Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 En weet je, ik doe dit voor de lol erbij. Hoezo lol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Pip, kun jij erweer een beetje tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Eigenlijk zouden vrouwen het maar over een onderwerp tegelijk mogen hebben:mannen!Zijn ze over het algemeen heel duidelijk over Roger-out.Ga nog effe wat afleiding zoeken Doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Houtje, Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Joh, alle katten hebben wel eens vlooien.Maak je er maar niet zo druk om.Beter katten vlooien dan je kinderen luizen.Is meer werk , weet je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Pippi, je was ook in een nare situatie beland. Goed dat je weer voor jezelf kiest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 quote: Originally posted by: pippiMisschien hou je stiekum van een beetje gefrustreerd raken? Volgens mij is dà t een vraag die iedere alkie zich zo af en toe even moet stellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Harrewar, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Ik ben het boek De verslaving voorbij aan het lezen. Heb het nog niet uit.Dus ben ik de verslaving ook nog niet voorbij. Als jullie een heeeeeel mooi boek willen lezen ,raad ik het boek aan van Maarten ,tHart Het dovemansorendieet. Recenties: Alle caberetiers kunnen naar huis. Je lacht je de tranen over de wangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Zeker waarde Pippi. was een grapje hoor. Moet met gevoeligheidjes rekening houden,dus ik zeg het maar even. Maar jij kan wel wat hebben, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Tot stof keren we zeker terug. Ik vind het een weinig aantrekkelijk vooruitzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Deur al op slot, Sammy? Ik wel. Lichten uit.2 halve ossen doorgeslikt, was moeilijk weg te krijgen....Morgen een drukke dag!Slaap lekker straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Balsemen, ik ben geen Farao! De dood spreekt mij niet aan. Beetje bang!! Niet voor het onbekende, maar de manier waarop. Brrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Altijd maar slapen... Zucht!Probably yes Maar eerst om 7 uur eruit!Waar hangt de steen momenteel uit, Water.Ben je er al van verlost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozef Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Zo, heb m'n pammetjes op, hopelijk ga ik zo onder zeil. Morgen weer hele dagen werken vanaf begin mie. Eerst 1 week thuis, daarna de middagen gewekr en daarna vakantie. Morgen is het weer een nieuwe dag met goede momgelijkheden om te beginnen. Niet gedronken.Soothe, ben jij bijv. ook aan de refusal of anders. je bent toch sinds febr. dit jaar nuchter. Hoe is dat precies gegaan?Misschien hebben Orleando en Wannes er nog wat aan anders. Ik zou willen dat ze nog even een postje achter laten, als ze dat zouden kunnen en willen.gr. Jozef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Pippi,Doe als ik: leg je er bij neer dat je niet kunt slapen en lig er niet wakker van.Ik blijf het een leuke combi vinden.Maar het helpt wel als je accepteert dat plafondstaren ook zo zijn charme heeft.Je lichaam rust iig wel.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Beste Jozef, dat je m'n icoon inpikt, daar heb ik vrede mee! Maar wel mijn stopdatum in ere houden. November 2007 de 25 ste!!Geen Refusal Josef. Vroeger wel gehad, maar ik liet het steeds staan, om de deur op een kier te zetten.Als je het inneemt is het een probaat middel. De keuzevrijheid valt weg. Dus een goeie steun in de rug.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Corientje, ik heb met mijn wederhelft overlegd, de afspraak gaat plaatsvinden. Anna heeft een hoop besognes momenteel.Het komt goed! Liefs Soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Ze woont in een mooie stad, dus het nuttige wordt met het aangename verenigd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Het thema is aan de gastvrouw, misschien gaat ze wel naar bed. Het kan verkeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Vertel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jozef Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Soor Soothe,aan ben ik in de war met iemand anders met een 'gezichtje' die in febr. gestopt is. Ik kom er wel steeds beter in. tot morgen en welterusten.gr. Jozef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 Pippi,Sssstttt, jij mag ook wel eens. Geduld.Soothe,OK, bel jij of Anna maar een keer!Naar bed!? Ben je nu helemaal! Een gastvrouw gaat niet naar bed. Ik gooi je wel in 't water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst 7 september 2008 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden