Spring naar bijdragen

donderdag 25 september 2008


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach wat, ik rook alleen nog maar.. :D
Wou net een clubje op gaan richten..

De levensgenieters.. maar dan anders!

Een, voor mij enórm groot voordeel van stoppen met drinken is het volgende;

Ik heb nagels!

Járenlang (bijna altijd dus), had ik van die apekoppies.. Blèèh!
mijn vriendin zag altijd aan mijn nagels, dat ik weer bezig was met een stoppoging!
Héé! Je hebt nagels! Drink je niet meer?
Aaaargh! :D
nu ben ik héél herkenbaar!

Hi! :DB)

En... Geen zweetvoeten meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke genieten van de kleine dingen des leven , een vogelke dat fluit een bloemeke dat ontluikt :present:
margo ik stond meer als een jaar nuchter toen ik terug gedronken heb en eerlijk gezegt dacht ik toen niet aan hoe lang ik al nuchter was , zuipen was toen het enige wat ik zou en gaan doen , mijn alcohol brein is een rare brein :$ ik veranderde van een mens in een robot die alleen maar dacht aan te scoren .
soms heb ik wel het gedacht dat sinds dien de knop om is dat ik die dag de bodem echt gezien heb ... al weet ik er niets meer van , och ja er zijn nog regelmatig momenten dat ik denk ppff jullie kunnen mij allemaal den boom in en ik zet het op het zuipen maar ik weet en besef tot wat dit zou leiden en dat is ADIOS blacky :devil: en dat is wat mij van de drank houdt , want ja ondanks dat ik niet drink ......... geen sex heb , wel rook en soms veel aan mijn kop heb hou ik wel veel van mijn leven en weet ik dat het vol verassingen zit
en nu lieve mensen ga ik onder mijnen edredon kruipen maar eerst achter rakker zitten om hem in zijn kooi te krijgen , meneerke denk dus dat dit een spel is ........... ikke ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marjo, ik heb ook NAGELS !!!!!!!! Vit b wordt niet meer zo afgebroken en D blijft beter zitten en kalk ook. Duurde ongeveer 3/4 jaar toen gingen ze groeien. Super hè. Nu hier en daar wat schade (morfine? pijn?) Ik heb nog 6,75 mooie nagel, maar de rest groeit ook weer. Alleen soms te lang, dan breken ze af. Vijlen dus maar weer !! Heerlijk hè. Ik had het nog nooit van een stopper-collega gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi mijn sexleven is privé :D en niet roken is ook heerlijk. Ik weet, ik ben een van de weinigen hier, maar het scheelt een fris huis, frisse kleren en een fris hoofd toch ook wel. Ik ben er blij om, maar tegelijk was me nooit gelukt. Daarom blij dat ik 5 jaar niet meer rook, op 10 oktober a.s. om precies te zijn. Oktober is mijn mijlpalen-maand. Mijlpalen zijn ook stokken achter de deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, maar ik béét ze!
Kun je nagaan hoe zenuwachtig alcohol maakt!

Pip, gewoon een fase in mijn leven, denk ik..
Moet niet altijd teveel over tijd l*llen en gúnnen...

Soothe weg?
Doe niet zo flauw. Kom es terug Soothe!
Ik ben bijna beneden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien is deze wat geheimzinniger?

Marjo, wat doe jij toch in die boom?
Blacky achter de konijnen aan? moet je mijn hond even lenen?
Pip in de droge stand?
Houtje met nagels?

en ja ik ben een enorme droogkloot, heeft ook zijn voordelen. Oja? ja! hoef ik geen baarmoederhalsdingesonderzoek te laten doen. Vorige keer mocht het met een thuisset, ideaal, zou handig zijn als ze dat dit jaar weer aanbieden, en anders sla ik over.

Tjonge was wel een heftige dag met dat foto-gedoe hoor.. Ben toch wel blij dat ik ze weer ge-recovered heb. Houtje, dat andere programma wat je aanraadde heb ik meteen op mijn laptop geïnstalleerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hem véél mooier Tapas, zonder die lelijke huizen erachter!

Har, geintje hoor! laat eens wat horen man!

Ga morgen de kinderen naar gymkamp brengen. Klaas is druk met "the band"..
Heb trouwens kaarten besteld voor Kasper van Kooten, voor het volgende weekend. Mén, dás eeuwen geleden dat we zoiets weer hebben.

Ben er trouwens over uit. Had wel creatieve kriebels...
Ik ga de tekst die Ziza vandaag hier schreef op de muur maken (weet nog niet hoe, mooie letters in verf ofzo..)

To talk much and arrive nowhere is the same as climbing a tree
to catch a fish.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hem gewéldig! en zo lekker op me zelluf slaan.
Twee (vlieg)vissen in één klap. Ik word er elke dag aan herinnerd, en doe er ook nog wat mee!

Was dat Adam? Lijkt járen geleden!
(ik hoop trouwens niet dat hij mijn postings nou aan het tellen is vandaag.. :D )

Nix veranderd, was goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joepie, ik ben er weer, ben uitgeklust, moest nog een heleboel regelzaken doen die steeds bleven liggen, foto's die geuploaded moesten worden, inzending voor een fotowedstrijd, vers vlees voor mijn hond bestellen, dus binnenkort mag ik weer zagen en hakken en konijnenkoppen invriezen (sorry)
poeh, lekker gevoel dat ik nu al die achterstallige klusjes af heb! maar inmiddels is het wel alweer bijna 12 uur en kan ik nu pas gaan zitten... doen mijn schouder, nek en arm pijn (had ook niks tegen Houtje moeten zeggen over RSI) en heb ik zin in griesmeelpudding...

... dus ik duik op de bank voor de tv met een bakje griesmeel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Houtje! Nou, mijn verstand is echt op de loop. Tsjonge jong jonge...

Ik sluit af, en hoop zo lekker te slapen.
Klaas komt net binnen met verhalen.. en is zo schor als een kraai :D
lLekker rustig! Nou ja..

Pip, niet piekeren! het maakt niet uit of je gaat of niet toch.
Het moet wel leuk blijven. En jij er zin in! Tút! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontdek net dat ik de hele avond wel ingelogd was. Was een spelletje op de pc aan ´t spelen, kon niet schakelen tussen het ene scherm en het andere!
(Spelletje heeft beeldvullend beeld, moet je eerst afsluiten om weer in een ander scherm te komen)
En nu heb ik vierkante oogjes van het spelletje! Ik ga de hond uitlaten en afsluiten.
In bed nog even Miami Ink (Disc. Channel) kijken. Ben zelf helemaal geen tattoo-type, maar het is zo mooi om te zien wat ze daarin tattooeren! Soms maken ze echte kunst!
Wie zouden er van het forum allemaal een tattoo hebben?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...