Spring naar bijdragen

woensdag 10 september


Houtje

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
CPAS

Har,


Je bent een aardige man.


Toch heb ik een vraag aan je.


Probeer eens korte duidelijke zinnen te gebruiken, zodat iedereen meteen kan lezen wat je wilt zeggen.


Kan ik alleen maar als ik wat meer rust in mezelf heb.

Zin korter gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
pippi

Best Corinne, je hebt toch een man die voor je zorgt?Met een goede baan...én nog een uitkering en je werkt nog deeltijd.


Is toch niet iets om gelijk van te schrikken als je een paar uur minder gaat werken lijkt me.


Ik kan het verkeerd zien hoor!



Ik bedoel dat als ik ineens zonder inkomen zou zitten en dat zeg, mss gewoon uit frustratie over de instelling, en men begint dan zo een inzamelingsactie, dan zou ik me werkelijk gegeneerd voelen. IK zou dat zo voelen, hoe een ander dat voelt, weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,


Orleando, er valt met jou geen goed garen te spinnen. De wil is er niet, en ik zie het zéér somber in.
Ook een maandje opname lijkt me volstrekt onvoldoende. Er is totaal geen motivatie, na het maandje begin je weer!
Je moet langdurig opgenomen worden. Desnoods een half jaar naar texel, en zelfs dan moet de wil er zijn als je op vrije voeten bent. Je moddert maar wat aan.
Donder de boel door de gootsteen en stop.
Men kan de hele wereld bedonderen, maar toch niet jezelf. Kappen met die troep!!

Ik spuugde er ook niet in en viel vaak terug, toch was er steeds dat moment, dat de boel de afvoer inging
en ik me schrap zette. Dus een oprechte poging deed. Je geeft het geen enkele kans.
De prognose, is dan ook somber. Sorry, maar zo liggen de kaarten!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

effe je verstand erbij houden Soothe. Het gaat niet over mij, niet over jou maar het ging over haar. Wat wil je nou? Ongetwijfeld helpen toch? Waarom dan op deze manier...sorry, maar dan krijg je mij tegen.
Alhoewel het ook weer niet aan mij is, net zo min als aan jou om over een ander te gaan ruzieën.
Stoppen maar?

En het in een ander onderwerp uitvechten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borderline en drank liggen dicht bij elkaar en moet samen aangepakt worden. Pak je alleen het ene aan dan ben je er nog niet,
Ik snap dat het moeilijk te begrijpen is, maar de zelfdestructie is vaak zo groot dat er echt rigoureus ingegrepen moet worden. Het is alles of niets vermengd met een groot gevoel van machteloosheid. Orleando ik wens je toe dat je meewerkt met de behandeling die je krijgt, het is de enige manier om dat gedrag te kunnen doorbreken.

Ik ben terug van de vergadering, een kakelend hok, maar zonder drank op tafel gelukkig. Geen idee waar het toe gaat leiden maar de plannen zijn groots en de motivatie van buurtgenoten is enorm. Niet alleen maar klagen over wat er allemaal mis is maar daadwerkelijk denken over wat beter kan en dat concreet maken en handen en voeten geven.
Ben wel helemaal kapot, de pammetjes gaan nu werken dus ik ga slapen.

Marjo, voel je niet schuldig, ik had hetzelfde, kwam me ook te dichtbij en ik heb niet gereageerd maar voel me ook niet schuldig. Ik vind het ook fijn dat mensen zulke initiatieven willen nemen voor mede-forumgenoten. Beide kanten zijn wat mij betreft okee.

en ik ga nu de kat zoeken en dan slapen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik ruzie niet ouwe p*k! Tijdens mijn opnames, heb ik er veel naar de bliksem zien gaan.
Mijn vriend ook aan alvleesklierkanker, met lever uitzaaingen. Twee hebben er bij mij in de buurt het loodje gelegd en een kennis van me gaat er ook aan, binnen afzienbare tijd. Oorzaak drank Har!
Zelf heb ik ook drank gerelateerde klachten!!

Moet ik dan zeggen hoe zielig ze is, temeer daar ze er veel te luchtig over doet. Ze moet een schop onder den kont.

Har, take it easy en zorg goed voor uw zelve! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,
Prettige verjaardag!
:DB):present::):rose:

Trees,
Erg verwarrend.
Slaap lekker!

Ik ga ook uitbollen.
Kom nog wel even piepen vlak voor ik naar bed ga.
Maar omdat ik niet weet of ik nog wat zal schrijven vandaag, wens ik iedereen alvast een hele goeie nachtrust. En wat de mensen op de ziekenboeg betreft, die wens ik een zeer heilzame nachtrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...