Spring naar bijdragen

vrijdag 26 september 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen adb'ers,
eerst maar gekeken of er niemand anders wakker is , ook gekeken of mijn datum juist is ;)
treezebeeze ik heb zowel tattoo's /lidtekens op mijn lichaam als op mijn hart , maar beiden beginnen minder pijn te doen .
tapas mooi foto , dacht even wanneer heeft ze die nu getrokken is precies blacky aan het werk in de tuin ;)
zo laatse werkdag van de week , ikke very very happy , ik ga een fijn weekend tegenmoet wat wil een mens nog meer .
zo lieve mensen ik laat vandaag de eerste staan en ik hoop dat jullie allemaal gezellig met mij mee doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen,

Fijn de laatste dag van de week en dan het weekende.
Voor mij heeft dit meestal geen betekenis omdat ik vaak
het weekend werk. Dit keer niet en nog mooier mijn agenda
voor het weekend is geheel leeg.

Eigenlijk kan ik mij niet heugen dat dit voor gekomen is.
De nasleep van mijn "dip" ik wilde even niet en het
ging onbewust.
Best wel lekker, nu bedenken wat ik ga doen of gewoon
lekker over mij heen laten komen. :D

Blacky, fijne werk dag jij hebt duidelijk zin in het weekend.
Het fijnste natuurlijk met een helder koppie, ik doe met je mee!

Ik laat dan ook de eerste staan anders is het met mijn
nuchterheid gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ziza, zonde van die knul. Maar ik geloof er helemaal niets van., van die therapie bedoel ik. Ik weet dat een bepaald medicijn een laagje om de receptoren legt waardoor herioneverslaafde geen high kunnen krijgen.Levensgevaarlijk spul , net als Refusa en Antabus als je besluit om toch te gaan gebruiken.
Alle drie hele goede stokken achter de deur. Ik zou bij trouwens wel 600 keer bedenken voordat ik iemand liet sollen met mijn receptoren! Ik geniet van de kleine geneugtes des levens. Nog bedankt voor van de week.

Pippi, u spreekt in raadsels maar was dat een uitdaging?

Kohje, je hebt gelijk actie is het woord maar ik had gisteren geen puf etc. meer. Ik ben op het terrasje gaan zitten waar Brian en ik ons laatste gezellige uitje hebben gehad. De zon scheen en het was goed.
De koffie kreeg ik van het huis. Klein stadje.

Zoonlief is vandaag jarig, gisteren met dochter en nieuwe schoondochter op zoek naar een kadootje.
Het was koopavond dus ik zei kom koffie. Dacht kan ik de nieuwste aanwinst van de familie even leren kennen. Maar ja toen zag ik die en toen die, ik heb wat af gevlinderd. De meiden moesten er wel om lachen. Het is natuurlijk de bedoeling dat de "bejaarde" bij het tafeltje blijft en zij gaan vlinderen.
Ik begin mij echt thuis te voelen in dit stadje, elk nadeel heeft zijn voordeel en dat voor mij is dat toch echt van dat ellendige dorp af te zijn.

Vandaag poetsen, de papieren even op zij, vanavond komen zoon, vriendinnetje en kleindochter en zus van nieuwe vriendin eten. Hij is als de dood dat ik een feestje zal gaan gooien voor hem. Was zelfs niet in mijn hoofd opgekomen, mannetje zit nog volop in de rouw. Dochter2 ligt ziek in bed. Er gaat echt van alles rond. Ik ben mij er van bewust dat het best een tricky dag zal kunnen worden qua gevoelens.
Ik laat het maar gebeuren maar eerst de boel aan de kant beneden.
Trouwens een van de bemoeizuchtige vind het zo goed met mij gaan dat hij nu veel minder gaat komen.
De bijstand is geregeld voor nu.

Corinne, gisteren ben ik smiddags in slaap gevallen. mijn excuses:$ Ik probeer op nieuw!

Iedereen een hele goede dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gadver, Carolien wat een rotverhaal. Arme Max en andere buurtbewoners. Als ik iets geleerd heb de laatste 4 weken, niet meer bellen als instanties je eindeloos in de rij zetten maar als het mogelijk is even op de stoep gaan staan. Lijkt mij trouwens een zaak voor de dierenbescherming.
Ik ben bang dat de toekomst van Max er niet rooskleurig uit ziet als hij toestemming van zijn baasje krijgt om aan te vallen. Maar dit is ook een hondenleven, sorry van de woordspelling was niet grappig bedoelt. Ik vind dit soort pratijken zwaar crimineel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Blacky, zo'n vermoeden had ik al!
Ik vind het mooi dat je zo in je werk opgaat en er plezier aan beleeft!
Herkenbaar ook, lichamelijke arbeid leidt af en maakt je, als het goed is, moe.
Zodat je niet teveel hoeft na te denken! Ga je iets bijzonders doen dit weekend?

Stien, wat een heerlijk toeval. Ik hoop dat je een heerlijk Stien-weekend zult hebben!

Water ook, beetje nadenken wat er zoal nog moet gebeuren..
Succes met het beslissen over het nieuwe project. Kies maarwat het best voor jezelf is!

Caro, wat een horror-verhalen! Ik hoop dat je snel de politie kunt bereiken.
Ik zou me zeer onveilig voelen, diep in mijn hart ben ik nog steeds bang van honden.
Ook al is het beter nu ik er zelf één heb!
Gewoon hartstikke erg dat dieren zo mishandeld worden. En ook nog eens superlink voor mensen die hij denkt te moeten aanvallen, omdat hij niet beter weet... Wat een drama!

Hier alwéér met een goed humeur opgestaan. Het houdt niet op!
Het leven is goed voor mij! Al zitten Klaas en ik beiden te snotteren aan tafel en schiet het me bij elke nies weer in de rug...
Rustig dagje dus voor mij! En ook het weekend, helemaal besteden zoals ik zelf wil

B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Blacky, Stien en Carolien. Zo jullie hebben er zin in vandaag, nou ik ook hoor.
Caro wat een ellendig gedoe met die hond zeg, gewoon levensgevaarlijk. Er zullen daar toch ook kinderen rond lopen.

Ook goedemorgen Anjo: zo dus de bemoeizuchtigen kunnen zich nu met een ander gaan bemoeien. Mooi.

Marjo: dat klinkt goed hoe jij bent opgestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest nog nadenken over hetgeen Kaia schreef, of Soothe, over het behalen van een mijlpaal.
Kaia schreef dat geloof ik. Het vieren van een jaar droog staan. Zo had ik zoiets van, die twee maanden, toen, ik ga drie maanden halen. Toch tegen zo'n datum op zitten kijken lijkt het. Als of ik mezelf afstraf.

Wat mij betreft bestaat het team Trees, Charlie en ikzelf nog. Charlie loopt nu geweldig vooraan en dan Trees en ik mag weer opnieuw beginnen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede-jww-vrij-dag :rose:

Was ik toch gisteren muh eiguh mijnpaal vergeten (dank voor de felies :sun: !), en, erger nog, die van mijn stopmaatje, dus alsnog:

Soothe van :heart:e met je 10 maanden + 1 dag, hoe krijgen we het voor elkaar he, dank je wel dat je het ook zo goed volhoudt, dat blijft een extra sterkend gevoel! :present:

An, dus eigenlijk is het mijn schuld? :D Weet je, serieus, dat jaarstreven was een fase, ik heb nu een veel beter gevoel en idee: nl dat drank werkelijk nergens voor nodig is, dat het niks is om me op te verheugen!

Dat betere gevoel slaat alleen op mijn drankgebruik (ehm, mijn niet drankgebruik), want gisteren -off all days- was ik helemaal van slag na de psych, voor het eerst in de 5 weken dat ik thuis ben werd me duidelijk hoe k*t de situatie eigenlijk is, ik wil never nooit meer terug naar hoe het was, maar toch willen ze me over een week of 2 weer met een opbouwschema laten beginnen, omdat ik eerst weer volledig terug moet zijn voordat ik naar een andere baan 'mag' zoeken. Maar de oorzaak blijft hetzelfde!
Ik heb de afgelopen weken iets met mezelf opgebouwd, sociaal en kwa persoonlijke ontwikkeling, als ik weer werk heb ik daar geen tijd en energie meer voor (nachtdiensten avonddiensten weekenden bleh! ik wil niet meer!), en dan die vreselijke spanningen met een paar arrogante artsen, waarom moet ik in therapie leren hoe ik met asocialen om moet gaan, waarom hoeven zij, die het afwijkende gedrag vertonen, niet in therapie?! Ik wil niet meer verstrikt raken in machtsspelletjes, ik wil me niet weer lam laten leggen, ik word er bijna agressief van, ben bang dat het escaleert...
Gisteren heel veel gehuild, was misschien wel even goed, ik zat nogal vast in mezelf. Nouja ik spreek mezelf maar weer toe dat ik er wel een oplossing voor vindt, ben het zo beu om me te laten leven in deze maatschappij, maar kan niet op een knopje drukken en alles is anders, zal dat op moeten bouwen, zucht.

Maar vandaag schijnt het zonnetje lieve mensen en probeer ik even los te laten, zonder drank, doe jullie met me mee, gewoon even met onszelf en vitamine :rose: ? Allemaal een :heart: van mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, wat vreselijk zijn die regels toch. Dat je niet de tijd krijgt om te herstellen en dat je weer fijn in het algemeen geldende keurslijf teruggeduwd moet worden, maar wat niet gaat gaat niet en wat wel gaat gaat wel. Trouwens, kan een ander voor je bepalen dat je niet kan solliciteren vanuit deze positie? Rare maatschappij leven we in.
Ik kom nu net mijn bed uit gedonderd. Het enige donderdagavond-gedrag wat er nog steeds in zit, laat naar bed gaan en lang uitslapen. Ach, zolang ik maar droog blijf is dat ook geen drama.

De zon schijnt! Vandaag maar weer eens de grasmat van mijn ouders kortwieken en wie weet even richting strand ofzo, Eigenlijk wilde ik hardlopen maar ik kan me er even niet toe zetten.. ach, strand is ook lekker! en dan fiets ik zeker een kilometer of 20 door de duinen, ook gezond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia :heart::sun::heart:

Ook al voelt het nu niet zo.. Je zit op de goede weg!
Huil, schop.. doe wat je wilt.
Als het goed is, lucht het op en kun je verder met To do Kaia's!!

Ik heb een tekening gemaakt....
:huh: Huh? Wist zelf ook niet dat ik het kon, maar het gebeurde gewoon!

"To talk much and arrive nowhere is the same as climbing a tree to catch fish..."

Ik denk dat ik hem nog in vele andere varianten ga maken.
Heb nog ergens olieverf liggen.. Zeker in ordinaire plakaatverf..
En iets met foto's en zelf inkleuren erbij.

Mocht het lukken allemaal, dan kan ik hem scannen en hem hier nog eens laten zien... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia: nee natuurlijk niet jouw schuld, ik zat alleen te prakizeren hoe het komt dat ik zo achterlijk doe.
Wat me opvalt is dat de spanning er helemaal vanaf is. Ik zat zo in de stress.
Ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt, maar na dinsdag ben ik behoorlijk kalm. Bij mij blijft dus de vraag hangen hoe ik anders met die stress om kan gaan. Dat weet ik nog steeds niet.
En nee het is geen straf om niet te drinken. Ik ben blij dat ik niet meer hoef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, talent niet. Het is meer een grappige kindertekening geworden van het beeld dat ik in mijn hoofd had. Gewoon een geintje..
Ik ben geloof ik erg visueel ingesteld.. Ik vond het heerlijk om zo wat te pielen, heb niet op de tijd gelet... Ben volgens mij zó een uur bezig geweest. Gewoon lekker. Wat doen, zonder dat eeuwige gepoets... Nou ja, het hangt me nu al de keel uit. Vind een schoon en opgeruimd huis lekker. Maar zo een huisvrouw als afgelopen tijd... Niet héél de tijd :P Blèèèh...

Oei Tapas, wát gezond! :D lekker genieten meid, het klinkt góed!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik stel me zo voor, je hebt van die "gedichten voor op de muur" van sommige dichters hè die kun je op het raam plakken, of op de muur verven (met een mal?!?) weet iemand wat ik bedoel?

Ik heb lekker gewerkt, bewust een beetje rustig, voel me nog niet 100% (haha, 100% wat een geinbak Houtje) nee, maar naar rato de 100% die ik kan voelen van de ong. 40-50-60 % die er nog van me over is.

Ook al zit je binnen, dan is het zonnetje toch lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

't Is mijn vrije vrijdag en ik heb vannacht toch wel wat kunnen slapen. Tot ongeveer 2.30 duurde de tijd wel heel lang. Daarna beetje doezelslapen, om 6 uur mijn bed even uit en daarna tot 10.30 wel geslapen.
Na mijn ontbijt en ochtendrituelen de computer opgestart. Geen internetverbinding. Vanalles natuurlijk uitgeprobeerd behalve het meest voor de handliggende :wacko: : de kabeltjes even goed aanduwen (eentje zat los).

Anjo,
Gefeliciteerd met zoonlief!
Ik was laat met antwoorden gisteren, dus ik dacht dat jij allang wat anders aan het doen was dan wachten tot ik een teken van leven gaf. Heerlijk toch zo maar in slaap vallen. Geen excuses nodig.

Blacky,
Werkze het is vandaag mooi weer om in de tuin te werken. Mijn weekeinde is al begonnen. Vrijdag is de echt vrije dag, zaterdag en zondag zijn toch wasdagen.

Stien,
Elke dag lees ik een paar regels uit het 'lichte' boek. Het kost me soms wel wat moeite om het niet in een ruk te gaan uitlezen.

Water,
Echt VROEM VROEM weer.

Carolien,
Ik vind het meer een hondenTHRILLER dan een soap.

Marjo,
Te hard doorgedraafd in de modder de laatste tijd en dan wordt je tot de orde geroepen om het even wat rustiger aan te doen. Rust en geniet van het zonnetje.

An,
:)

En als we het toch over nagels hebben, die groeien als kool en breken niet meer af. Ik hoef ze nu alleen maar t.b.v. de piano kort te houden.

Kaia,
Een dikke {{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}

Tapas,
Dat is ongevaarlijk donderdagavondgedrag.

Albertina,
Nog een week en dan heb je heerlijk vakantie!

Houtje,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo: ik heb ook de poetskriebels. Echt idioot. Maarja ik heb het zoooooooo lang laten liggen.
Ik denk aan juli en aug. geen bal gedaan. Ik stop er voor vandaag mee.
Trouwens die primitieve tekeningen vind ik juist het allermooist. Kan je 'm niet ff hier neerzetten?

Corinne: ja daar kunnen we zo lekker mee bezig zijn, met internetverbindingen. Maarja het is je gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het idee is goed maar ik ben nog steeds thuis hoor, nog geen gras gemaaid en nog niet op weg naar het strand.
Ben een beetje lui vandaag!

An, voor mij is het strand ook de ultieme plek om te zijn. Ik kom er niet heel vaak maar het weten dat ik er heen kan is zo prettig
Ik heb in Utrecht en in Amsterdam gewoond en op beide plekken mistte ik het strand enorm. Voor mij een reden om naar Haarlem terug te gaan.. niet dat ik zo vaak ga maar het idee dat ik er heen kan is al genoeg om de ruimte te voelen. Ik ben altijd opgegroeid met zee (in Den Helder geboren) en het zit toch wel in mijn bloed.

IJsselmeeroever als alternatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...