Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 quote: Originally posted by: joannHar, Ik had hetzelfde probleem! Ook na opnieuw installeren van Flash player, niks daar. Wat blijkt, je moet eerst oude versies van Flash verwijderen en daarna pas de nieuwe installeren! Nu werkt alles weer zoals het hoort! Succes ermee! Kan mijn ouwe flashplayert niet vinden onder software. Ben ik mooi klaar mee, moet ik nou de computert weer opnieuw resetten?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Hum....zal de zoekfunctie is in gaan schakelen, latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Weet je wat frustrerend is dat jullie het allemaal over het nieuwe liedje van de Dijk hebben en er geen geluid meer komt uit de computer.Enfin, stond even buiten en toen hoorde ik een liedje dat even zo hard binnenkwam dat ik moest huilen.Van James Morisson. Is nog een heel jong ventje maar dit ging recht naar mijn hart.Ik heb een moeilijke dag gehad en stap nu alweer mijn bed in. Morgen beter, hoop ik.Wel trusten.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Idioot zeg, oude flashplayer verwijderd en (weer) opnieuw Adobe Reader 9.0 geinstalleerd (de moeder van het programma) maar...niks, nada, noppes! Gooi het kreng maar van het balkon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Anjo Je computert is niet je leven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Anjo, slaap lekker!Mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Slaap lekker Anjo, ik zoek ook mijn bed op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Har,Je moet een programma deïnstalleren via configuratiescherm > software > en dan alle componenten van een programma (als het meer dan 1 component is) aanklikken en dan verwijderen. Soms moet je daarna ook weer je compu opstarten. Zeker wanneer je een andere versie van hetzelfde programma gaat installeren.Succes.Anjo,Welterusten.Hoi Trees.Houtje,Neem a.j.b. serieus wat Grietje zei, zonder het op te blazen. Hou het iig goed in de gaten en zorg dat ze blijft praten met je. Afwijzing op school hakt er echt erg hard in.En jij bent niet mislukt als je dochter depressief blijkt te zijn. Dat weet jij ook. Erfelijke aanleg is mede bepalend en echtscheidingen hakken er ook in bij een kind hoe vreedzaam ze ook verlopen.Het is iig ook positief dat zij er over durft te praten met je. Dat is een compliment.Naar mij luisterde niemand, want ik durfde het gewoon niet te zeggen thuis hoe rot ik me voelde. Af en toe deed iemand met een druppel mijn emmer overlopen en die kreeg dan alle opgekropte woede van me. En omdat ik zo nu en dan dus aggressief uit mijn dak ging, kreeg ik Seresta. Er is nooit een poging ondernomen om mijn tot praten te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Houtje,Moet nog even goed toevoegen dat het een compliment voor jou en je moederzijn dat je dochter je in vertrouwen kan en wil nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Goedenavond,Nog niets gelezen. Hier een drukke middag en avond gehad.Voor het eerst sinds lange tijd kwamen vrienden van ons weer eens eten.Het was gezellig. Al had ik vanmiddag middenin mijn drukte en stress een heelvervelend moment. Ik was er van overtuigd dat ik een glaasje wijn zou drinken vanavond.Uiteindelijk heb ik het natuurlijk niet gedaan, maar er ging wel heel wat denkwerk aan vooraf..Ben nu moe van alle herinrichtingsperikelen van deze week en het bezoek van vandaag.Ga jullie nu eerst even lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Ach ja, De Dijk.. Het blijft mooi!Wat een prachtig nummer Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Nou ik heb genoeg gedaan voor vandaag... moet ik vaker doen, gewoon doorstampen als ik hyper ben. Slaapze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Beste Corinne, heb ik gedaan maar mijn computert blijft maar sputteren. Potjandorie, ik verdenk het forum van een onoverkomelijk virus....zo'n geniepige gremlin weet je wel? Zou daar ook een spamfilter voor op de markt zijn? Ga het nog eens proberen...grmmmppffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Water, slaap ze mien jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Har,Dan weet ik het niet verder meer. Zo op afstand is weinig te zien. Ken je iemand die behoorlijk wat computers weet, echt weet?Anders maar een computerspeciaalzaak.Jij had windows 98? Heb je er bij het herinstalleren aangedacht alle updates te installeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Trusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Nee meid, heb XP. Vreemde is, dat na herinstallatie de problemen pas vanavond voor het eerst hebben plaatsgevonden. Snap er geen bal van. Vanmiddag kon ik nog wel de functie gebruiken....plotsklaps poef....weg! Ga morgen maar de helpdesk bellen. Heb ook nog een tijdlang met Soothe overlegd, die had ook nog wat goede ideeën. Niets helpt.Hou er nu over op! Ben het effe beu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Truste Marjo, nog iemand om mee te kletsen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 ...hum, hoop niet dat Wilders hier zomaar opduikt...met zijn mislukte pruik. Je zou zo'n vent toch gewoon in Limburg laten wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Ha, Drup...meid, hoe is het met je? Je mag hier ook posten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 ...heb ik eens een keer zin om over niets te kletsen, zal ik het met mijn dijen moeten doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Nou, Har, ik ben er nog wel hoor. Ik ben wat anders aan 't doen, maar kom wel steeds even kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 ....tsja, zo lopen mijn postings vanzelf wel op. Btw, sta nu een week (weer) droog, misschien moet ik mijn handtekening wel aan gaan passen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 quote: Originally posted by: TreesNou, Har, ik ben er nog wel hoor. Ik ben wat anders aan 't doen, maar kom wel steeds even kijken! Hoi Trees, gelukkig dat je ook nog wat anders doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 21 september 2008 Rapport Share Geplaatst 21 september 2008 Zeker doen, Har! Ik vind het altijd heel bemoedigend/ontmoedigend werken!Kan allebei hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden