Spring naar bijdragen

zaterdag 27 september

soda

Aanbevolen berichten

Nog even een laatste voor water!
Lees ik net jou stukje voor aan Klaas..
Begint ie ook gelijk dat nr. te spelen..
En zegt; solo's zoek ik nooit uit, geef ik altijd mijn eigen draai aan!

(weet trouwens wel dat ie dat vroegguh wel altijd deed, (Jeff beck, Joe satriani.. Urenlang)

Dus; Wees creatief! Verwerk er een échte Watersolo in :D

Trusten op de vlokist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

antikal, ideaal, krijg je alles mee ontkalkt!
nog een tip, maar dan van Tapas, Wil je een schoon douchegordijn? doe als je je wasmachine ontkalkt, bv met calgon ofzo, je douchegordijn erbij, komt ie er blinkend weer uit, niet van mezelf en ook nooit uitgeprobeerd maar wel van een man in het bos gehoord , dus wat wil een man? schone douchegordijnen!!

bijgelezen hehe, heb vanavond met een buurvrouw tv gehangen, zij was helemaal blij, ik wat minder, want vind het heerlijk om alleen tv te kijken, maar gunde het haar ook.
zij vond het enorm gezellig om samen tv te kijken.. dus weer een goeie daad gedaan. Daarna samen de honden uitgelaten en nu weer lekker alleen ;)
maar ik ga zo slapen want het hardlopen en het zonnige weer maken me flink rozig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier jullie forumverslaafde.

Alle kleren voor morgen keurig gestreken. Meiden slapen eindelijk (wat een gekeutel voor dat die slapen zeg).

Zoon had een game-avondje dus ik was verbannen naar de slaapkamer, ook wel leuk voor mij. Ik had het gezelli gemaakt, kaarsjes, sjips en allerlei pakken fris, of had ik dat al verteld, ik geloof het wel. Morfine en alcohol misbruik gedurende 30 jaar of zo. Sorry.

Denk aan Gem die ook verbannen zit.

Ben nog beetje hyper. Zit in donker te typen, vnadaar de fouten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieverds,
ik kom even langskijken!

Nee, even eerlijker, ik lees iedere dag alles, maar
ik heb het gevoel dat ik er niet meer bij hoor.

En nu krijg ik ongetwijfeld te horen dat dat komt omdat ik
niet genoeg post.
Dat klopt dan wel, maar is het de kip of het ei?

Ik weet het niet, maar ik zou wel heel graag weer de
warmte voelen die bij het forum hoort, en die warmte
ook heel graag delen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees, of je nou veel of weinig post, lang of kort, JIJ HOORT ERBI LIEVE SCHAT .
:heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::):heart::rose:::)

Nee, ik word een beetje opstandig als iemand na drie maanden komt koekeloeren en zegt: goh het is hier erg veranderd zeg, ik voel me niet meer welkom. We maken het hier met zijn alles, en de een komt mnder frequent dan de anders, hallooooooooooooooooo we zijn ook allemaal verschillende persoonlijkheden. Dat mag, en dat maakt het forum zoals het is. Maar ik kan er slecht tegen als mensen dan gaan klagen dat ze zich niet welkom voelen. Je voelt jezelf welkom omdat je dat voor jezelf emotioneel regelt. Ik ben die-endie ik post vaak of minder vaak, lang of kort, en even welkom als ieder ander. als iedereen een dag neit chrift: is r geen forum.\
Ik zit in het donker te tyupen het zal wel barsten van de fouten maar als de intentie maar duidelik is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is dat ik niet kan klaverjassen maar we zijn iig nu met zijn viertjes? of inmiddels niet meer, ik kijk dus nooit wie en hoeveel er online zijn, ik tik gewoon wat als ik zin heb!
Houtje, heb je de jonge mannen eruit gezet? en Gem zit jij nog vast op de slaapkamer? zal wel een latertje worden.

Trees je hoort er helemaal bij maar soms moet je even wat van je laten horen en dat doe je nu.
p.s. geen verwijt hoor. het is hier gewoon niet anders als in het echte leven, soms moet je even hard schreeuwen dat je ook aandacht wilt en dan ben je weer gezien. Het is gewoon onmogelijk om op ieder te reageren soms maar ik ga je weer in de gaten houden hoor!!

ik zou vroeg naar bed maar ben nog niet helemaal op weg.. komt wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...