ik hoop dat het voor jou ook zo geslaagd voelde. Ik denk vast van wel!Ik log weer uit hoor. Gaat goed hier, alleen ff op de rem!Toch grappig hoe ik die steeds vaker herken bij mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Hoi Stien, geen gremlins hoor! Ik observeer graag mensen en dan zie ik wat ze in de hand hebben.Verder geen probleem hoor. Ook hier zakt het weg!Leuk jullie weer onmoet te hebben! En... we hebben jullie als twee galante ridders naar de halte gebracht.Stien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Toen onze Pip een Pipje was, was ze net zo bijdehand, denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Weet gewoon niet wat te zeggen. Heb mijn "mooie" 6 maanden met jullie gedeeld maar nu ik in de put zit kan ik de woorden niet meer vinden. Heb moeite me te uiten nu het slechter gaat, vind het aan de ene kant laf alsof die mooie maanden er niet echt zijn geweest en ik alleen maar over jullie strijd hoefde te lezen. Zit nu zelf in strijd en kan het niet delen.Is voor mij als een shock, alsof de positieve berichten waar ik steun aan heb ondervonden ineens niets meer betekenen, kan me er niet meer aan optrekken. Misschien heb ik ook wel te weinig echt contact gemaakt met jullie, omdat ik vaak alleen maar met mijn verhaal kwam Ben geen egoïst hoor, maar wel een geroutineerde einzelganger Wat ik wel lees is dat jullie vandaag naar de tentoonstelling van Tapas zijn geweest, dat raakt me dus diep. Pink zelfs een traantje weg..of dat nu mijn emoties of het inleven in die van jullie zijn laat ik even in het midden.Voel me daardoor alleen en daarom post ik nu ook. Heb steun nodig, maar weet niet hoe daarom te vragen.Gelukkig sein ik altijd wel uit, daar niet van. Maar ik ben ineens niet meer degene die het denkt te weten voor zichzelf en dat doet pijn, pijn die ik wel van jullie strijd gelezen heb maar zelf nog niet op het forum heb ondervonden.Laat ik nu dan maar help roepen en verder niets, tis een begin. Heb niet meer gedronken gelukkig, maar het is wel akelig dichtbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Speciaal voor Pip en alle andere moeders!Lees het woord mam vooral niet zoals het geschreven is maar als mam, maaaaaam, mammah, mammaaaaah en meestal schreeuwend, gillend, krijsend, alarmerend, jankend, smekend, of boos. Mam, heb je mijn witte vest al gewassen dat ik gisteravond in de was heb gedaan?Mam mag ik even een aansteker (????) Waarom? Geen antwoord. Waarom? Nee laat maar ze zijn al dood???? Wie? De legopoppetjes????????Mam, waar zijn mijn voetbalkousen? Mam, heb je mijn scheenbeschermers gezien? Mam, waar is mijn inloopshirt?Mam ik heb een lekke band. .......... met jouw fiets!Mam de hagelslag is op. En de kaas en de cola ook, klinkt het ergens anders in de kamer. Mam wil je even een cappuccino voor me maken? Dat kan jij zo lekker. Slijmbal.Mam mag ik hier zitten? Waarom hier. Hier zit ik toch. Ja, maar ik wil daar nu zitten?Mama is stom. Er is hier helemaal niemand, op het hele voetbalveld, die zo'n moeder zou willen. Mam waarom ben jij eigenlijk mijn moeder geworden? Mam, ga je met me naar boven ik ben moe en ik durf niet alleen want ik ben bang. Ik dacht dat ik stom was? Nee hoor, hoe kom je daar nu bij? Je bent de liefste van de hele wereld. Ja ja.Mam mag ik een boterham? Mam ik heb dorst mag ik wat drinken?Mam, waar is mijn spijkerbroek? Welke? Nou die ene, je weet wel. Nee geen idee.Mam, waar zijn mijn slippers? Hier schat, Nee, niet ik bedoel die zwarte. Gelukkig heb je maar 20 paar. Mam, ga je nou nog een keer boodschappen doen?Mam, heb je even vijf euro? Mam, heb je een tientje? Mijn salaris is nog niet binnen.Mam, kan je vijftig euro wisselen? Staat er pinautomaat op mijn voorhoofd?Mam, waar heb je de gel gelaten? Mam, waar liggen de blarenpleisters? Mam, waar is de paracetamol? Mam, heb je nog wat nog nodig van AH? Met andere woorden. Ik heb sigaretten nodig. Als jij wat nodig hebt neem ik dat meteen mee en kan jij mijn peuken betalen.Mam mag ik met Sophie spelen? Mam mag Sophie bij mij eten? Mam mag ik bij Sophie eten?Mam mag Sophie bij mij in bad? Ja wel toe maar waarom ook niet.Mam hebben de vissen al eten gehad? Mam mag ik een hamster of een hond?Mam waarom knipoog je als je zegt dat papa vandaag heel hard heeft gewerkt?Mam ik wil niet meer op voetbal. Voetbal is stom. Mam ik wil niet twee keer in de week zwemmen.Mam ik wil niet dat Anne bij me komt eten tussen de middag. Mam waarom mag ik nooit met iemand spelen? Mam ik verveel me.Mam mag ik een dvd kijken? Mam mag ik playstationnen? Mam waar is mijn DS?Mam mag ik chips? Nee want we gaan zo eten. Maar ik heb nu honger. Honger hebben ze in Afrika dat zeg je zelf altijd. Mam waar ligt mijn rijbewijs, bankpas, kluissleutel, huissleutel, scootersleutel?Mam waar is de grafische rekenmachine? Mam hebben we nog batterijen?Mam mag ik de auto? O, nee dat vragen ze nooit. Die pakken ze meestal gewoon.Mam wat eten we vanavond? Mam kunnen we op tijd eten want ik moet trainen. Wat is op tijd? Nu.Mam mag ik een eigen telefoon? 7 jaar. Wat moet jij met een telefoon? Bellen, dat doe jij toch ook.Mam weet jij waar de Bosatlas ligt? Mam waar is mijn Nederlandse boek?Mam kan jij even het bad aanzetten? Mam mag ik douchen? Mam waar zijn de handdoeken?Mam ik moet plassen? Waarom heb je dan niet gedaan voor we weggingen? Toen hoefde ik nog niet. Maar dat was drie minuten geleden!Mam waarom doe jij de hele dag niks? Behalve computeren.Mam waarom ga jij zo vroeg naar bed?Wat denk je zelf. Hallo daar, wil er iemand voor ik ga slapen nog even een stomp tussen zijn ogen?:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 En voor Houtje natuurlijk, niet te vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, cheer up!!Ik ben ook een heel andere Soothe dan ik dacht. Ik moet me soms weer aan mezelf voorstellen.Was ik zo???Har drinken lost het niet op. Dat weet je als de beste. Na je uitspatting, ben je slechter dan toen je niet dronk. Dimmen met die Zooi (Ã la An )Groet en take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Har, komop!Het zijn nu even rotdagen, maar ook dÃe gaan voorbij! Het niet-drinken moet weer even routine worden, in je systeem gaan zitten. Als je het moeilijk hebt: groot glas water (!), en diep ademhalen.En lekker vroeg naar bed, dan is het zo morgen, en morgen voel je je ook vast beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst 4 september 2008 Lukt het een vent ook om eens een potje te janken op een forum of is dat alleen maar aan vrouwen voorbehouden? Heb nu behoefte aan eens te janken na al dat beredeneer gedoe, waar ik volledig in verstrikt ben geraakt. Heb overigens wel daden gesteld de afgelopen dagen om niet meer te drinken, maar dat vind ik nu even niet meer relevant. Zal later moeten blijken of ik de juiste stappen heb gezet. Wil dat niet meer ter discussie stellen want vragen daarover moet ik nu eenmaal bij deskundigen neerleggen; het antwoord moet ik voor mezelf vinden. De medicijnvraag is voor mij over.Wil me een strikte discipline opleggen die maar bestaat uit 2 dingen; voeding en meditatie...beide goed beleven.Roep alleen maar help, omdat ik jullie niet wil verliezen en eerlijk over mijn zwaktes wil zijn. Schrijven over wat ik beleef moet voortaan gaan over wat ik gedaan heb op een dag en niets anders. Zoniet, zit er een addertje onder het gras. Wil niet meer van tevoren bedenken hoe het moet maar het gewoon doen en .......dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen op een manier die bij mij past :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden