CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Houtje,Ik heb het al eerder gezegd: ik ben WAT blij dat mijn kinderen niet op zo een kamp moesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Hoe meer zompenden, hoe zompiger...Ik wil iedereen wel meetrekken aan dat touw....Grrrrr...!!! Maar eruit komen we! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 gisteren stond ik 3 maanden droog, vandaag 3 maanden en 1 dag! ook ik zomp mee in de bagger, hoewel het toch iedere keer weer een feest is als je niet blijft hangen in de modder, maar gewoon doorloopt en dat het niet zo zwaar voelt.hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Marjo,We zullen er komen, hoe dan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Hanneke,Zo is het. Elke dag een parel erbij (als ik Blacky mag citeren).Blacky,Neem op tijd je rust, vergeet dat a.j.b. niet. Hoe is het met je handen? Nog op controle geweest bij dokiedok?Houtje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Gefeliciteerd Hanneke!Gnigni, op een droog en zanderig stukje rust ik wel even uit, en kijk even hoe alles erbij ligt. Vaak gaat dan de zon ook even schijnen, om mijn kleren te laten drogen. Ik pak een appel uit mijn rugzak, die ik in partjes snijd en lekker van geniet. Als we allemall weer voldoende uitgerust zijn, moeten we weer verder door het moeras, want daar aan de oever moeten we zijn, zodat we een kampvuur kunnen maken om bij te praten, te lachen en dansen op blote voeten!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 woman, als je dit leest: hoe gaat het nu met je? ik las dat je een uitglijder had...hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Hammmm....lap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 nou pip, mijn schalen maken alleen klanken als ik ze laat vallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 corinne, je zei net: 'we zullen er komen'. ik denk dat wanneer er spake is van verslaving het einddoel er nooit zal zijn. je moet er altijd aan blijven werken in meer of mindere mate. daar zijn we mooi mee af:huh:maaarrrr....het maakt het leven ook boeiend (en dus soms ook ingewikkeld). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Weinig spiritueel, ik mediteer wel eens met kleine klaas, hammm... Dan wachten wie het eerst ..lap! zegt. Helemaal in een deuk. veranderd het plots in een lachsessie... Over helend gesproken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Misschien ook een leuk thema voor de najaarsmeeting... lachtherapie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Gnigni... Zijn toch ook de leuke dingen...Van het leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Ach pip, hou toch es op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Woman,Ik lees nu pas je bericht van gisteravond.Ik ben blij dat je jezelf weer bij mekaar raapt en er weer voor gaat.Ga goed na waar precies de triggers zaten waardoor je ging drinken.Je kunt er je profijt mee doen als zich nog eens een stressige situatie voordoet.An,Ik ben blij dat je je nu eindelijk niet meer schuldig voelt aan de psychische toestand van je man en erkent dat het zijn probleem is, waar hijzelf aan moet werken.Kiezen en opkomen voor jezelf is moeilijk. Ik zie je daarin groeien en ik probeer dat ook te doen.Francesca, Tapas,Ik noemde en noem de overgang mijn tweede puberteit. En eigenlijk is het mijn eerste, want ik heb mij destijds maar 1 x afgezet tegen mijn ouders.Kaia en Albertina,Goed uitzieken! Laat je niks wijsmaken door de arboarts.Anjo,Ik reageer ook niet altijd even snel. Ben ook nadenkend bij serieuze zaken.Kate, Kirky,Water,Hoe jij ooit op je alias bent gekomen! Altijd vol met gortdroog geschrijf. En toch altijd met een goed woord, een grap, een weetje, een ervaring waar ik wat mee kan.Carolien,Alvast een paar :moon::moon::moon: voor morgen.Trees,Vie,Ook nog steeds lerende.Marijke,Gelukkig heb je nog andere mogelijkheden om je muzikaal te uiten.Floortje,'k Hoop dat ik iedereen gehad heb, zo niet, is dat geen opzet.Ik mis Wingchun, Gerard en nog een paar andere mensen de laatste weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Touwtrekken!Van mij heb je niets te vrezen..Zo droog als ik nu ben, kan ik ook donderen en zeiknat weer op de wal moeten klauteren..Het is toch maar net wat je doel is? En of je daar blij mee bent! Voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 quote: Originally posted by: marjoWeinig spiritueel, ik mediteer wel eens met kleine klaas, hammm... Dan wachten wie het eerst ..lap! zegt. Helemaal in een deuk. veranderd het plots in een lachsessie... Over helend gesproken.. DAT IS HEEL GEZOND!Ook bij yoga wordt lachen toegepast. Alle spieren in je lichaam worden geactiveerd, je organen en bloedsomloop gestimuleerd, je hersens vrijgelaten en je houdt er nog een goed gevoel aan over ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Pippi,Ik trek niet mee aan dat touw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Bliksem Piebe! Wat gaat die tijd snel!De halve os ligt al een uur voor te garen.. Tijd om op te dienen!Rook er nog één, goed voor die akelige hoest... Blèèèh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Nee, ik ben bang voor lange mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 quote: Originally posted by: marjoNee, ik ben bang voor lange mensen! Ik niet! Dat ben ik, of beter: dat was ik voor alle mensen, want voor jullie ben ik niet bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 OK, dames, dat ga ik dan ook maar doen: nog 1 peuk en dan de compu en de dag afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Vergeet ik nog bijna om iedereen alvast een hele goede nachtrust toe te wensen.Bij deze dus: WELTERUSTEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hanneke1 Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 uit solidariteit rook ik er ook één mee en dan ook lekker slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst 14 september 2008 Hahahahaha......Trusten gekkerds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden