Spring naar bijdragen

zondag 7 september

albertina

Aanbevolen berichten

Wannes en Orleando,

veel sterkte op dit moment. Ik ken jullie nog niet en vind het daardoor moeilijk om iets te zeggen.
Hoop alleen dat jullie beiden op DIT moment iets anders gaan doen om uit dit gevoel te komen.
Ga douchen, ga wandelen, rennen, naar iemand toe en net als Soothe (en meerderen welicht) vraag ik mij ook af Wannes, wat is er aan de hand, kan je dat concretiseren.
Jou mail van net is me in die zin ook onduidelijk of je tot vandaag juist iets (zoals het er staat) of niets (dus typfout) hebt gedronken. Drink anders niets, niets en niets. Spoel die drank door de gootsteen en leg daarna je hoofd even onder de kraan, laat het water er eens even flink over en door stromen, desnoods koud water.

groet Jozef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Orleando en Wannes, prijs me nog enigszins gelukkig dat ik niet alleen sta met mijn probleem. Grijp alle hulp aan die je kunt gebruiken en voel je daarbij niet te trots omdat je niet als mislukkeling gezien wenst te worden.
Heb de afgelopen dagen gemerkt dat ik juist niet als mislukkeling word gezien door mijn naasten maar als iemand met "die" handicap; dat maakt hun medeleven er niet minder om.
Afzondering is dodelijk, moet je niet doen en hoef je ook niet te doen.
Zeker weten, dat alhoewel een ander je niet begrijpt ( jij begrijpt jezelf immers ook niet) jij de toegestoken hand moet grijpen. Kom uit die put, het kan echt!
Liefs, koester de aandacht die een ander voor je heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel jammer vind is dat ik er zo weinig voor een ander kan zijn. Daar is een forum toch voor bedoeld. Ben zo op mezelf gericht en heb daarom moeite met adviezen geven.
Ik meen altijd vanuit mezelf gepraat te hebben als ik adviezen gaf, maar is dat ook zo?
Daarom heb ik het maar vaak achterwege gelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi. He he.
Slechte verbinding steeds.
Wat ben ik toch afhankelijk geworden van internet in korte tijd.
Of het nou hier lag of bij -ive ipv -us geen idee. ben d'r weer... even.

Har, mooi dat je voor jezelf weer wat duidelijkheid hebt! Het is allemaal niet verloren, je bent nog steeds op de goede weg...

Wannes, hoop dat het inmiddels wat beter gaat. kop op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
pippi

Is ook wel een beetje jammer als dat altijd zo is Har.

Maar tevens heeft iedereen dat denk ik wel. In periodes dat het minder gaat heb je de handen vol aan jezelf. En uiteindelijk zit je hier ook voor jezelf.

Weet je wat ik niet kan? Gewoon lekker kletsen. Misschien heeft dat wel te maken met dat ik geen koters heb rondlopen of een vervelende echtgenote waar ik over te z@ken heb; hoe liefdevol bedoelt ook.
Gna...heb verdorie alleen maar met mezelf af te rekenen binnen deze muren en dat is wel eens lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
marjo

Small talk, vind mijn echtgenoot vaak ook moeilijk...

Weet je, ik kan het in het echt ook niet meer zo goed

Als ik eerder wel eens kon...

Dát ging met drank op iig een stuk makkelijker.

Nou ja, je kan niet alles hebben!
:D

Pim, pam, petten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me al teveel opgewonden, dus zal straks ook niet 1 2 3 slapen. En ik was vandaag al zo moe.
Altijd wijven die zic niet aan de afspraak houden. Wilden om 8.30 ontbijten zet ik de k wekker om 8.0o
Komen ze om 9.30 aankkken. Had ik ook nog wel even een uurtje mee kunnen pikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...