CPAS Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Hoi Trees,Ik heb geen enkele tattoo. Wel heb ik enige littekens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Die op je ziel zijn het pijnlijkst, denk ik Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Trouwens is het zo dat als je een tijdje niet actief bent op het forum, je vanzelf op off line komt te staan.Dus geen nood je was 'niet aanwezig' terwijl je je spelletje speelde. Ik ook niet trouwens, ik ben met de neurocampus bezig. Vind dat wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Trees,Die andere littekens voel ik niet. Genezen, he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Die van mijn ziel zijn nog lang niet genezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Mooie dromen, Pip! Ik ga ook maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Tja, als iedereen naar bed gaat (niet zooo gek gezien het tijdstip), wens ik iedereen:W e l t e r u s t e n ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 september 2008 Rapport Share Geplaatst 25 september 2008 Dan zal ik als spuit elf ook nog maar iedereen een h e e l g o e d e n a c h t toewenschen!ga nog even de herhaling van pauw en witteman afkijken en dan duik ik er ook in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden