jozef Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Wannes en Orleando,veel sterkte op dit moment. Ik ken jullie nog niet en vind het daardoor moeilijk om iets te zeggen.Hoop alleen dat jullie beiden op DIT moment iets anders gaan doen om uit dit gevoel te komen.Ga douchen, ga wandelen, rennen, naar iemand toe en net als Soothe (en meerderen welicht) vraag ik mij ook af Wannes, wat is er aan de hand, kan je dat concretiseren.Jou mail van net is me in die zin ook onduidelijk of je tot vandaag juist iets (zoals het er staat) of niets (dus typfout) hebt gedronken. Drink anders niets, niets en niets. Spoel die drank door de gootsteen en leg daarna je hoofd even onder de kraan, laat het water er eens even flink over en door stromen, desnoods koud water.groet Jozef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Orleando en Wannes, prijs me nog enigszins gelukkig dat ik niet alleen sta met mijn probleem. Grijp alle hulp aan die je kunt gebruiken en voel je daarbij niet te trots omdat je niet als mislukkeling gezien wenst te worden.Heb de afgelopen dagen gemerkt dat ik juist niet als mislukkeling word gezien door mijn naasten maar als iemand met "die" handicap; dat maakt hun medeleven er niet minder om.Afzondering is dodelijk, moet je niet doen en hoef je ook niet te doen.Zeker weten, dat alhoewel een ander je niet begrijpt ( jij begrijpt jezelf immers ook niet) jij de toegestoken hand moet grijpen. Kom uit die put, het kan echt!Liefs, koester de aandacht die een ander voor je heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Har, natuurlijk ben je geen mislukkeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Hoi Sammy, nee...natuurlijk niet, jij toch ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Wat ik wel jammer vind is dat ik er zo weinig voor een ander kan zijn. Daar is een forum toch voor bedoeld. Ben zo op mezelf gericht en heb daarom moeite met adviezen geven. Ik meen altijd vanuit mezelf gepraat te hebben als ik adviezen gaf, maar is dat ook zo?Daarom heb ik het maar vaak achterwege gelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Hoi hoi. He he.Slechte verbinding steeds. Wat ben ik toch afhankelijk geworden van internet in korte tijd.Of het nou hier lag of bij -ive ipv -us geen idee. ben d'r weer... even.Har, mooi dat je voor jezelf weer wat duidelijkheid hebt! Het is allemaal niet verloren, je bent nog steeds op de goede weg...Wannes, hoop dat het inmiddels wat beter gaat. kop op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: pippiZo vermoeiend al dat gewroet, maar is soms nodig om verder te komen. je voor jou, Pip. Ik weet ook lang niet altijd wanneer het wel of juist niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: marjoHoi hoi. He he. Slechte verbinding steeds. Wat ben ik toch afhankelijk geworden van internet in korte tijd. Ik voel me iig nu met je verbonden Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Moeilijk he, om toe te geven. Net of geef je je lot uit handen...Maar het kan slechter hoor, als je het in de handen van de duivel legt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: pippiIs ook wel een beetje jammer als dat altijd zo is Har. Maar tevens heeft iedereen dat denk ik wel. In periodes dat het minder gaat heb je de handen vol aan jezelf. En uiteindelijk zit je hier ook voor jezelf. Weet je wat ik niet kan? Gewoon lekker kletsen. Misschien heeft dat wel te maken met dat ik geen koters heb rondlopen of een vervelende echtgenote waar ik over te z@ken heb; hoe liefdevol bedoelt ook.Gna...heb verdorie alleen maar met mezelf af te rekenen binnen deze muren en dat is wel eens lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Zit al de gehele avond gekleed uit te buiken...Hoefde om 8 uur maar één keer te zeggen, tanden poetsen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Har, jij bent de afgelopen tijd er voor iedereen geweest, dus nu mag jij ook wel eens even aandacht vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Lijkt me soms ook wel een dilemma hoor Marjo, om dan te bepalen ná de kids, of jij nu aan de beurt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Small talk, vind mijn echtgenoot vaak ook moeilijk...Weet je, ik kan het in het echt ook niet meer zo goedAls ik eerder wel eens kon...Dát ging met drank op iig een stuk makkelijker.Nou ja, je kan niet alles hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: sammyHar, jij bent de afgelopen tijd er voor iedereen geweest, dus nu mag jij ook wel eens even aandacht vragen. Ervaar je dat werkelijk zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Zit hier flink te balen!!! Normaal lag ik al lekker in mijn bedje.Ga er niet over uitwijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: marjoSmall talk, vind mijn echtgenoot vaak ook moeilijk... Weet je, ik kan het in het echt ook niet meer zo goed Als ik eerder wel eens kon... Dát ging met drank op iig een stuk makkelijker. Nou ja, je kan niet alles hebben! Pim, pam, petten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Ja Har, zo heb ik dat ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Sammy, wanneer heb jÃj Har voor het laatst gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Geintje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Nou Marjo, Ik lees niet alles meer, maar zeg maar toen het helemaal mis ging en er geen touw meer aan vast was te knopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: sammyZit hier flink te balen!!! Normaal lag ik al lekker in mijn bedje.Ga er niet over uitwijden. Oef. Nou ja, kan alleen maar zeggen dat ik je post gelezen heb; is het een vrouwending? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Nee, mijn gasten zijn er nog niet . En ik wil naar bed. Ben moe>> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Kijk, en nu volgt dus het moment dat ik er met al die vrouwelijke postings geen worst meer van kan maken. Vinden jullie het gek dat ik weer aan de drank ben geraakt (erg fout grapje) :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Heb me al teveel opgewonden, dus zal straks ook niet 1 2 3 slapen. En ik was vandaag al zo moe.Altijd wijven die zic niet aan de afspraak houden. Wilden om 8.30 ontbijten zet ik de k wekker om 8.0oKomen ze om 9.30 aankkken. Had ik ook nog wel even een uurtje mee kunnen pikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden