Spring naar bijdragen

zondag 7 september


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 132
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ben het boek De verslaving voorbij aan het lezen. Heb het nog niet uit.Dus ben ik de verslaving ook nog niet voorbij. Als jullie een heeeeeel mooi boek willen lezen ,raad ik het boek aan van Maarten ,tHart Het dovemansorendieet. Recenties: Alle caberetiers kunnen naar huis. Je lacht je de tranen over de wangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, heb m'n pammetjes op, hopelijk ga ik zo onder zeil. Morgen weer hele dagen werken vanaf begin mie. Eerst 1 week thuis, daarna de middagen gewekr en daarna vakantie. Morgen is het weer een nieuwe dag met goede momgelijkheden om te beginnen. Niet gedronken.
Soothe, ben jij bijv. ook aan de refusal of anders. je bent toch sinds febr. dit jaar nuchter. Hoe is dat precies gegaan?
Misschien hebben Orleando en Wannes er nog wat aan anders. Ik zou willen dat ze nog even een postje achter laten, als ze dat zouden kunnen en willen.

gr. Jozef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Jozef, dat je m'n icoon inpikt, daar heb ik vrede mee! :P
Maar wel mijn stopdatum in ere houden. November 2007 de 25 ste!!

Geen Refusal Josef. Vroeger wel gehad, maar ik liet het steeds staan, om de deur op een kier te zetten.
Als je het inneemt is het een probaat middel. De keuzevrijheid valt weg. Dus een goeie steun in de rug.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...